- Katılım
- 8 Haz 2009
- Mesajlar
- 4,085
pardon rahatsız ediyorum megelli fanları ne tarafta acaba?
onlar hakkında bilgim yok,
ama şunun resmini koyabilirim mesela..
pardon rahatsız ediyorum megelli fanları ne tarafta acaba?
Tip biraz demode artık tabii o kadar yıldan sonra ama bu aletin sesi var yaaaaa, açın youtube dan dinleyin, öyle böyle değil yaw, biz de ekonomi olsun diye hala 2 silindire binelimmm, isyanım varrrrrrr.
Tip biraz demode artık tabii o kadar yıldan sonra ama bu aletin sesi var yaaaaa, açın youtube dan dinleyin, öyle böyle değil yaw, biz de ekonomi olsun diye hala 2 silindire binelimmm, isyanım varrrrrrr.
yeter laa...........
Tipi geç diyecektim de anlatacağım şeyleri saymışsınnasıl birşeydir şunun devrini kontrolün altında hissetmek nasıl meraklıyım anlatamam. İlk ve tek 6 silindir denemem olağandışıydı çünkü, hele bu küçük cc daha çok devir vardır vsvs. Neyse benim motor satılsın da bi cb900 alıp benzin yüzünden hiç kullanamıyım ben
![]()
Abi makine ne öyle yaa çok orijinal değişik duruyo, sıradışı:cat:ı, yine de ..ötüme benziyo o başka tabi(zevkler işte:queenonlar hakkında bilgim yok,
ama şunun resmini koyabilirim mesela..
http://www.motorbikespecs.net/images/Voxan/Cafe_Racer_1000_01-05/Cafe_Racer_1000_01-05_2.jpg
onlar hakkında bilgim yok,
ama şunun resmini koyabilirim mesela..
![]()
Amlarına koyayım onların çok ayıp ediyorlar ::repci::
Mınılarına koyayım onların çok ayıp ediyorlar ::repci::