[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Ohooo, orta vadeliyse daha çok var olm üzülmeyin, motor seçmesi o kadar zaman alan adamın, izmire yerleşmesi epey bi zaman alır kanımca :)

bazı şartların olgunlaşması gerekiyor...ha olgunlaşmasa da gidecem sanırım ama şu an nerden baksan bir 3 sene var...
 
Katılım
13 Mar 2013
Mesajlar
1,075
Beyler, motosikletim hâlâ Kocaeli'de ama yine de bu akşamki buluşmaya katılacağım.

Ayrıca dönen muhabbet iyimiş :mrgreen:
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Yumurcakkkk yetisssss, agina iki kisi yakalanmis :D

Ne guzel bir motosiktlet mi ? Lutfen Sayin Syanur, tlet ayri yazilir :D
''t'' yi bi zahmet düş ordan bülent..:)

---------- Mesajlar birleştirildi - 10:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 10:40 ----------

Bu motor hakkında bilgi verebilecek birisi var mı? cc si çok yüksek değildir umarım..şekli ve rengi çok güzel ...
 
Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Akıllı olun :jocolor:
Grammar+Nazi+thread+anyone+_0e0e989970241e728de10321486aaac5.png
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Kawasaki w800, 20 lira civarlarinda sifir fiyati, beygir gucu 50 civari olmasi lazim yani cok fazla degil ama torku cok iyi, 216 kg agirliginda. Senin gibi sakin kullanicilar icin cok iyi bence, surusu de cok zevklidir eminim ama pahali iste. Torku cook cok dusuk devirde verdiginden, her viteste sakin sakin kullanabilirsin. Senin makinadan daha yuksek ama, bi ara ulusan da vardi ama sonra satildi sanirim 21 lira gibi bir fiyata. 800 cc motoru var ama oyle korkunc hizli motorlardan degil, chopper gibi, dusuk devirli yuksek torklu, zevkli makinadir kesinlikle.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Teşekkürler bülent.. tabi 800 insanı korkutuyor ama senin dediğin gibiyse 500 cc gibi bişey oluyor aslında.. sele durumu uyarsa ben bunu ilerde alabilirim ( seneye falan)..
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
Yumurcakkkk yetisssss, agina iki kisi yakalanmis :D

Ne guzel bir motosiktlet mi ? Lutfen Sayin Syanur, tlet ayri yazilir :D

Umurcan bu aralar pek görünmez. Dün polat umurun zayıf anını yakaladı ve ilk yazım hatasında ağzına kürekle vurdu. headshot!!!

Düzeltme: Hala akıllanmamış gene yapmış yapacağını şimdi gördüm..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Biraz inceledim..GV250 ye benziyor gidon, sele falan :) Ben araba kullanmayı pek düşünmediğim için motorun yakıtını çok düşünmeyecem..Araştırma halindeyim, bakalım ..
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Yakit yaklasik 5 litre 100 km de, gvde de 4 e ciktigini dusunursek, hele ki Helin hanimin ne kadar yogun kullandigini dusunursek, sorun olacagini sanmam :) Retro tarz, Triumph Bonneville in Kawasaki versiyonu iste.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
evet gönül dostu turgay abi :)

emaneti anladın sen :queen:
Çok gizemli bir konuşma..sahi ya emanet derken?? çok merak ettim.. :) :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 11:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 11:20 ----------

Yakit yaklasik 5 litre 100 km de, gvde de 4 e ciktigini dusunursek, hele ki Helin hanimin ne kadar yogun kullandigini dusunursek, sorun olacagini sanmam :) Retro tarz, Triumph Bonneville in Kawasaki versiyonu iste.
:) :) aşkolsun Bülent Bey..nisanda aldım 2000 km den fazla yol yaptım..Gezi vardı da( umurcan doğru mu yazdığım?) ben mi katılmadım ...
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Tamer Abi'yi tanıyan var mı arkadaşlar? Doktor, modelci ve sürüş hocası olan... Tamer Demircioğlu...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Böyle torklu motorlar yakıt olarak da çok bişey istemezler aslında. HD gibi tork üretcem diye 1600 cc motor yapmadıktan sonra. Sakin kullanım, düşük devir çok yaktırmaz adama :)

Bu işin kralından örnek verelim;

24_07_2011_moto_guzzi_v7_racer_12.jpg

Moto_Guzzi_V7_Racer_2.jpg

05-Moto-Guzzi-V7-Racer.jpg

2013-Moto-Guzzi-V7-Stone-Model-02.jpg

moto_guzzi_v7_stone_57.jpg

032812-2012-moto-guzzi-v7-stone-11.jpg


032812-2012-moto-guzzi-v7-stone-08.jpg


Buğrahan bak, BO bile yapıyorlar :p
BO-link
2013-Moto-Guzzi-V7-Stone2.jpg



Yakıtı 4,5-5,5 arası değişiyor. ~2500 d/d de verdiği ~60 Nm paha biçilemez :) (sanırım öyledir, kullanmak nasip olmadı birtürlü).

Fotoları da en yükseğinden paylaştım, masa üstü yapsın isteyen :cherry:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Yakit yaklasik 5 litre 100 km de, gvde de 4 e ciktigini dusunursek, hele ki Helin hanimin ne kadar yogun kullandigini dusunursek, sorun olacagini sanmam :) Retro tarz, Triumph Bonneville in Kawasaki versiyonu iste.

Traymph deyince akan sular durur reyiz!!

Böyle torklu motorlar yakıt olarak da çok bişey istemezler aslında. HD gibi tork üretcem diye 1600 cc motor yapmadıktan sonra. Sakin kullanım, düşük devir çok yaktırmaz adama :)

Bu işin kralından örnek verelim;

http://www.pipeburn.com/storage/24_....jpg?__SQUARESPACE_CACHEVERSION=1311693812966
http://upload.wikimedia.org/wikipedia/commons/f/fd/Moto_Guzzi_V7_Racer_2.jpg
http://www.bikersnews.it/wp-content/uploads/2010/10/05-Moto-Guzzi-V7-Racer.jpg
http://www.ralepi.com/wp-content/uploads/2013/04/2013-Moto-Guzzi-V7-Stone-Model-02.jpg
http://img.motorpasionmoto.com/galleries/moto-guzzi-v7-stone/moto_guzzi_v7_stone_57.jpg
http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2012/03/032812-2012-moto-guzzi-v7-stone-11.jpg

http://blog.motorcycle.com/wp-content/uploads/2012/03/032812-2012-moto-guzzi-v7-stone-08.jpg

Buğrahan bak, BO bile yapıyorlar :p
BO-link
http://www.autoyim.com/wp-content/uploads/2013/04/2013-Moto-Guzzi-V7-Stone2.jpg


Yakıtı 4,5-5,5 arası değişiyor. ~2500 d/d de verdiği ~60 Nm paha biçilemez :) (sanırım öyledir, kullanmak nasip olmadı birtürlü).

Fotoları da en yükseğinden paylaştım, masa üstü yapsın isteyen :cherry:

Bu işin kralı derken??

Bu işin yetki mercisi kim arkadaş ??
Sana göre o şekıl olan bana göre olmayadabilir yani??
Ha dersen ki stcok olarak bu işin kralı bu onuda ayrıca tartışırım!!
aklını içerim çocukk!!

hele hele şöylesi bir model varıkan..

tridays-triumph-scrambler.jpg


sonra

SixDays%20HiRe.jpg


2008-triumph-scrambler-4.jpg


Kawsaki-KZ1000-Cafe-Racer-9.jpg


yani cafe deyince zaten akla BMW gelir benim...

BikeCraftDetail.jpg


bmw_cafe_racer_6.jpg


bmw_cafe_racer_7.jpg


Önceden daha detaylılarını paylaşmıştım..:bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst