[Ankara - MT]

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Belli bir düzeni yok. Çoğu anlık "hadi toplaşalım" tadında şeyler oluyor. Buralara bakar olmak lazım işte :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Geçmiş olsun Erhan. Ben de Ankara'ya yeni geldim, sen rahatsızlamışsın.
@wozy ozan uygun bi ara görüşelim ya. Ben daha yeni motorla 10 km yapamadan sen 10000 leri bulmuşsun, helal :)

Hoşgeldin :wiinkk: görmemişim mesajını kusura bakma. Bi ara buluşalım Orhan abiyide alıp gazlıyalım. Bu arada güle güle kullan çok şahane bir motosiklet.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Efendiler efendilerrrr. Cami de ciddi bir rehine krizi varmis :cherry:

00034185111022468949936.jpg
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
Ne güzelmiş yermiş burası. İnsan, bildiğin kıskanıyor... Acaba kütüğümü angara'ya geri mi taşısam :jocolor:
Neyse, kışı atlatalım havalar yumuşayınca bi daha bi bakarım ben ;)

İzmir'den selam, diim diye uğradım, dedim, çıktım...
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Ne güzelmiş yermiş burası. İnsan, bildiğin kıskanıyor... Acaba kütüğümü angara'ya geri mi taşısam :jocolor:
Neyse, kışı atlatalım havalar yumuşayınca bi daha bi bakarım ben ;)

İzmir'den selam, diim diye uğradım, dedim, çıktım...

memleketinin kıymetini bil, heleki bu aylardan sonra daha çok bil...ben de bir ankaralı olarak orta vadeli planımda izmir e yerleşmek bulunmakta
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Ne güzelmiş yermiş burası. İnsan, bildiğin kıskanıyor... Acaba kütüğümü angara'ya geri mi taşısam :jocolor:
Neyse, kışı atlatalım havalar yumuşayınca bi daha bi bakarım ben ;)

İzmir'den selam, diim diye uğradım, dedim, çıktım...

AS gardaş, her zaman bekleriz :bounce:
 
Katılım
22 Tem 2013
Mesajlar
341
memleketinin kıymetini bil, heleki bu aylardan sonra daha çok bil...ben de bir ankaralı olarak orta vadeli planımda izmir e yerleşmek bulunmakta
Buyrun başımızın üstünde yeriniz var; ancak, acele edin isterseniz. Malum, Hakkari'nin batısından itibaren herkes İzmir diyor 14 senedir. Birazdan biletler bitecek :D
AS gardaş, her zaman bekleriz :bounce:
Bizden de İzmir'e selam :cat:
Eyvallah sağolun, biz de sizleri bekleriz, İzmir gördünüz mü mutlaka arayınız...
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Ohooo, orta vadeliyse daha çok var olm üzülmeyin, motor seçmesi o kadar zaman alan adamın, izmire yerleşmesi epey bi zaman alır kanımca :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst