Geçmiş olsun Erhan. Ben de Ankara'ya yeni geldim, sen rahatsızlamışsın.
@wozy ozan uygun bi ara görüşelim ya. Ben daha yeni motorla 10 km yapamadan sen 10000 leri bulmuşsun, helal![]()
hop dedik efendiler!
Ne güzelmiş yermiş burası. İnsan, bildiğin kıskanıyor... Acaba kütüğümü angara'ya geri mi taşısam :jocolor:
Neyse, kışı atlatalım havalar yumuşayınca bi daha bi bakarım ben
İzmir'den selam, diim diye uğradım, dedim, çıktım...
Ne güzelmiş yermiş burası. İnsan, bildiğin kıskanıyor... Acaba kütüğümü angara'ya geri mi taşısam :jocolor:
Neyse, kışı atlatalım havalar yumuşayınca bi daha bi bakarım ben
İzmir'den selam, diim diye uğradım, dedim, çıktım...
Sana özel çıplak motor parkuru ayarlarız bülo başgan ayıp ettin ::winkwink
Buyrun başımızın üstünde yeriniz var; ancak, acele edin isterseniz. Malum, Hakkari'nin batısından itibaren herkes İzmir diyor 14 senedir. Birazdan biletler bitecekmemleketinin kıymetini bil, heleki bu aylardan sonra daha çok bil...ben de bir ankaralı olarak orta vadeli planımda izmir e yerleşmek bulunmakta
AS gardaş, her zaman bekleriz :bounce:
Eyvallah sağolun, biz de sizleri bekleriz, İzmir gördünüz mü mutlaka arayınız...Bizden de İzmir'e selam :cat:
memleketinin kıymetini bil, heleki bu aylardan sonra daha çok bil...ben de bir ankaralı olarak orta vadeli planımda izmir e yerleşmek bulunmakta
http://i1358.photobucket.com/albums/q773/Flydream65/null_zps51cee0b5.png
turgaya gelsin..
Fati abi dün emanetide sigarayıda unutmuşum sizim orda ..