- Katılım
- 8 Mar 2013
- Mesajlar
- 96
Bu buğra denen arkadaş benide taciz ediyodu yolda giderken böyle selektör yapmalar ne bileyim el kol hareketleri kornalar geriye ters parendeler filan..
ama deyim hocam ucuz yırtmışssın:queen:
uygun derken kaça yaptırdınız acaba?
80 liraya yaptırdık ama diğer sorduğumuz yerlerde 150 falan demişlerdi..onlara bakınca uygun gibi geldi..
İşin aslı motosikleti parmak uçlarında kullandığım için sele yüksekliğini azaltma amaçlı yaptırılmış birşey ama kılıfı süngeri değişti,
Beni kavşakta yakaladı 1 korna çaldı bende durdum hemen hic nazlanmadim
Seleyi yumuşacik kaz tüyü süngerler kaplatsak popo konforumuz r1200rt deki gibi olurmu?
Buluşma yokmu?