[Ankara - MT]

Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Bu buğra denen arkadaş benide taciz ediyodu yolda giderken böyle selektör yapmalar ne bileyim el kol hareketleri kornalar geriye ters parendeler filan..
ama deyim hocam ucuz yırtmışssın:queen:





uygun derken kaça yaptırdınız acaba?

80 liraya yaptırdık ama diğer sorduğumuz yerlerde 150 falan demişlerdi..onlara bakınca uygun gibi geldi..

İşin aslı motosikleti parmak uçlarında kullandığım için sele yüksekliğini azaltma amaçlı yaptırılmış birşey ama kılıfı süngeri değişti,


Beni kavşakta yakaladı 1 korna çaldı bende durdum hemen hic nazlanmadim :)

Seleyi yumuşacik kaz tüyü süngerler kaplatsak popo konforumuz r1200rt deki gibi olurmu?


Buluşma yokmu?
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
hmm
biz genelde kendimiz kaplıyoruz,
malumunuz koltukları kapladıkları kılıfların en kalitesi ve istediğimiz rengi sitelerden 10tl civarına buluabilip süngeride tanıdık var ise para vermeden halledip yapmıştık..
yani maliyeti yaklaşık 20tl olması lazım.
burdan bakınca çokda uygun değil sanki?::blusssh:

e tabi buradan bakınca da uygun gibi gellmedi : ) sağlık olsun..
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
hmm
biz genelde kendimiz kaplıyoruz,
malumunuz koltukları kapladıkları kılıfların en kalitesi ve istediğimiz rengi sitelerden 10tl civarına buluabilip süngeride tanıdık var ise para vermeden halledip yapmıştık..
yani maliyeti yaklaşık 20tl olması lazım.
burdan bakınca çokda uygun değil sanki?::blusssh:

Ya sen nasıl bir adamsın, sana kalsa evde yaptığın yemek ile sizin oradaki kebapçıyı karşılaştırcan yani...

Benim seleyi naapcaz? Olay kaplamak değil , genişletmek... Pörtlemesinden çekiniyorum ilerleyen günlerde...


işi olmayan bir arkadaş buluşsun yahu şu adamla :cherry:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Ya sen nasıl bir adamsın, sana kalsa evde yaptığın yemek ile sizin oradaki kebapçıyı karşılaştırcan yani...

Benim seleyi naapcaz? Olay kaplamak değil , genişletmek... Pörtlemesinden çekiniyorum ilerleyen günlerde...

geldi gene muhalefet,
ne istiyorsun evladım illa videoya çekip de sana kendimizi mi ıspatlayalım nedir bu sendrom sendeki?
ayrıca fark ettinmi bilmem lakin biz kaplama diyoruz genişletmenin lafını dahi eden olmadı..
ha sorulmadı ama ben söyleyim yinede biz genişletmedik yükselttik aynı zamanda...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Birader sen hasta mısın, yazdıklarımı da anlamıyor bak... Adın ne senin? Kim aldı seni buraya??

Ben sana diyorum ki, kendin malzemeyi alıp kendin yapmışsın. Elbette süper ultra ucuz bir maliyeti olacak sana. Böyle kıyaslama olmaz. Bu yaptığın kahvaltıya evde yumurta kırmak ile sizin sokağın başındaki yere gidip kahvaltı yapmaya ve maliyetini karşılaştırmaya benzer diyorum.

Sen onu bunu bırak, benim seleyi napıcaz peki ? Kalimero alçaltmış, sen yükseltmişsin, ben nasıl genişleticem, azcık da beni düşünün :salut:
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Birader sen hasta mısın, yazdıklarımı da anlamıyor bak... Adın ne senin? Kim aldı seni buraya??

Ben sana diyorum ki, kendin malzemeyi alıp kendin yapmışsın. Elbette süper ultra ucuz bir maliyeti olacak sana. Böyle kıyaslama olmaz. Bu yaptığın kahvaltıya evde yumurta kırmak ile sizin sokağın başındaki yere gidip kahvaltı yapmaya ve maliyetini karşılaştırmaya benzer diyorum.

Sen onu bunu bırak, benim seleyi napıcaz peki ? Kalimero alçaltmış, sen yükseltmişsin, ben nasıl genişleticem, azcık da beni düşünün :salut:



Özelden yazdım iletildimi msj yoksa görmedinmi :pl:

Buluşma yokmu:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

Bülent abide yok ortalıkta msj atanda yok buluşmak isteyende yok. :( ben pizza söyliyim napiyim yeni çıkmış "konyalım"
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Biz denizle buluşuyoz olum cumaya, siz bu gidişle toplanamazsınız... :cherry:

Gidip benim motorun masrafını öğrenicez.... :salut:
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Özelden yazdım iletildimi msj yoksa görmedinmi :pl:

Buluşma yokmu:queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 18:00 ---------- bir önceki mesaj zamanı 17:49 ----------

Bülent abide yok ortalıkta msj atanda yok buluşmak isteyende yok. :( ben pizza söyliyim napiyim yeni çıkmış "konyalım"
Bu çığlığı duyun, bir bahçelievler çıkarması yapıverin :)
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Ben yunusla esat isiklardaki aspavaya gidiyorum. Simdi sasmazdayiz 5 dakkaya cikariz. yarim saat bir saat arasina aspavada oluruz. Duyduk duymadik demeyin. Atila basgan da geliyo. Isteyen atlayip gelsinn.denizzzz duydun muuu :)
 
Katılım
8 Mar 2013
Mesajlar
96
Ben yunusla esat isiklardaki aspavaya gidiyorum. Simdi sasmazdayiz 5 dakkaya cikariz. yarim saat bir saat arasina aspavada oluruz. Duyduk duymadik demeyin. Atila basgan da geliyo. Isteyen atlayip gelsinn.denizzzz duydun muuu :)

O zaman bende evden çıkiyim geleyim offff Esra eroluda birakamicam yaaa cok guzel program herkez zengin istiyor :)

O zaman apavada görüşürüz.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Bir sonraki buluşmayı kelle-paçacıda yapsak ya...ciddiyim, kelle-paça-söğüşü iyi yapan bir yerde, salaş yer olması tercihimdir...
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Bir sonraki buluşmayı kelle-paçacıda yapsak ya...ciddiyim, kelle-paça-söğüşü iyi yapan bir yerde, salaş yer olması tercihimdir...

Ulusta çok sağlam bir kelle paçacımız var lakin gece geç saatlere kadar açık değildir gerekirse gider kapanış saatini öğrenirim..

elit bir portakallı ördekçi bilen varsa buluşmaya katılabilirim :queen:

Seni ozana havale ediyorum abi..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Ulusta çok sağlam bir kelle paçacımız var lakin gece geç saatlere kadar açık değildir gerekirse gider kapanış saatini öğrenirim..

Walla süper olur...geçici bir süreliğine ulusta çalışıyorum, burnuma zaten güzel güzel kokoreç kokuları falan geliyor...bahçeli, esat, kolej, gaziosmanpaşa,ümitköy halt etmiş ulusun yanında... sonrada Ozanın tatlısını yeriz üstüne...
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
_C8_4231-M.jpg

IMG_1801Photobucket-M.jpg

_C8_4190-M.jpg


Aaaaaaaaah ahh::stretche
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Kendisi ulu Africa Twin'dir. 10bin€ harcanırsa buna dönüşüyor. Önde WP arkada Öhlins, Fren balataları Brembo, Ön depo 36Lt, Arka depo 17Lt, Boğazdan Remus Egsoz, Excel jantlar ön arka 21*1,85 ve 17, Her parça Karbon Kevlardan yapılma, ... uzayıp gidiyor. 3-4 saat önce bunu bana Advrider'dan bir arkadaşım yolladı kendisi İngiltereden. Lise 1'den beri hiç ailemden para istememiştim ama babama gidip buna sahip olmama lazım yardım et bana dedim. Sonradan aşağıda bi canavarım olduğunu hatırladım ve vaz geçtim ama çok geçti ::utangac: İşte bu böyle bir makina görünce delirtiyor adamı.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst