[Ankara - MT]

Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
950 aynen öyle aradım düzeltecekler :queen: :queen: :queen:

nooldu herkesin içinde bi KTM sevdası varmış dimiiiiiiiii :queen: :queen: :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ulen yarım çay bardağı kadar motor hacmini sorun ediyonuz, az kanaatkar olun :)

Abi o aradaki fark'ı benim motora ekleyince kalkışta senin motoru yarım motor kadar farkla geçiyorum. Bunu biliyor muydun ::gozluk::

Yada o farkı benim motordan çıkartıp senin motora eklediğimizde sen vergi diliminden dolayı sıkıntıya girerken büyük ihtimalle 1.fitesin sonunda beni kalkışta tokatlıyorsun mesela... mesele bu işte, olmak yada olmamak ::piloot::
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
9,061
Abi o aradaki fark'ı benim motora ekleyince kalkışta senin motoru yarım motor kadar farkla geçiyorum. Bunu biliyor muydun ::gozluk::

Yada o farkı benim motordan çıkartıp senin motora eklediğimizde sen vergi diliminden dolayı sıkıntıya girerken büyük ihtimalle 1.fitesin sonunda beni kalkışta tokatlıyorsun mesela... mesele bu işte, olmak yada olmamak ::piloot::

böyle matematiksel çözümleme yapmayın reca ediyorum.
40 santimetreküplük bir hacmin değeri nedir?
evi ev yapan duvarları değil onlar arasındaki boşluktur.
yani duvarlara para verir, boşluklarda yaşarız.
bu itibarla;
http://www.youtube.com/watch?v=y9lCu3LI1SE&t=2m26s
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
evi ev yapan duvarları değil onlar arasındaki boşluktur.
yani duvarlara para verir, boşluklarda yaşarız.
bu itibarla;
http://www.youtube.com/watch?v=y9lCu3LI1SE&t=2m26s

Abi insanlar evin m2'sine para ödüyor diye biliyordum ben. Meğerse o duvarların m2'siymiş demekki... :cat:

O değil de, şöyle güzel bir motosiklet olabilir mi yaaaa,,, ;

Kawasaki_ER6n_11.jpg


Valla yeni kasasına da ayrı bir tav oldum bu foto ile...
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst