arkadaşlar merhaba
eryamanda Beğendik varmış. nerede acaba.. göksu parkı yanında olduğunu biliyorum sadece. google maps da bulamadım.hafta sonu geleceğim
bilen var mı
harita..
[url]http://m1308.hizliresim.com/1d/r/rtr94.png[/url]
http://goo.gl/maps/Xs9Pj
beğendiğin sitesindeki adrese göre şurasıymış..
Belki şurada şirin bir beğendik vardır...::ressam::
Belki benim sinyallerim gelmiştir, hafta sonu sinyalleri takmamız gerekecektir belki de. Kimbilir, belki bülent ER6sı ile gelir ve lak lak eder sinyaller takılırken...
Zavallı özgür yürüyerek sıcağın anlında bizi arar...
Olabilir mi ki bu haftasonu :silent:
olur olur ::145::[
Elin anakdar dutmaz senin, Yunus ustaya didim ben... Sen elinin hamırıylan ,,,, :cherry:![]()
Belki şurada şirin bir beğendik vardır...::ressam::
Belki benim sinyallerim gelmiştir, hafta sonu sinyalleri takmamız gerekecektir belki de. Kimbilir, belki bülent ER6sı ile gelir ve lak lak eder sinyaller takılırken...
Zavallı özgür yürüyerek sıcağın anlında bizi arar...
Olabilir mi ki bu haftasonu :silent:
Yunus usta sana ne didi tam olarak? "eli anakdar dutmaz mı" didi?![]()
sikinti yok hacabi
belkide özgürü sen artçı olarak alıp gelebilirsin,
kibilir belki özgür şu bizim muhteşem asyaya atlar gelir,
belkide belkide
hiç ummadığımız bir moturlan çıkagelir :queen:
Yunus usta sana ne didi tam olarak? "eli anakdar dutmaz mı" didi?![]()
yok yahu öyle bişiyy yokk spekülasyon bunnar...
hep dedim şu polata herkezle inatlaşma deyu amma..
[YT]4krWLXvC_oc[/YT]
Anca cub yada bis mi nedir onla gelir o :queen:
(yanlız o keçi değil, koç olcak sanırım ?? )
Yunus usta didi ki ," onu eli ağırdır, iş yapmaya gelmez, tersinde de durmamak " lazım didi... :bounce:
:sunny: bi yanlışlık olmasın.. ben hamaratımdır.. bi taraftan motosiklet kullanırken diğer taraftan da gidon üzerinde yufka bilem açıyorum ::angry2::
Hacı ben de topkaysede mantı büküyom. Son mantı bükücü derler bana...::sapka::
Hamaratlığını görmedik, ilk fırsatta börek-çörek bekliyoruz pikniklerde, kamplarda. Yunus usta ile biz biraz kablo bükcez bu haftasonu anlaşılan :wiinkk:
Şu makinayı çok merak ediyorum, bir canlı görmek isterim..
http://www.yamaha-motor.eu/tr/products/motorcycles/sport-heritage/xv950.aspx?view=media#http://cdn.yamaha-motor.eu/product_assets/2014/XV950/2014-Yamaha-XV950-EU-Midnight-Black-Studio-001.jpg?width=910&quality=75|ymeGallery1|||nulltext