[Ankara - MT]

Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
arkadaşlar merhaba

eryamanda Beğendik varmış. nerede acaba.. göksu parkı yanında olduğunu biliyorum sadece. google maps da bulamadım.hafta sonu geleceğim

bilen var mı

harita..

 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
beğendiğin sitesindeki adrese göre şurasıymış..

Belki şurada şirin bir beğendik vardır...::ressam::

Belki benim sinyallerim gelmiştir, hafta sonu sinyalleri takmamız gerekecektir belki de. Kimbilir, belki bülent ER6sı ile gelir ve lak lak eder sinyaller takılırken...

Zavallı özgür yürüyerek sıcağın anlında bizi arar...

Olabilir mi ki bu haftasonu :silent:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Belki şurada şirin bir beğendik vardır...::ressam::

Belki benim sinyallerim gelmiştir, hafta sonu sinyalleri takmamız gerekecektir belki de. Kimbilir, belki bülent ER6sı ile gelir ve lak lak eder sinyaller takılırken...

Zavallı özgür yürüyerek sıcağın anlında bizi arar...

Olabilir mi ki bu haftasonu :silent:

olur olur ::145::[
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Belki şurada şirin bir beğendik vardır...::ressam::

Belki benim sinyallerim gelmiştir, hafta sonu sinyalleri takmamız gerekecektir belki de. Kimbilir, belki bülent ER6sı ile gelir ve lak lak eder sinyaller takılırken...

Zavallı özgür yürüyerek sıcağın anlında bizi arar...

Olabilir mi ki bu haftasonu :silent:

sikinti yok hacabi
belkide özgürü sen artçı olarak alıp gelebilirsin,
kibilir belki özgür şu bizim muhteşem asyaya atlar gelir,
belkide belkide
hiç ummadığımız bir moturlan çıkagelir :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
sikinti yok hacabi
belkide özgürü sen artçı olarak alıp gelebilirsin,
kibilir belki özgür şu bizim muhteşem asyaya atlar gelir,
belkide belkide
hiç ummadığımız bir moturlan çıkagelir :queen:

Anca cub yada bis mi nedir onla gelir o :queen:

(yanlız o keçi değil, koç olcak sanırım ?? )

Yunus usta sana ne didi tam olarak? "eli anakdar dutmaz mı" didi? :p

Yunus usta didi ki ," onu eli ağırdır, iş yapmaya gelmez, tersinde de durmamak " lazım didi... :bounce:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
yok yahu öyle bişiyy yokk spekülasyon bunnar...

hep dedim şu polata herkezle inatlaşma deyu amma..

[YT]4krWLXvC_oc[/YT]

çok güldüm : )))))))))))))))))))))

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:22 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:19 ----------

Anca cub yada bis mi nedir onla gelir o :queen:

(yanlız o keçi değil, koç olcak sanırım ?? )

Yunus usta didi ki ," onu eli ağırdır, iş yapmaya gelmez, tersinde de durmamak " lazım didi... :bounce:

:sunny: bi yanlışlık olmasın.. ben hamaratımdır.. bi taraftan motosiklet kullanırken diğer taraftan da gidon üzerinde yufka bilem açıyorum ::angry2::
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
:sunny: bi yanlışlık olmasın.. ben hamaratımdır.. bi taraftan motosiklet kullanırken diğer taraftan da gidon üzerinde yufka bilem açıyorum ::angry2::

Hacı ben de topkaysede mantı büküyom. Son mantı bükücü derler bana...::sapka::

Hamaratlığını görmedik, ilk fırsatta börek-çörek bekliyoruz pikniklerde, kamplarda. Yunus usta ile biz biraz kablo bükcez bu haftasonu anlaşılan :wiinkk:
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Hacı ben de topkaysede mantı büküyom. Son mantı bükücü derler bana...::sapka::

Hamaratlığını görmedik, ilk fırsatta börek-çörek bekliyoruz pikniklerde, kamplarda. Yunus usta ile biz biraz kablo bükcez bu haftasonu anlaşılan :wiinkk:

kablon neyin varmı çocuk sonra aranmayalım bak??
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Kaplom vardı en son. Ama sağda solda bulursan al sen de şimdiden. 2mm lik mi ne diyorlar, ondan işte :)
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst