- Katılım
- 6 Mar 2013
- Mesajlar
- 416
ben geliyorum, gemileri yakarak geliyorumEvet arkadaşlar, outdoor candır. Bekliyoruz.
ben geliyorum, gemileri yakarak geliyorumEvet arkadaşlar, outdoor candır. Bekliyoruz.
himMMMMM... gelişmeler sevindirici..takipteyiz merkez![]()
Satış koyulacak insan sayısı tatmin edici seviyeye ulaştı mı peki merkez ?? :cherry:
ciKs..henüz kafi deeel, tamam olunca ben sölerim
![]()
bende gelmek istiyorum günübirlik mi olacak acaba
haklısınız..aşırı sosyalleşecez yoksa..sosyal patlama tehlikesiCuma günü de bi yerde toplanıp gitsek... Bence kamp görüşmeleri için merkezi yerler olsa daha iyi olmaz mı
Bende geliyom bir sorun olmazsa kesik köprüye. Detaylı olarak bi yer ve zaman bildirir misiniz?
Arkadaşlar merhaba
Bugün 19:45 'te Honda efe den polatlı - haymana - gölbaşı - ankara yapacağız. 192 km
Sonrasında da bahçeli 3 te (belki) pes atacağız.
cc veya üyelik süresi şartımız yoktur.
Saygılarımla,