[Ankara - MT]

Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
ciKs..henüz kafi deeel :D, tamam olunca ben sölerim :p

O vakit ben gelmeyi düşünmüyordum ama "geliyorum" diyeyim mi ?? :) Eh hadi ama sen de biraz gaza getir bizi, "gidelim, mangalı ben yakcam, sofrayı ben toplıycam valla, herkeşe bencen çay ama şakire yokQ" felan de, sonra uyuya kal piknik günü :mrgreen:
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
:) pikmiklerde ben genelde ağaç dallarında suya sabuna dokunmayan güzide yerlerde olurum :D, hiç görülmemiş ve duyulmamıştır sofraya faidemin dokunduğu.. yiyici değil satıcıyım ben ağbi :D
ama Şakire benden çayYYY :wiinkk:
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Arkadaşlar cuma akşamı saat 19:30'da Mogan'da , haftasonu kampı için tanışma etkinliği yapacağız. Kampımıza katılacak veya katılmayacak arkadaşları dilerlerde tanışma toplantımıza bekleriz. Mogan Park'ta fenerin olduğu tarafta oluruz. Otoparkta motorlarımızı görürsünüz zaten. Herkese selamlar ;)
 
Katılım
20 Şub 2011
Mesajlar
287
Cuma günü de bi yerde toplanıp gitsek... Bence kamp görüşmeleri için merkezi yerler olsa daha iyi olmaz mı
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Bende geliyom bir sorun olmazsa kesik köprüye. Detaylı olarak bi yer ve zaman bildirir misiniz?
 
Katılım
27 Ağu 2010
Mesajlar
774
Bende geliyom bir sorun olmazsa kesik köprüye. Detaylı olarak bi yer ve zaman bildirir misiniz?

Cuma akşamı saat 19.30'da moganda bir tanışma toplantısı planlıyoruz. Hem yeni arkadaşlarla tanışmak hem de cumartesi için eksikleri gözden geçirip sohbet çay vs yapmak için...

Cumartesi kamp aktivitemiz hakkında bilgi aşağıdaki linkte mevcut.

http://www.motosiklet.net/forum/etkinlik-duyurulari/120628-ankara-kucuk-cc-24-agustos-tek-gecelik-kesikkopru-kamp-gezisi.html
 
Katılım
2 May 2012
Mesajlar
118
Arkadaşlar merhaba
Bugün 19:45 'te Honda efe den polatlı - haymana - gölbaşı - ankara yapacağız. 192 km
Sonrasında da bahçeli 3 te (belki) pes atacağız.
cc veya üyelik süresi şartımız yoktur.
Saygılarımla,
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst