Ee usta ayağına geldiyse 60 iyi para, sorun neymiş onu söyledi mi, tel kopmuş mu, adam tam olarak ne yaptı, idareten yaptıysa orjinal telini sipariş et, gelince değiştirtirsin, kafan rahat olur, yok kopmadı, yerinden çıktı gibi bir durum olduysa sorun yok o zaman.
Dışlanma mevzusu burda geyik biraz ama biraz da serzeniş var, eleştiri anlamında değil, sonuçta istediğini yapma hakkına sahip tabii ki herkes, evli barklı insanlar eşlerini de getirip kampa gidebilir ve aralarında bekar istemeyebilirier bu çok normal, en azından tanımadığın insanları istemeyebilirsin bunu hepimiz anlıyoruz zaten. Korayın ayrım dediği, küçük cc grubu lafından kaynaklı biraz, yani başlık biraz tırt ondan

sen küçük cc grubu diyince, bilmeyen adam aa bak bunlar sadece küçük motorlarla geziyolar diyebilir ki Koray da böyle düşünmüştür eminim. Sen geçenlerde yazmıştın maksat sizi yavaşlatmayalım, yoksa her motor gelebilir diye, ben bunu biliyorum mesela, ama başlıktan bu anlaşılmıyor
Bi de 8-10 aynalı motorlar katılmasın aramıza diye böyle bi başlık yaptım demiştin, emin ol aramızda öyle arkadaşlar yok

Biz de outdoor severiz de biraz tembeliz bu sene, normalde daha aktif olurduk. BEn motora bindiğim de illaki kamp yapacam diyosan eyvallah ama onun dışında sen de bizim buluşmalara gelebilirsin, bizde de kimseyi dışlama gibi huylar yoktur, mevlana felsefesi esas

sadece grup halindeyken tehlikeli sürüş yapanlara uyuz oluruz biraz, onun dışında bi problem yok.
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:42 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:38 ----------
Bekarım, kalenderim, motorcuyum ancak çift silindirim

en azından gidiş yolunda biu gruba girme şansım var mıdır hocam, caiz midir yani