[Ankara - MT]

Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Sevgili Ankara'da ikamet eden İzmirli arkadaşım;
Eski yeni üye ayrımı yapmaksızın her zaman burada paylaşıyoruz. Bazen bir iki sayfa geriye bakmak yeterli oluyor. Ve bize biraz kendinizden bahseder misiniz? Adınız nedir, ne işle uğraşırsınız, yoksa öğrenci misiniz? Sevgiler.
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Bu arada Galaxy Note ll hoşuma gitti baya. Ama eylülde Note lll çıkacakmış. Ben eylülü bekleyeyim :cat:
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
Sevgili Ankara'da ikamet eden İzmirli arkadaşım;
Eski yeni üye ayrımı yapmaksızın her zaman burada paylaşıyoruz. Bazen bir iki sayfa geriye bakmak yeterli oluyor. Ve bize biraz kendinizden bahseder misiniz? Adınız nedir, ne işle uğraşırsınız, yoksa öğrenci misiniz? Sevgiler.

Ben Ankara'da hem öğrenciyim, hem çalışıyorum. Rus dili ve edebiyatı okuyorum. Adım Ali F. Seyran. <sx Bir mühendislik firmasının dış ticaret bölümünde çalışmaktayım. Motor tutkum küçüklükten beri vardı ama özellikle Ukrayna'da kaldığım bir zaman diliminde eksi 25 derece'de kar motoruyla gezdikten sonra, artık asfaltta bu duyguya erişmem gerektiğini hissettim. İlk başta 125lik bir scooter sonra şimdiki motorum RKS Titanic 150 ile devam etmekteyim bu küçük ve tutkulu yolculuğuma. Bu camiaya girmekten gurur duyuyorum. Bütün motosiklet hastası, delisi, tutkunu, sürücüsü artık ne derseniz adına, hepsiyle tanışmak ve paylaşımda bulunmak isterim. Teşekkürler. (hafiften bi iş başvurusu yada böyle esra erol vari bi parağraf bitişi oldu, artık o kadarda acemiliğimiz olsun)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Evet arkadaşlar, ilk arıza oluştu gv 250 de..durup dururken ( işyeri önünde 30 dk lık bir parktan sonra) gaz gidonu boş dönmeye başladı...neden nasıl oldu anlamadım...birisi gidonu çok mu çevirdi park halindeyken...4.44 e gaz teli sipariş üzerine gelecekmiş 1 aydır...ben şimdi ne yapayım :(( tel bir yerlerdenm i çıktı? anlayan eden birisi bana yardımcı olmaz mı acaba ??( hiç bu kadar ağlamamıştım..şu motor sevdası ne hale getiriyor insanları :)))
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
Evet arkadaşlar, ilk arıza oluştu gv 250 de..durup dururken ( işyeri önünde 30 dk lık bir parktan sonra) gaz gidonu boş dönmeye başladı...neden nasıl oldu anlamadım...birisi gidonu çok mu çevirdi park halindeyken...4.44 e gaz teli sipariş üzerine gelecekmiş 1 aydır...ben şimdi ne yapayım :(( tel bir yerlerdenm i çıktı? anlayan eden birisi bana yardımcı olmaz mı acaba ??( hiç bu kadar ağlamamıştım..şu motor sevdası ne hale getiriyor insanları :)))

bence bu kadar üzülme, sonuçta bir gaz teli, orjinal olması çok da zorunlu değil. 4.44 iyi ve kaliteli bir yer ama onlar için biraz küçük iş, o yüzden yokuşa sürerler. sen yibaya git biraz beklmeyle yarım saate yaparlar. hatta senin yerinde olsam alır ona uygun teli yibadan alır, biraz uğraşa uğraşa kendim yapardım. en fazla rolanti ayarı biraz uğraştırır ki oda 10 dakkanı alır..
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
@ Ali F. Seyran en yakın zamanda buluşmalarımızda görmek isteriz. "Biraz özel olabilir ama sormalıyım kusuruma bakma." Neden neden neden bıraktın geldin o güzelim ülkeyi. Ben hala Kiev üni.de okumak istiyorum. Yaş olmuş 27 hala okuyacağım :p

@helin126 nasıl bir gazlama yapıyorsunuz. Asfalt mı söküyorsunuz? Şimdi sizi daha fazla merak ettim hemen bi buluşmada görüşelim tanışalım. Olmadı Cumartesi sabah gelin uğurlayın bizleri su dökersiniz arkamızdan. ::deliir::
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
стальной кон;3125636' Alıntı:
bence bu kadar üzülme, sonuçta bir gaz teli, orjinal olması çok da zorunlu değil. 4.44 iyi ve kaliteli bir yer ama onlar için biraz küçük iş, o yüzden yokuşa sürerler. sen yibaya git biraz beklmeyle yarım saate yaparlar. hatta senin yerinde olsam alır ona uygun teli yibadan alır, biraz uğraşa uğraşa kendim yapardım. en fazla rolanti ayarı biraz uğraştırır ki oda 10 dakkanı alır..
teşekkürler ali arkadaş..ağlamak derken yardım almak için bu kadar yalvarmamıştım anlamında kullanmıştım..yoksa gaz teli değil motorum çalınsa bile ağlamam, ama bir kedi yavrusunun ürkek bakışlarına çok kolay ağlayabilirim..( bak yine duygulandım).. her türlü tel oluyormu motorlara? birde kendim takacak kadar ufkumu genişletemedim.. wozzy arkadaşa söyleyeyim o hemen gelir yapar:)))
 
Katılım
21 Haz 2013
Mesajlar
77
@ Ali F. Seyran en yakın zamanda buluşmalarımızda görmek isteriz. "Biraz özel olabilir ama sormalıyım kusuruma bakma." Neden neden neden bıraktın geldin o güzelim ülkeyi. Ben hala Kiev üni.de okumak istiyorum. Yaş olmuş 27 hala okuyacağım :p

@helin126 nasıl bir gazlama yapıyorsunuz. Asfalt mı söküyorsunuz? Şimdi sizi daha fazla merak ettim hemen bi buluşmada görüşelim tanışalım. Olmadı Cumartesi sabah gelin uğurlayın bizleri su dökersiniz arkamızdan. ::deliir::

Ozan Bey, teşekkürler çok naziksiniz. Buluşmalara katılmayı çok isterim. Hem mt nin donanılı ve ahlaklı kullanıcıları var. Ve benim de sizden ve bu saydığım nitelikteki insanlardan öğreneceğim çok şey var. Eğer ne zamanlar ve nerede buluşulduğu konusunda beni bilgilendirirseniz çok sevinirim. Teşekkürler.
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
@ Ali F. Seyran en yakın zamanda buluşmalarımızda görmek isteriz. "Biraz özel olabilir ama sormalıyım kusuruma bakma." Neden neden neden bıraktın geldin o güzelim ülkeyi. Ben hala Kiev üni.de okumak istiyorum. Yaş olmuş 27 hala okuyacağım :p

@helin126 nasıl bir gazlama yapıyorsunuz. Asfalt mı söküyorsunuz? Şimdi sizi daha fazla merak ettim hemen bi buluşmada görüşelim tanışalım. Olmadı Cumartesi sabah gelin uğurlayın bizleri su dökersiniz arkamızdan. ::deliir::
hiç sorma dün gece kaçla eve geldiğimi hatırlamıyorum..en son ibreyi 150 de gördüm...ozan arkadaş benim gaz telini sakarya dönüşü hemen yapacağını duydum :))) yunus, bülent nerelerdesiniz? feryadımı duymadınız mı?
 
Katılım
19 Haz 2013
Mesajlar
95
gaz telinin elcik tarafındaki topuz kısmı önemli 2 çeşit var sanırım diğer tarafıda topuzlu olan model deilse iş kolay elcik tarafından sallıyorsun diğer tarafıda gerekli yere takınca iş bitiyor
tabi bu kadar kolay anlatımlı bişi değil ama tel olduktan sonra yapılmayacak bişi değil

---------- Mesajlar birleştirildi - 17:02 ---------- bir önceki mesaj zamanı 16:59 ----------

bugun saat 2 gibi bir bayan motorsikletli gördüm kenedy cad. ayrancı tarafına geçti burda mı kendisi
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
tabi ki iphone 4s:)
lumia evet gerçekten güzel telefon, çıkacağı zamanda biyük bi hevesle beklendi ama bakıldığında çok da tutmadığı söylenebilir...ama alınırsa pişman olunmaz gibime geliyo...keza HTC de iyi...ama sonuçta android işte..bi çok android kullanıcısı zaman zaman sıkıntı çekiyo...ios akar...

şimdi android ciler başlarlar ama yok uygulama yok gelişime açık falan diye de sanırsın hepsi yazılım mühendisi:)

ben iphone diyorum...4s ya da 5


panpa her zamanki laf sokmamı yapacağımdır izninlen..

"La şunu BuluTUTUVER bakim bi :) aktığı yere kadar.."

hiç sorma dün gece kaçla eve geldiğimi hatırlamıyorum..en son ibreyi 150 de gördüm...ozan arkadaş benim gaz telini sakarya dönüşü hemen yapacağını duydum :))) yunus, bülent nerelerdesiniz? feryadımı duymadınız mı?

Yunus tatilde hanım abla :king:

dur ben tercüme edeyim; :)
"ulen bi kıytırık tel ve 10 dakka işçilik için 60 lira mı aldılar. kazık mı yedim la yoksa? kazık yiyip yemediğimi bilemeyecek kadar acemiyim bu işlerde, biri çıksın ve 60 lira iyi fiyat desin, lütfen noolur!"

Vallahi yarın çok zor geçeceykk!!
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Buğraaa sana video çektik akşam gel diye :))

http://youtu.be/kHlP2XU-b2I

Ben de şunu çektim BUĞRAya : http://www.youtube.com/watch?v=BSYU1J4SUTU (mutlaka izle ama).

Allahım Buğrahan sevgisi bitmiyor AnkaraMT'nin, arzular şelale...

dur ben tercüme edeyim; :)
"ulen bi kıytırık tel ve 10 dakka işçilik için 60 lira mı aldılar. kazık mı yedim la yoksa? kazık yiyip yemediğimi bilemeyecek kadar acemiyim bu işlerde, biri çıksın ve 60 lira iyi fiyat desin, lütfen noolur!"

60 lira çok iyi bir fiyat yav! Öyle böyle değil... Çok da karizmatik bir sayı
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Nerde yaptırdınız Helin Hanım :) daha yeni geldim eve, yeni gördüm valla. Gaz teli tek mi iki tane mi ona bakmak lazım bu gibi durumlarda, bazı motorlarda tek oluyor bazılarında çift. Yibadan ya da başka yerlerden tel alıp takabilirsin de, 4-44 den alacağın daha pahalı olan tel komple dış muhafazası ile birlikte falan geliyor, alternatif ve daha ucuz yöntem olarak, yiba ve etrafındaki motorcularda, daha ucuz bir tel alıp, senin teli plastik muhafazasının içinden çıkarıp, aldığın teli onun içine tekrar takmak falan gerekiyor, tabii bu arada telin boyunu da uydurmak lazım, bunların hepsi biraz işçilik tabii. Bu son dediğim gibi bir iş ise biraz fazla gibi fiyat ama çok da değil, bence 40 verseymişin iyiymiş ama olsun, bu tarz olaylar insana tecrübe oluyor, bi de hiç yaptıramamak vardı yani öyle düşünmek lazım :)

Valla zamanında görseydim bakardık, çözmeye çalışırdık ama geç kalmışız be ya.

---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------

Ben de şunu çektim BUĞRAya : http://www.youtube.com/watch?v=BSYU1J4SUTU (mutlaka izle ama).

Allahım Buğrahan sevgisi bitmiyor AnkaraMT'nin, arzular şelale...

Puhahaaaaa, olm harbiden orjinalini döver bu ace of spades, çok sağlam yapmışlar lannn, gülmekten yattım yerlere :queen:
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Puhahaaaaa, olm harbiden orjinalini döver bu ace of spades, çok sağlam yapmışlar lannn, gülmekten yattım yerlere :queen:

Meşhurdur bu, epik bir çalışma :)

Buarada benden habersiz telefon muhabbeti dönmüş. GALAXY MEGA yeni favorim. Ne diyorsunuz ? NoteII den daha iyi S4 ten daha mantıklı geldi bana
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
dur ben tercüme edeyim; :)
"ulen bi kıytırık tel ve 10 dakka işçilik için 60 lira mı aldılar. kazık mı yedim la yoksa? kazık yiyip yemediğimi bilemeyecek kadar acemiyim bu işlerde, biri çıksın ve 60 lira iyi fiyat desin, lütfen noolur!"
:flower: eksik tercüme...'' kıytırık bir teli yaparız diyemediniz, beni bilinmez diyarlara, bilinmez ustalara teslim ettiniz, alacağınız olsun'' ..bunuda ekle fatih....4.44 95-100 e yapıyordu, 60 matematiksel olarak daya uygun geldi bana...ama metafizik olarak bir gaz telini değiştirme süreci bana çok acı duygular yaşattı :pl:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst