Nerde yaptırdınız Helin Hanım

daha yeni geldim eve, yeni gördüm valla. Gaz teli tek mi iki tane mi ona bakmak lazım bu gibi durumlarda, bazı motorlarda tek oluyor bazılarında çift. Yibadan ya da başka yerlerden tel alıp takabilirsin de, 4-44 den alacağın daha pahalı olan tel komple dış muhafazası ile birlikte falan geliyor, alternatif ve daha ucuz yöntem olarak, yiba ve etrafındaki motorcularda, daha ucuz bir tel alıp, senin teli plastik muhafazasının içinden çıkarıp, aldığın teli onun içine tekrar takmak falan gerekiyor, tabii bu arada telin boyunu da uydurmak lazım, bunların hepsi biraz işçilik tabii. Bu son dediğim gibi bir iş ise biraz fazla gibi fiyat ama çok da değil, bence 40 verseymişin iyiymiş ama olsun, bu tarz olaylar insana tecrübe oluyor, bi de hiç yaptıramamak vardı yani öyle düşünmek lazım
Valla zamanında görseydim bakardık, çözmeye çalışırdık ama geç kalmışız be ya.
---------- Mesajlar birleştirildi - 00:43 ---------- bir önceki mesaj zamanı 00:20 ----------
Ben de şunu çektim BUĞRAya : http://www.youtube.com/watch?v=BSYU1J4SUTU (mutlaka izle ama).
Allahım Buğrahan sevgisi bitmiyor AnkaraMT'nin, arzular şelale...
Puhahaaaaa, olm harbiden orjinalini döver bu ace of spades, çok sağlam yapmışlar lannn, gülmekten yattım yerlere :queen: