[Ankara - MT]

Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Kardeş, adam hakkını vermiş. Sayende benim de 1,5 saat gitti :D Bu arada almayı düşündüğümüz motor (DL650) o yollara gitmez, biliyorsun, değil mi?



biliyom kardeş gitmez..şimdilik oralara maçamız yetmez zaten...toprak olsun sert zemin olsun yer yer engebeli olsun bizim olsun...fazlasında gözümüz yok...:)
ama adamlar 250 kiloluk motorlarla gerçekten iyi mücadele vermişler...her babayiğidin harcı değil...

Hayırdır Erhan yollardan sıkıldın mı? hadi nasıl olsa son nokta :queen:

yol sıkmadı da asfalt sıktı ozan...DL650 bkıyom motoru elimden çıkarırsam..ilana verdim...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
biliyom kardeş gitmez..şimdilik oralara maçamız yetmez zaten...toprak olsun sert zemin olsun yer yer engebeli olsun bizim olsun...fazlasında gözümüz yok...:)
ama adamlar 250 kiloluk motorlarla gerçekten iyi mücadele vermişler...her babayiğidin harcı değil...



yol sıkmadı da asfalt sıktı ozan...DL650 bkıyom motoru elimden çıkarırsam..ilana verdim...

O kadar övülen bmw nasıl olduda o hafif düşmede perişan olmuş anlamadım. Direk motordan yırtılmış ve yağ sızdırmaya başlamış ilginç. Yazı çok güzelmiş doğrusu..
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
O kadar övülen bmw nasıl olduda o hafif düşmede perişan olmuş anlamadım. Direk motordan yırtılmış ve yağ sızdırmaya başlamış ilginç. Yazı çok güzelmiş doğrusu..

hee ben de ona şaşırdım..yanlarındaki gavur olmasa işleri zormuş valla her etapta...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Valla okumaya vaktim yok,,, rota mota, hazırlık neyim derken. İşler de çok yoğun şirkett... :(

Zaten klasik oldu, 1 kişiyi aradım şansımı deneyeyim diye şuanda ya 5 kişiyiz yada 6....
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
biliyom kardeş gitmez..şimdilik oralara maçamız yetmez zaten...toprak olsun sert zemin olsun yer yer engebeli olsun bizim olsun...fazlasında gözümüz yok...:)
ama adamlar 250 kiloluk motorlarla gerçekten iyi mücadele vermişler...her babayiğidin harcı değil...



yol sıkmadı da asfalt sıktı ozan...DL650 bkıyom motoru elimden çıkarırsam..ilana verdim...

DL 650 alma ozaman. %70 on-road %30off-road yapan bir motor DL650,
Ama son gördüklerim ve bindiklerimden yola çıkarak ki unutmayın KTM 950'yide Metin Usta'nın orda denemiştim geçtiğimiz kış.
650 cc'nin en iyilerinden biride Aprilla Pegaso 650.
Aynı 660 Tenere'ye hem Metin abinin orda hemde Osman abiyleyken bindim. Hayal kırıklığıydı. DL 650 ise sadece Xpedition serisi iyi. bazı değişikliklerle. Ve servis işi süper gene Yamaha'dan halledebilirsin her şeyini. yedek parça bol ve ucuz.
01suzuki-vstrom-xpedition.jpg

Örnek olsun diye http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-aprilia-kusursuz-bakimli-sezona-hazir-127559146/detay
Ah be geçenlerde Osman abiyle gezmeye çıktık. Osman abi beklerken bende bi CRF250'ciyle göle doğru fena taşlı ve kaygan yolda iyi kapıştık. Birde Pazar günü gezisi vardı o daha da harikaydı. Nerelerden geçtik gittik offf be. Evet Osman abiyle eskisi gibi bir günde 300-400 km yapmıyoruz ama daha eğlenceli 150 km yapıyoruz bozuk ve tali yollardan köylerden geçerek. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

Aprilla XT660 motoru kullanıyor. Birde BMW G 650 GS SERTÃO'da baya iyidir.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Nereye gidiyon len Sipirmin, benim tatil olayi da yatti heralde ama yine de izini kullanicam sanirim, biyerlere gitmeyi dusunenlere takilabilirim.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
DL 650 alma ozaman. %70 on-road %30off-road yapan bir motor DL650,
Ama son gördüklerim ve bindiklerimden yola çıkarak ki unutmayın KTM 950'yide Metin Usta'nın orda denemiştim geçtiğimiz kış.
650 cc'nin en iyilerinden biride Aprilla Pegaso 650.
Aynı 660 Tenere'ye hem Metin abinin orda hemde Osman abiyleyken bindim. Hayal kırıklığıydı. DL 650 ise sadece Xpedition serisi iyi. bazı değişikliklerle. Ve servis işi süper gene Yamaha'dan halledebilirsin her şeyini. yedek parça bol ve ucuz.
http://www.motorcyclenews.com/upload/272744/images/01suzuki-vstrom-xpedition.jpg
Örnek olsun diye http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-aprilia-kusursuz-bakimli-sezona-hazir-127559146/detay
Ah be geçenlerde Osman abiyle gezmeye çıktık. Osman abi beklerken bende bi CRF250'ciyle göle doğru fena taşlı ve kaygan yolda iyi kapıştık. Birde Pazar günü gezisi vardı o daha da harikaydı. Nerelerden geçtik gittik offf be. Evet Osman abiyle eskisi gibi bir günde 300-400 km yapmıyoruz ama daha eğlenceli 150 km yapıyoruz bozuk ve tali yollardan köylerden geçerek. :cat:

---------- Mesajlar birleştirildi - 01:23 ---------- bir önceki mesaj zamanı 01:21 ----------

Aprilla XT660 motoru kullanıyor. Birde BMW G 650 GS SERTÃO'da baya iyidir.

ozam benim amacım ya da benim için ideal olan da %70 asfalt %30 arazi...saydıklarının benim için en büyük sıkıntısı tek silindir olması...şu an DL650 ye çok kanım kaynadı her ne kadar tipi beni çok cezbetmese de...:)
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
DL650'nın Erhana gideri var da :) benim merak ettiğim Tenerenin ne konuda hayal kırıklığı yarattığı Ozancım. Pegasso ve eski F650 ile aynı motoru kullanıyor, genel karakter-amaç da aynı... Neydi kötü olan, frenler mi, amortisör mü, gösterge paneli felan mı?

---------- Post added at 11:08 ---------- Previous post was at 10:49 ----------

Bu arada bu nasıl bir saçmalık yav??

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-suzuki-sfv-650a-gladius-tarz-isteyenlere-105013380/detay

http://www.sahibinden.com/ilan/vasita-motosiklet-suzuki-2012-model-0-km-de-suzuki-sfv650a-gladius-126960414/detay
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Birincisi yüksekliği senin motordan bile yüksek. Senin motoru biraz göbeğin yardımıyla da ayaklar yere değince kullanabilmiştim. Neyse yükseklik bana özgü bir problem. Ama sele hiiiiçte rahat değil. Uzun yolculuklar için çok kötü. Titreşim Pegasoya göre daha fazla.
Pegaso daha hafif ve daha iyi bir enjeksiyon kullanıyor. Aletin yol bilgisayarı var her şeyini ayarlıyabiliyorsun. Pegaso ön-arka 17-17 kullanırken Tenere 21-17 teker kullanıyor. Arazide Tenere daha iyi tabiki. Görünüşüde Tenerenin çok güzel. Şu anki motorumu almasaydım direk gidip sıfırını yapıştıracaktım. Fiyat olarak Pegaso hepsini yeniyor.
Birde kalkışlarda biraz fazla gaz vermek gerekiyor Tenereye, Pegaso daha iyi kalkıyor ve kısa boylılar için (1,80 dahil) daha rahat.
Aradaki 3-4 binliralık fiyat farkıyla Pegaso'ya Zega yan çantalar ve Excel 21-18 jant seti alabilirsin. Birde ön süspansiyon Pegasoda daha iyi. Pegaso'daki frenlerin Brembo olduğunuda söylemek lazım.
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Birincisi yüksekliği senin motordan bile yüksek. Senin motoru biraz göbeğin yardımıyla da ayaklar yere değince kullanabilmiştim. Neyse yükseklik bana özgü bir problem. Ama sele hiiiiçte rahat değil. Uzun yolculuklar için çok kötü. Titreşim Pegasoya göre daha fazla.
Pegaso daha hafif ve daha iyi bir enjeksiyon kullanıyor. Aletin yol bilgisayarı var her şeyini ayarlıyabiliyorsun. Pegaso ön-arka 17-17 kullanırken Tenere 21-17 teker kullanıyor. Arazide Tenere daha iyi tabiki. Görünüşüde Tenerenin çok güzel. Şu anki motorumu almasaydım direk gidip sıfırını yapıştıracaktım. Fiyat olarak Pegaso hepsini yeniyor.
Birde kalkışlarda biraz fazla gaz vermek gerekiyor Tenereye, Pegaso daha iyi kalkıyor ve kısa boylılar için (1,80 dahil) daha rahat.
Aradaki 3-4 binliralık fiyat farkıyla Pegaso'ya Zega yan çantalar ve Excel 21-18 jant seti alabilirsin. Birde ön süspansiyon Pegasoda daha iyi. Pegaso'daki frenlerin Brembo olduğunuda söylemek lazım.

Ozancım şimdi şunun şurası daha iyiydide bunun kenarı çok sivriydi gibi yorumları kabul etmeyiz biz bak :)
Bize reel gerçeklerden bahsedeceksin bize ikisi arasındaki farkı rakamlar ile sayılar ile metreler ile anlatacaksın ki inanalım :) :queen:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Rakamlar dersen kullanım kılavuzlarını gönderirim benden ancak bu kadar yorum çıktı Yunus'um. Sonuçta motoru 2. denememdi. Kaan Tuna'da vardı sanırım denerken. Sonrasında ikimiz (onda r1200gs vardı) sağlam yardırdık :cherry:

---------- Mesajlar birleştirildi - 14:59 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:57 ----------

http://i492.photobucket.com/albums/rr289/JMoandpiglet/Tenere%20RR%20project/IMG_1943.jpg
Birde tabi motoru böyle Tenere RR yapabilirsin.

---------- Mesajlar birleştirildi - 15:27 ---------- bir önceki mesaj zamanı 14:59 ----------

Şimdi sizlere bir sorum olacak. Ktm'nin koruma demirlerine yandan Rotopax takabileceğim bir sistem yaptırmayı planlıyorum. Sizce her iki tarafada 2'şer galonluk yani 7,5 lt'lik rotopax takılabilir mi?
KTM-990-Adventure-Baja-Gear-Patrol-Full.jpg

Yandaki dörgen kısımlara şöyle bir aparat olacak
RotoPaxMount.jpg

Rotoax 7,5 Lt'lik bidonlar
2GalGas.jpg
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
Beyler buluşuyoruz

Her zamanki parkta,

Gençlik caddesi döngel sokak sonundaki parkta

Anıttepe

Herkesi bekleriz çekinmece utanmaca yok
 
Katılım
29 Nis 2012
Mesajlar
117
Çanakkale gezisi var istanbulda organize edildi. Ona gidiyorum yarın (bugün). bu nedenle bu buluşmaya gelemeyeceğim. Gelecek sefere katılmak isterim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst