[Ankara - MT]

Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
hiç alakası yok cc ile falan.. yan çizmeye başladıysan başka bahane bul :)[/QUOTE]

Ablacım ne zaman yan çizdimmm ben , başka şey varda yüz yüze anlatırım , pazar sabah ordayım zaten :)
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Ablacım ne zaman yan çizdimmm ben , başka şey varda yüz yüze anlatırım , pazar sabah ordayım zaten :)

::miiz1:: itiraz yok yan çiziyosun işte..::144:: cc dedin şimdi başka sebep var diyosun.. işte tam da buna yan çizmek deniyor.. ::pokey::

merak da yaptım neymiş sebebi..
 
Katılım
21 Tem 2013
Mesajlar
61
::miiz1:: itiraz yok yan çiziyosun işte..::144:: cc dedin şimdi başka sebep var diyosun.. işte tam da buna yan çizmek deniyor.. ::pokey::
merak da yaptım neymiş sebebi..

Vallahi yan cizmiyorum , gelcem zaten cc den dolayi baska sebep dedimm
Ben baskalarî gibi gelirim yardim ederim deyipte yarı yolda birakmam ablacimm.
Pazar gunu cc den dolayi dedigimi anlatirim
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
gözünüz kokpit görsün la :)
Benden erhana gelsin..

cockpit.jpg
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
Vakti zamanında 1 tane düğme aradık bulamdıkdı...

Kokpitte hala yeni düğmeler için delinebilecek yerler görüyorum :pl:
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Aramızda bilgisayardan iyi anlayan birileri varsa yardım edebilir mi? Bilgisayar almayı planlıyorum.

Kasa: AeroCool XPredator High Power B12S 750W 80+ Güç Kaynaklı Big Tower Kasa (Çift 23cm Fan)
İşlemci: Intel Core i7-3820 LGA 2011 10MB 3.6GHz Dört Çekirdekli İşlemci
Anakart: Gigabyte GA-X79-UD3 Intel 2011 Soket DDR3 USB3 SATA3 PCI-E G3 ATX Anakart
Bellek: Kingston Hyperx T2 Predator 16GB (2x8GB) DDR3 2133MHz CL11 Dual Kit Bellek
Ekran Kartı: Gigabyte nVIDIA Kepler GTX760 Windforce 3X 2GB DDR5 256Bit Pci Ekspres Ekran Kartı
SSD: Kingston HyperX 3K Serisi 120GB SATA III 555-510MB/s 2.5" SSD

Şimdilik bu kadar sizce nasıl, uygun mudur?
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Aramızda bilgisayardan iyi anlayan birileri varsa yardım edebilir mi? Bilgisayar almayı planlıyorum.

Kasa: AeroCool XPredator High Power B12S 750W 80+ Güç Kaynaklı Big Tower Kasa (Çift 23cm Fan)
İşlemci: Intel Core i7-3820 LGA 2011 10MB 3.6GHz Dört Çekirdekli İşlemci
Anakart: Gigabyte GA-X79-UD3 Intel 2011 Soket DDR3 USB3 SATA3 PCI-E G3 ATX Anakart
Bellek: Kingston Hyperx T2 Predator 16GB (2x8GB) DDR3 2133MHz CL11 Dual Kit Bellek
Ekran Kartı: Gigabyte nVIDIA Kepler GTX760 Windforce 3X 2GB DDR5 256Bit Pci Ekspres Ekran Kartı
SSD: Kingston HyperX 3K Serisi 120GB SATA III 555-510MB/s 2.5" SSD

Şimdilik bu kadar sizce nasıl, uygun mudur?


ozan anakart ve işlemci teknolojisini 1-2- senedir pek takip etmiyorum bülent o konuda daha bilgili,
lakin o ssd diskin yanına birde 500gb yada 1tblık normal disk ekleyip ssd'yi sadece işletim sistemi kurmakta kullanmanı tavsiye edebilirim.
 
Katılım
27 Şub 2010
Mesajlar
140
Öncelikle tüm Ankara MT üyelerine selam.
Ozan kardeş eğer çok geçerli bir nedenin yoksa iyi bir laptop almanı tavsiye ederim. İllede masaüstü bir bilgisayar alacaksan minimum ihtiyaçlarını karşılayacak düzeyde parça toplamanı, zaten uğraşmayacağım alayım dursun, ileride grafik programlarını kullanacağım bana engel olmasın problem çıkartmasın diyorsan ; Bu konfigürasyon güzel. Vaktin varsa anakart modelini google da aratıp sorunlu mu değil mi anlayabilirsin. Kolay gelsin ...
Aramızda bilgisayardan iyi anlayan birileri varsa yardım edebilir mi? Bilgisayar almayı planlıyorum.

Kasa: AeroCool XPredator High Power B12S 750W 80+ Güç Kaynaklı Big Tower Kasa (Çift 23cm Fan)
İşlemci: Intel Core i7-3820 LGA 2011 10MB 3.6GHz Dört Çekirdekli İşlemci
Anakart: Gigabyte GA-X79-UD3 Intel 2011 Soket DDR3 USB3 SATA3 PCI-E G3 ATX Anakart
Bellek: Kingston Hyperx T2 Predator 16GB (2x8GB) DDR3 2133MHz CL11 Dual Kit Bellek
Ekran Kartı: Gigabyte nVIDIA Kepler GTX760 Windforce 3X 2GB DDR5 256Bit Pci Ekspres Ekran Kartı
SSD: Kingston HyperX 3K Serisi 120GB SATA III 555-510MB/s 2.5" SSD

Şimdilik bu kadar sizce nasıl, uygun mudur?
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Aramızda bilgisayardan iyi anlayan birileri varsa yardım edebilir mi? Bilgisayar almayı planlıyorum.

Kasa: AeroCool XPredator High Power B12S 750W 80+ Güç Kaynaklı Big Tower Kasa (Çift 23cm Fan)
İşlemci: Intel Core i7-3820 LGA 2011 10MB 3.6GHz Dört Çekirdekli İşlemci
Anakart: Gigabyte GA-X79-UD3 Intel 2011 Soket DDR3 USB3 SATA3 PCI-E G3 ATX Anakart
Bellek: Kingston Hyperx T2 Predator 16GB (2x8GB) DDR3 2133MHz CL11 Dual Kit Bellek
Ekran Kartı: Gigabyte nVIDIA Kepler GTX760 Windforce 3X 2GB DDR5 256Bit Pci Ekspres Ekran Kartı
SSD: Kingston HyperX 3K Serisi 120GB SATA III 555-510MB/s 2.5" SSD

Şimdilik bu kadar sizce nasıl, uygun mudur?

Islemcinin ozelliklerine baktim da simdi, pci express 3.0 destegi ve digerlerine gore daha fazla ram destegi var, cpu da grafik islemci yok ki sen zaten ekran karti alacaksin o yuzden onemli degil.

Ramle ilgili olarak, ekstra 2 kanal daha ddr3 var diyor ama yapilan testlerde 4 kanal olarak kullandiginda, 2 kanal olarak kullandigina gore daha yavas kalmis ramler, yani 2x4GB takinca, 4x2GB a gore daha hizli olmus, enteresan. Bir de ram gecikme sureleri daha fazlaymis. Bunlar overclock yapip da kapasiteyi zorladigin zaman belki hissedebilecegin seyler. Yani burda onemli olan, islemcinin 2700k ya cok yakin performansta oldugunu soyluyorlar, eger bu ekstralari sana fazla yara saglamiyorsa, fiyat performans olarak 2700k alabilirsin belki, ha yok ben rendering falan yapcam, benim icin onemli diyosan ayri, butun hikaye aradaki farka degip degmeyecegi. Bu islemci 2700k da ki gibi overclock a acik bir sekilde gelmiyor, cok kisitli yapabiliyorsun, o da biostan carpani artirarak. Oyle olunca da 2700k ile ayni performansta oluyor, yukardaki getirilerini kullanacak misin, arada ne kadar fark var fiyat olarak ona bakmak lazim, ya da standart bilgisayar lafi olacak ama biraz daha bekleyip sandy bridge yerine cikacak olan chipsette degerlendirebilir.

Bunlarin hicbiri ucuz olmayacak ama :)
 
Katılım
21 Mar 2012
Mesajlar
723
Yunus, Bülent ve Ünal. 3'ünüze de teşekkür ederim. İşlemciyi ve anakartı özellikle LGA2011 olarak seçtim. 2011'de de en ucuzu işlemci buydu. İleride daha iyi işlemci almayı planladığım için böyle seçim yaptım. Anakartta ise bu orta seviye bir anakarttı. Asıl almayı planladığım ise Asus Rampage IV Extreme X79 ile Asus Sabertooth X79 arasında kaldım. Aralarında 200tl fiyat farkı var. Rampage IV daha bi olabilir gibi geliyor. Uzun vadeli düşündüğüm için iyi bir anakart almayı istiyorum.
Bildiğim kadarıyla yeni çipsetleri zaten bu 2011 serisi diye biliyordum.

Şu nasıl peki
Kasa: AeroCool XPredator High Power B12S 750W 80+ Güç Kaynaklı Big Tower Kasa (Çift 23cm Fan)
İşlemci: Intel Core i7-3820 LGA 2011 10MB 3.6GHz Dört Çekirdekli İşlemci
Anakart: Asus Rampage IV Formula Intel X79 Soket 2011 DDR3 USB3 SATA3 PCI-E G3 ATX Anakart
Bellek: Kingston Hyperx T2 Predator 16GB (2x8GB) DDR3 2133MHz CL11 Dual Kit Bellek
Ekran Kartı: Gigabyte nVIDIA Kepler GTX760 Windforce 3X 2GB DDR5 256Bit Pci Ekspres Ekran Kartı
SSD: Kingston HyperX 3K Serisi 120GB SATA III 555-510MB/s 2.5" SSD
Bülent tam bir oyun canavarı bilgisayar(sadece kasa) toplamak isteseydin ne olurdu? AA, Dynamic Lights ve Shader'ları en üst seviyede çalıştıracak bir bilgisayar istiyorum.
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Valla ekran kartlari basli basina bir dunya, arastirmak lazim, canavar istiyosan sli ya da crossfire yaparsin iki tane alip. Senin yazdigin sistem 3 ekran kartini da destekliyor sanirim ayni anda :) islemci de 6 cekirdekli olan intel modellerinden alabilirsin ama onlar da ucuk fiyat, eskiden boyle ruya sistemler toplardim benim olamayacagini bile bile ama artik ayaklarim yere degiyor, o yuzden hic bakmiyorum bile :)

Hard diskte zaten ssd yazmissin, daha ucuk istiyosan aynisindan 2 tane hd alip raid 0 yaparak hizini artirabilirsin :) ya da zaten kendi icinde raid yapan ssd ler var daha hizli olan onlari kullanabilirsin. Iste bunlar hep paraa paraa paraaa :)

Benim chipsetten kastim islemcide ki sandy bridge teknolojisiydi, onun yenisi cikacak onumuzdeki aylarda ama ne kadar ulasilabilir olur, ne kadar performans farki yaratir testlere bakmak lazim tabii.
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
motor için kafa patlattığınız yetmedi şimdi yok onu al raid yap, sli i crossfire yap, kablosunu çıkar tersten sok..sistem optimize edecez diy kafanız patlayacak...yapacağınız işte genel çerçevesiyle belli...o iş için gerekli donanım da belli...

raad olun azıcık al bi tane gitsin işte...
 
Katılım
3 Tem 2009
Mesajlar
6,398
motor için kafa patlattığınız yetmedi şimdi yok onu al raid yap, sli i crossfire yap, kablosunu çıkar tersten sok..sistem optimize edecez diy kafanız patlayacak...yapacağınız işte genel çerçevesiyle belli...o iş için gerekli donanım da belli...

raad olun azıcık al bi tane gitsin işte...

RAID mi ??
Aprilia_Caponord_Rally_Raid_2004_01_1024x768.jpg

Aprilia-Caponord-Rally-Raid2.jpg

MRD_13_2003_024_400.jpg.323754.jpg


Crossfire mı ???
Banner.jpg

untitled16.jpg

untitled3.jpg
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst