[Ankara - MT]

Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
ben bi sure uzak kalicam ozaman aksamcilardan :p dukan actik yeni masraf masraf ustune geliyor :queen: kimse kenandan bi site alalim demiyor :pr::cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bi sure uzak kalicam ozaman aksamcilardan :p dukan actik yeni masraf masraf ustune geliyor :queen: kimse kenandan bi site alalim demiyor :pr::cherry:

sen bizeden birşeyler al bizde senden alırız :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
murat abi valla ben hastayım gelmiycem dedim ama gene dayanamadım geliyordum neyse artık yarın acısını çıkarırız toplantı da..

bende motorum hazır demiştim ama aksilik oldu balatalar yanlış gelmiş, inşallah yarına hazır olacak. Toplantıyı kısa kesip biraz yol yapak yarın. Pas tuttum ben :p
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
bende motorum hazır demiştim ama aksilik oldu balatalar yanlış gelmiş, inşallah yarına hazır olacak. Toplantıyı kısa kesip biraz yol yapak yarın. Pas tuttum ben :p

60ı geçeceksen gelelim yoksa hararet yapıyo benim makina:queen:

len ... totoş ares hani nerdesin saat kaça kadar bekliyeceğiz seni hani geliyordun.:p

teknolocik kro kimden alıyon, kime yazıyon:cherry: öğretemedik sana şu bilgisayar kullanmayı ömrümü yedin ömrümü:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
alıyonuz öyle çim biçme makinalarını; yok hararet yaptı, yok teker kabaklaştı, yok çok yaktı :p

biraz delikanlı motorlarına binin :p

ooo ortak dayanışması ha::sos:: walla sizede motor beğendiremedik ya dahada bişey demiyom:pr: en sonunda aldıracaksınız banada bi bmx o olacak:queen:
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
alooooooo benim makinem afrika dikkatini çekeri şekerim :p

teker teker gelin yaw:pale: takma kafana seninde bi gün avrupa motorun olur:cherry:

kardeşim hep diyoruz ya "enduro, enduro" diye. Sen de bir tutturamadın bi kaykay, bi çim biçme makinası :p

tek sorumlusu metin usta... girdi kanıma f650 yada dl vstrom alalım diye başlamıştık aslında ama bu kısmetmiş dahada ayar tutmam sonraki makinam sanırım hayabusa olucak:cat:
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
teker teker gelin yaw:pale: takma kafana seninde bi gün avrupa motorun olur:cherry:



tek sorumlusu metin usta... girdi kanıma f650 yada dl vstrom alalım diye başlamıştık aslında ama bu kısmetmiş dahada ayar tutmam sonraki makinam sanırım hayabusa olucak:cat:

bir iki hararet yapsın motor, gezilerde ve kamplarda peşimizden geleme; hemen ayara gelirsin korkma :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün 640 adventure nin sahibiyle konuştum bu iş olacak gibi :cherry:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bugün 640 adventure nin sahibiyle konuştum bu iş olacak gibi :cherry:

amcam hayırlı olsun da fotolar nirde adam kardeşine kıyak yapar mail olarak atar mağlum internete kaçak girebiliyorum onun dışında şirkette bana pc yasak..:cat:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
amcam hayırlı olsun da fotolar nirde adam kardeşine kıyak yapar mail olarak atar mağlum internete kaçak girebiliyorum onun dışında şirkette bana pc yasak..:cat:

::tartis::::144:: ben sana buraya gelmenide yasaklamadım mı ne işi var senin burda ::144::
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst