[Ankara - MT]

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
2576 mı ::miiz::





sen kendi ayaklarına bak steril herif. Bungalovu nasıl sarmıştı kokusu ayaklarının, sabaha kadar pencereyi açmak zorunda kaldım sende sürekli kapattı :p

alışverişe gelince yine bekleriz efem :rendeer::rendeer::rendeer: ramazandan sonrada gelde güzel bir şekilde ağırlayalım :wiinkk:

Bi kere benim ayaklarım kokmaz yavri.:bounce: Bungalovu saran koku senin ayak kokunla kıçından çıkan yelin kokusuydu.:cherry::cat: Sivrisinekler olmasaydı gider çadırlardan birine dalardım.:p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
Herkeze merhaba... Arkadaşlar şaka falan derken bu akşam gezileri sarmaya başladı ha:) gelmeyen arkadaşlar var canları çekmesin diye detaya girmiyorum ama fena halde zevkli ve eylenceli oluyo... Sevgili (murti 06) ekipler amiri bu akşam nereye akıcez:queen:
 
Katılım
21 Haz 2008
Mesajlar
43
Günaydın herkeze, geçmişte bazı ufak tefek yanlış hareketlerimden dolayı forumdan uzaklaştırma aldım, eski nickim Juniors"dır 2006-2007 sonlarında. Büyüklerimi kırıp,saygısızlık ettiysem özürdilerim. Aranıza tekrardan katılmak istedim, 2008 başındaki kazamdan dolayı ve evdekılerın bıraz yatışmasını beklememden dolayı 6-7 ay kadar motorsuz kaldım, kısmetse piyasanında düşmesiyle 2 ay"a kadar Hyosung Gt250 R Almayı planlıyorum, Organizasyonlara gezilere katılmayı isterim. Tabi kışın yapılacaksa yaz kış farketmez :) ismim Arda Yaşım 23 ibm firmasında Server destek kurulumdayım.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Herkeze merhaba... Arkadaşlar şaka falan derken bu akşam gezileri sarmaya başladı ha:) gelmeyen arkadaşlar var canları çekmesin diye detaya girmiyorum ama fena halde zevkli ve eylenceli oluyo... Sevgili (murti 06) ekipler amiri bu akşam nereye akıcez:queen:


bugün motorum hazır olacak gelmek isteyen olursa akşam buluşup bir eymir yapsak mı acaba buluşma yeri tükan :)



bende gelcem:cherry:


yok sana sen kazana düştün :p
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
anlaşalım :)




sevgil sterilciğim değiştirdin mi poliçeyi :silent:

pasaklı abi;
bölgeyle görüştüm genel müdürlükten görüş isteyecekler.Olmazsa poliçeyi iptal edip yeniden alarma göre keseceğiz tabi oda fiyatı biraz etkileyecek.Demir parmaklık her zaman caydırıcı etken.Sende biliyorsun alarmı olan beyaz eşya dükkanını 3 dakikada soyup soğana çeviriyorlar.Demir parmaklık olunca bakmıyorlar bile.
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
Herkeze merhaba... Arkadaşlar şaka falan derken bu akşam gezileri sarmaya başladı ha:) gelmeyen arkadaşlar var canları çekmesin diye detaya girmiyorum ama fena halde zevkli ve eylenceli oluyo... Sevgili (murti 06) ekipler amiri bu akşam nereye akıcez:queen:

bak bak hani haber vercektin :)
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
bak bak hani haber vercektin :)

güzel kardeşim sen demedinmi bana bugün yorgunum biyere gidemem diyen... yoksa neden haber vermeyelim ayrıca benimde baya bi geç haberim oldu direk ahlatlıbel'e geçtim:silent: çevirme hemen namluyu bana:p

bugün motorum hazır olacak gelmek isteyen olursa akşam buluşup bir eymir yapsak mı acaba buluşma yeri tükan :)

kesin tükandamısın, eminmisin, bak kırarım camını çerçevesini busefer tükanının:bounce: üçüncü olucakta bu seferde bulamazsam...:cyclopsan

bende gelcem:cherry:

60 ı geçeceksen gel:cat::)
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
60 ı geçeceksen gel:cat::)[/QUOTE


anlaşıldı merkez.. :) Bi gün üstat bi motorcu olunca takılırım Ankara MT ile :p
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
güzel kardeşim sen demedinmi bana bugün yorgunum biyere gidemem diyen... yoksa neden haber vermeyelim ayrıca benimde baya bi geç haberim oldu direk ahlatlıbel'e geçtim:silent: çevirme hemen namluyu bana:p



kesin tükandamısın, eminmisin, bak kırarım camını çerçevesini busefer tükanının:bounce: üçüncü olucakta bu seferde bulamazsam...:cyclopsan



60 ı geçeceksen gel:cat::)

ahlatlıbel falan valla oohh gezin bizsiz :( neyse bari


motoru hararet yapıyor onun :) ondan öle diyor 1000 'lik motor 60 gidermi canımmm :)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Herkeze merhaba... Arkadaşlar şaka falan derken bu akşam gezileri sarmaya başladı ha:) gelmeyen arkadaşlar var canları çekmesin diye detaya girmiyorum ama fena halde zevkli ve eylenceli oluyo... Sevgili (murti 06) ekipler amiri bu akşam nereye akıcez:queen:

bende isterem bende isterem :queen:
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
bende isterem bende isterem :queen:

ööle kuru kuru istemeyle olmuyo arkadaşım :bounce: harekete geçmen lazım 1haftadır gelecen bi türlü gelemedin :silent: mekan belli baktın işin yok canın sıkılıyo gideceksin tükana (proti) aksesuardı, kasktı(artçına), bufftı hiç olmadı zincirine yağ alıcaksın akşamın renklenecek:cherry:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
ööle kuru kuru istemeyle olmuyo arkadaşım :bounce: harekete geçmen lazım 1haftadır gelecen bi türlü gelemedin :silent: mekan belli baktın işin yok canın sıkılıyo gideceksin tükana (proti) aksesuardı, kasktı(artçına), bufftı hiç olmadı zincirine yağ alıcaksın akşamın renklenecek:cherry:

hani buluşmadınız mı ??? varmı giden gelen
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst