- Katılım
- 12 Ağu 2008
- Mesajlar
- 870
herkeze günaydın :cyclopsan[/QUOT
günaydınHerkese
beni kacıncı sıraya aldın bakalım
::secreet:
2576 mı ::miiz::
nolcaktııı.. nolcaktıı::blusssh:
Son düzenleme:
herkeze günaydın :cyclopsan[/QUOT
günaydınHerkese
beni kacıncı sıraya aldın bakalım
::secreet:
2576 mı ::miiz::
nolcaktııı.. nolcaktıı::blusssh:
2576 mı ::miiz::
sen kendi ayaklarına bak steril herif. Bungalovu nasıl sarmıştı kokusu ayaklarının, sabaha kadar pencereyi açmak zorunda kaldım sende sürekli kapattı
alışverişe gelince yine bekleriz efem :rendeer::rendeer::rendeer: ramazandan sonrada gelde güzel bir şekilde ağırlayalım :wiinkk:
nolcaktııı.. nolcaktıı::blusssh:
sana indirim yok o zaman ::miiz::
::147:: böle birşey gerçek olamaz..::repci:: anlaşalım derim![]()
Bi kere benim ayaklarım kokmaz yavri.:bounce: Bungalovu saran koku senin ayak kokunla kıçından çıkan yelin kokusuydu.:cherry::cat: Sivrisinekler olmasaydı gider çadırlardan birine dalardım.![]()
Herkeze merhaba... Arkadaşlar şaka falan derken bu akşam gezileri sarmaya başladı hagelmeyen arkadaşlar var canları çekmesin diye detaya girmiyorum ama fena halde zevkli ve eylenceli oluyo... Sevgili (murti 06) ekipler amiri bu akşam nereye akıcez:queen:
bende gelcem:cherry:
anlaşalım
sevgil sterilciğim değiştirdin mi poliçeyi :silent:
Herkeze merhaba... Arkadaşlar şaka falan derken bu akşam gezileri sarmaya başladı hagelmeyen arkadaşlar var canları çekmesin diye detaya girmiyorum ama fena halde zevkli ve eylenceli oluyo... Sevgili (murti 06) ekipler amiri bu akşam nereye akıcez:queen:
bak bak hani haber vercektin![]()
bugün motorum hazır olacak gelmek isteyen olursa akşam buluşup bir eymir yapsak mı acaba buluşma yeri tükan![]()
bende gelcem:cherry:
güzel kardeşim sen demedinmi bana bugün yorgunum biyere gidemem diyen... yoksa neden haber vermeyelim ayrıca benimde baya bi geç haberim oldu direk ahlatlıbel'e geçtim:silent: çevirme hemen namluyu bana
kesin tükandamısın, eminmisin, bak kırarım camını çerçevesini busefer tükanının:bounce: üçüncü olucakta bu seferde bulamazsam...:cyclopsan
60 ı geçeceksen gel:cat:![]()
Herkeze merhaba... Arkadaşlar şaka falan derken bu akşam gezileri sarmaya başladı hagelmeyen arkadaşlar var canları çekmesin diye detaya girmiyorum ama fena halde zevkli ve eylenceli oluyo... Sevgili (murti 06) ekipler amiri bu akşam nereye akıcez:queen:
bende isterem bende isterem :queen:
ööle kuru kuru istemeyle olmuyo arkadaşım :bounce: harekete geçmen lazım 1haftadır gelecen bi türlü gelemedin :silent: mekan belli baktın işin yok canın sıkılıyo gideceksin tükana (proti) aksesuardı, kasktı(artçına), bufftı hiç olmadı zincirine yağ alıcaksın akşamın renklenecek:cherry:
bende isterem bende isterem :queen:
60 ı geçeceksen gel:cat:![]()
60 ı geçeceksen gel:cat:[/QUOTE
anlaşıldı merkez..Bi gün üstat bi motorcu olunca takılırım Ankara MT ile
![]()