[Ankara - MT]

Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
tünaydın arkadaşlar.

Serdar satılık chopper dan bahsetmiştin geçen akşam ne durumda bilgin varmı bir arkadaşım chopper arıyorda uygun fiyata.

valla bir iki haftadır gitmedin hızır ustanın yanına ama vardı orda bi gidin isterseniz araba pazarının karşısında kilerin deposu gibi bi yeri var sorarsan gösterirler onun yan binası

tünaydın ankara herkeze iyi haftalar, sendromsuz pazartesiler... yeni eğitim-öğretim yılımız tüm öğretmenler ve öğrenci arkadaşlara hayırlı olsun:rendeer: trafik kudurdu geri kalanımızında Allah yardımcısı olsun:pale: akşam toplanıyomuyuz:queen:

dün çağıracaktımda seni öle yavaş yavaş olmuyo be güzelim biraz hızlanınca ara buluşalım :) :) :)

şaka şaka ben bugün dinlencem valla yoruldum çarşamba yaparız bişeyler
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
Selam millet bende yeni geldim Büroya.Çocukları sınıflarına yerleştirdik geldik.İnşallah okurlar ve vatana millete hayırlı bir birey olurlar.

aminnnnnnnn

Size ve çocuklarınıza yeni eğitim öğretim yılı hayırlı uğurlu olsun :rendeer:

sana da olsun örmenim...

tünaydın ankara herkeze iyi haftalar, sendromsuz pazartesiler... yeni eğitim-öğretim yılımız tüm öğretmenler ve öğrenci arkadaşlara hayırlı olsun:rendeer: trafik kudurdu geri kalanımızında Allah yardımcısı olsun:pale: akşam toplanıyomuyuz:queen:

ne o be her akşam her akşam... oturun oturduğunuz yerde...

Pazar geziye gidildi mi ? bu arada

seniz gider miyiz hiççç.....
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
selam Angaralılar. Ne var ne yok
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
seniz gider miyiz hiççç.....[/QUOTE]
:silent:

Abi ben anlaştık sanmıştım: ) 25 kilo baklava ve her piknikte eski üyelerin ayaklarını yıkamaya tamam demiştim ::p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
İyi dilekleriniz için teşekkür ederim ama ben eğitim - öğretim yılıma yıllık iznimde
sadece 1 hafta ara vermiştim yani bizim kurumda eğitime tam hız devam :) :)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
valla bir iki haftadır gitmedin hızır ustanın yanına ama vardı orda bi gidin isterseniz araba pazarının karşısında kilerin deposu gibi bi yeri var sorarsan gösterirler onun yan binası

eyw, birde msn adresini göndersene bana piyasayı yakından takip etmek lazım. bugün baktım faaliyet belgeside onaylanmış benim :mrgreen:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
biri ayak mı yıkayacak :silent: önce benim ayaklarım :p
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
dün çağıracaktımda seni öle yavaş yavaş olmuyo be güzelim biraz hızlanınca ara buluşalım :) :) :) şaka şaka ben bugün dinlencem valla yoruldum çarşamba yaparız bişeyler[/QUOTE' Alıntı:
yawaş demek ha:pr: seni beklemekten motorum hararet yaptı bee:mrgreen: çarşamba şenlik var haberin ossun:cat:

ne o be her akşam her akşam... oturun oturduğunuz yerde...[/QUOTE' Alıntı:
ya yaşlanınca bendemi böyle diicem yaa:salut::queen:

:mrgreen: kayıtlarıma işledim 2576. sıradasın murti06

Allah yardımcın olsun ozaman işin zor gibi:p
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
biri ayak mı yıkayacak :silent: önce benim ayaklarım :p

Senin ayakları yıkayan bir daha iflah olmaz:queen: pasaklı herif seni:p
Ne yaptın yamyamına taktırdınmı lastikleri c.tesi geldim tükkanına yoktun.Poliçenizi bıraktım,kendime bot aldım,zincir yağı aldım bak bir sürü iş yaptım sen neyaptın:farao:
 
Katılım
3 Haz 2007
Mesajlar
1,150
öğrencilere,velilere ve öğretmenlere yeni okul döneminde başarılar....(meb e bişey yok....)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
:mrgreen: kayıtlarıma işledim 2576. sıradasın murti06

2576 mı ::miiz::



Senin ayakları yıkayan bir daha iflah olmaz:queen: pasaklı herif seni:p
Ne yaptın yamyamına taktırdınmı lastikleri c.tesi geldim tükkanına yoktun.Poliçenizi bıraktım,kendime bot aldım,zincir yağı aldım bak bir sürü iş yaptım sen neyaptın:farao:

sen kendi ayaklarına bak steril herif. Bungalovu nasıl sarmıştı kokusu ayaklarının, sabaha kadar pencereyi açmak zorunda kaldım sende sürekli kapattı :p

alışverişe gelince yine bekleriz efem :rendeer::rendeer::rendeer: ramazandan sonrada gelde güzel bir şekilde ağırlayalım :wiinkk:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst