- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 281
levent abi videoyu göndermemiş ekliycektim amaben de kandırıyım bari dedim milleti
eee eklesene o zaman...
levent abi videoyu göndermemiş ekliycektim amaben de kandırıyım bari dedim milleti
Geçmiş olsun Kaan düşe düşe daha iyi hatalarını görürsün.Daha dikkatli,daha iyi sürücü olursun.:cherry:
Kesikköprü gezisinde köpeğe çarpıp düştüm ama pantolon dışındaki korumalar tam olduğu için sol kalçadaki morluk dışında bende birşey yok.Motorda da ciddi bir şey yok
sağol abi:rendeer:
bugün yine gittim bindim.Bu sefer hocayı attım arkama baya arabaların içine girdik.Ama bayağı bi heyecanlandım ne aynaya bakmayı bilirim(zaten aynalar yamuk görmek için 20 santim filan ileri kaymam gerekiyo),ne kaldırmayı düzgün yaparım...Arkada aram olunca da dönüp bakılmıyo kask adamın kafaya çarpıyoNeyse durduk bi göbekde.Yeşil yandı "Kaan heyecanlanma" dedi hoca ben gene istop ettirdim.Arkadan korna sesi geldi.Sonra gene çalıştırmaya çalışırken polis geçti polis çalıyomuş.Sonradan sürdüm düzgün.
Ama indiğimde sanki ben bu işi çözemicem dedimale:
steril Sülo bir işimiz düştü hala çozmedin ::miiz::
Dün varmıydı abi bi hareketlilik, biz gittikden sonra![]()
olmaz mı ??? bekleyemediniz ki iki dakka... bi sürü motor gezmeye çıkıldı çiftliğe falan gidildi... arkada kalanlar kudurtuldu....:cherry:
slm çekirgeler :rendeer:
ya köle benim anlamadığım daha sen motoru öğrenmeden nasıl seni trafiğe çıkarıyorlar??? böyle şey olur mu hiç???
ilk önce trafiğe kapalı alanda motora iyice ısınman ve en azından temel hareketleri rahatlıkla yapabilecek duruma gelmen lazım....
(motoru düzgün kaldırmak, vites değiştirebilmek, 8 çizebilmek, sinyal, ayna kullanabilmek, doğru fren yapabilmek...)
İşimiz vardı abi bilseydim beklerdik ama.. eee ama şöle bi laf attınız ortaya "biz çarşambaları oturur, pazarları gezeriz"r::cherry::mrgreen:
sen de atladın tabii... şaka bir yana genelde öyleydi ama akşam öyle işte birden esince düşüldü yollara....
kim estirdi o rüzgarıbaktım oturuyolar öyle kalkın gezelim yaww dedim hazırda 30 kişi var dedim
![]()
iki ayak üstünde duran kedi![]()
allam yarappim o kedi onu yemedi yaa başkasını hiç yemez.. mıncırdı valla hayvanı...
bu arada sen iyice kölelik makamını terkettin.... bana ne o zaman yeni bi köle bul yerine..
haa bid e şu dün sana flash için bahsettiğim şeye baktın mı???