[Ankara - MT]

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
Geçmiş olsun Kaan düşe düşe daha iyi hatalarını görürsün.Daha dikkatli,daha iyi sürücü olursun.:cherry:

sağol abi:rendeer:
bugün yine gittim bindim.Bu sefer hocayı attım arkama baya arabaların içine girdik.Ama bayağı bi heyecanlandım ne aynaya bakmayı bilirim(zaten aynalar yamuk görmek için 20 santim filan ileri kaymam gerekiyo),ne kaldırmayı düzgün yaparım...Arkada aram olunca da dönüp bakılmıyo kask adamın kafaya çarpıyo:)Neyse durduk bi göbekde.Yeşil yandı "Kaan heyecanlanma" dedi hoca ben gene istop ettirdim.Arkadan korna sesi geldi.Sonra gene çalıştırmaya çalışırken polis geçti polis çalıyomuş.Sonradan sürdüm düzgün.
Ama indiğimde sanki ben bu işi çözemicem dedim:pale:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
steril Sülo bir işimiz düştü hala çozmedin ::miiz::
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
Kesikköprü gezisinde köpeğe çarpıp düştüm ama pantolon dışındaki korumalar tam olduğu için sol kalçadaki morluk dışında bende birşey yok.Motorda da ciddi bir şey yok

abi çok geçmiş olsun, geçen günde bana saldırdı 2 adet köpek yolun ortasında zar zor kaçtım çarpmamak için.
köpekte bişi var mı? :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
sağol abi:rendeer:
bugün yine gittim bindim.Bu sefer hocayı attım arkama baya arabaların içine girdik.Ama bayağı bi heyecanlandım ne aynaya bakmayı bilirim(zaten aynalar yamuk görmek için 20 santim filan ileri kaymam gerekiyo),ne kaldırmayı düzgün yaparım...Arkada aram olunca da dönüp bakılmıyo kask adamın kafaya çarpıyo:)Neyse durduk bi göbekde.Yeşil yandı "Kaan heyecanlanma" dedi hoca ben gene istop ettirdim.Arkadan korna sesi geldi.Sonra gene çalıştırmaya çalışırken polis geçti polis çalıyomuş.Sonradan sürdüm düzgün.
Ama indiğimde sanki ben bu işi çözemicem dedim:pale:



ya köle benim anlamadığım daha sen motoru öğrenmeden nasıl seni trafiğe çıkarıyorlar??? böyle şey olur mu hiç???



ilk önce trafiğe kapalı alanda motora iyice ısınman ve en azından temel hareketleri rahatlıkla yapabilecek duruma gelmen lazım....
(motoru düzgün kaldırmak, vites değiştirebilmek, 8 çizebilmek, sinyal, ayna kullanabilmek, doğru fren yapabilmek...)
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
olmaz mı ??? bekleyemediniz ki iki dakka... bi sürü motor gezmeye çıkıldı çiftliğe falan gidildi... arkada kalanlar kudurtuldu....:cherry:

İşimiz vardı abi bilseydim beklerdik ama.. eee ama şöle bi laf attınız ortaya "biz çarşambaları oturur, pazarları gezeriz" :pr::cherry::mrgreen:
 
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
slm çekirgeler :rendeer:

selamlar komando::zencii:::)

ya köle benim anlamadığım daha sen motoru öğrenmeden nasıl seni trafiğe çıkarıyorlar??? böyle şey olur mu hiç???



ilk önce trafiğe kapalı alanda motora iyice ısınman ve en azından temel hareketleri rahatlıkla yapabilecek duruma gelmen lazım....
(motoru düzgün kaldırmak, vites değiştirebilmek, 8 çizebilmek, sinyal, ayna kullanabilmek, doğru fren yapabilmek...)

abi ehliyet kurslarındaki hocalar da paketçiler gibi malesef.Adam benim kaskı görünce bi garip baktı:) kendisi gözlükle sürüyor:p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
kim estirdi o rüzgarı :) baktım oturuyolar öyle kalkın gezelim yaww dedim hazırda 30 kişi var dedim :) :)

iki ayak üstünde duran kedi :)



allam yarappim o kedi onu yemedi yaa başkasını hiç yemez.. mıncırdı valla hayvanı...
bu arada sen iyice kölelik makamını terkettin.... bana ne o zaman yeni bi köle bul yerine..


haa bid e şu dün sana flash için bahsettiğim şeye baktın mı???
 
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Olmadıki şimdi yaaa haftaya bidaha isterim, ben karışmam :pale:

bide dün çok üstüme geldiniz haftaya tatlılar benden bi aksaklık olmazsa :)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
allam yarappim o kedi onu yemedi yaa başkasını hiç yemez.. mıncırdı valla hayvanı...
bu arada sen iyice kölelik makamını terkettin.... bana ne o zaman yeni bi köle bul yerine..


haa bid e şu dün sana flash için bahsettiğim şeye baktın mı???

ya herkes diyoki olmuyo ama yapanı arıyorum kedi demişken hala uykum var :)

biri tatlımı dedi :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst