- Katılım
- 27 Eyl 2007
- Mesajlar
- 1,686
az önce ehliyet kursundan geldim.Motosiklet dersi alıyodum.Bayağı bi alıştırmadan sonra,hocayı arkaya atıp yola bile çıktım.Ama geri pazarın içine girdik son bir alıştırma derken dönüyodum ön frene azıcık fazla basınca motor yavaş yavaş yeri buldu
r:Ben de salak salak depodan benzin dökülüyo onu izliyom.Neyse tuttum kaldırdım.Abi geldi bişey var mı falan yok dedim ama içime çok fena oturdu daha ilk günden düşmek.Nedir bu bi işaret filan mı:silent: