[Ankara - MT]

Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Benim telefonun fiii tarihte hafıza kartına koymak isteyipte bir türlü koyamadığım şifre her nasıl olduysa anlamadım kendi kendine şifre koymuş:silent: şimdide karttaki resimlere vs.ulaşamıyorum.:pr:Bu şifreyi nasıl kıracağız bilen varsa söylesin bilmiyorsanız susun.Yorum istemiyorum:p
Yandım ben tüm tatil fotoları karttaydı:queen:
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
çiğdem mahallesine gireceksin fen lisesine gider gibi devam et.. sağda görürsün

Çiğdem mahallesi miiiiii?.....
Fen lisesi miiiii?.....

Haaaaaaaaaaaaaaaaaaa

Anlamadım :cherry:

Uzun bir tatilden sonra sen de hoşgeldiiiiiinnnnn :rendeer:

Hoşbulduuuk.....

Benim telefonun fiii tarihte hafıza kartına koymak isteyipte bir türlü koyamadığım şifre her nasıl olduysa anlamadım kendi kendine şifre koymuş:silent: şimdide karttaki resimlere vs.ulaşamıyorum.:pr:Bu şifreyi nasıl kıracağız bilen varsa söylesin bilmiyorsanız susun.Yorum istemiyorum:p
Yandım ben tüm tatil fotoları karttaydı:queen:

Abi üzüldüm beaaa.. Telefon modeli nedir?
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
Diğer fotolarımız :)

Çook yorgundum ama gene de ekledim kıymetimi bilin :)

resim10.jpg


resim11.jpg


resim12.jpg


resim13.jpg


resim14.jpg


resim15.jpg


resim16.jpg


resim17.jpg


resim18.jpg


resim19.jpg


resim20.jpg


resim21.jpg


resim22.jpg


resim23.jpg


resim24.jpg


resim25.jpg


resim26.jpg


resim27.jpg


resim28.jpg


resim29.jpg


resim30.jpg


resim31.jpg


resim32.jpg


resim33.jpg


resim34.jpg


resim35.jpg


resim36.jpg


resim37.jpg


resim38.jpg


resim39.jpg


resim40.jpg


resim41.jpg


resim42.jpg
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
bakalım resim koyabilmiş miyim?(diye yazarken serdar kölesi çoktan yüklemiş bile:salut:)



neden böyle küçük çıktı ki???
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
bunu kendime saklamıştım ama...


serdar bunları tam boy buraya nasıl koyacaz??? öyle durma cevap ver bakem... çabukkkkk
 
Son düzenleme:
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
abi ben o kavurmaya bittim ama..
o nası bişi dir yahu...
bak bu ikinci görüşüm diğerinde bende ekmek banacam ona hiç kaçarı yok...
bu arada çağlayan abi de gelmiş, ne güzel yüzünü gören cennetlik ti :)
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
2. resim

31082008178ek6.jpg


1.resim

31082008195pe5.jpg


küçük reme tıklanınca diğer sitede resim büyük olarak çıkıyor ya o resmin üstünde sağ tuş tıkla resmin konumunu yada yolunu kopyala vardır o yerini kopyalar. ondan sonra forumdaki resim butonunu tıkla oraya yapıştır gönder gitsin

yawww bu arada çiğ böreğimi unutmuş görüyomusun kırıldım :)
 
Son düzenleme:
Katılım
16 Ağu 2008
Mesajlar
162
Beyler konuyu bölmek gibi olmasında, deli oldum yaa haftalık buluşmalar ile ilgili olan başlığı bulamadım :pr::silent::mrgreen:
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Ben de bir kaç gündür bakamıyordum foruma. Malum İstanbul'a hazırlık, ev taşıma, boya badana derken pek vakit kalmadı bana. Gezide iyi eğlenmişsiniz doğrusu keşke Davut'un teklifini kabul edeymişim de evde boya badana ile uğraşacağıma sizle geleymişim. Dün bütün gün uğraştığım kadar zamanda Davut neredeyse tüm evi boyayacaktı. Sağolsun sayesinde kısa zamanda bu işi bitireceğiz gibime geliyor. Bu arada Çağlayan abi geçmiş olsun, ben de bugün Davut'tan öğrendim köpek maceranızı. Umarım bir daha böyle aksiliklerle hiç karşılaşmazsın. Neyse artık Çarşamba günü görüşmek üzere.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
internetim bağlandı geri döndüm geri döndüm :) :) :)
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
internetim bağlandı geri döndüm geri döndüm :) :) :)


ooooooooooo tatlum kıymatlum hoşgeldin beş gittin:p diyecek bişicik bulamadım murat abi seni aramızda tekrar görmek onur verici bizim onurdan bahsetmiyorum haa:cat:
 
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
Merhaba ankara mt. Bende şehir değiştirdim. Ankarada skyteam 200 cross aldım. Birkaç eksiğim var kask falan almam lazım. Ondan sonra gezilere katılmak isterim.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ooooooooooo tatlum kıymatlum hoşgeldin beş gittin:p diyecek bişicik bulamadım murat abi seni aramızda tekrar görmek onur verici bizim onurdan bahsetmiyorum haa:cat:
lem beni tek kale alan sen oldum gözlerim doldu :salut: bizim Onuru boş ver zaten adam hoşgeldin bile demedi :p


Merhaba ankara mt. Bende şehir değiştirdim. Ankarada skyteam 200 cross aldım. Birkaç eksiğim var kask falan almam lazım. Ondan sonra gezilere katılmak isterim.


hoşgeldin :rendeer: eksiklerini derhal hallederiz. Fırından yeni çıkmış taze kasklarımız montlarımız pantollarımız mevcut :p
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst