- Katılım
- 12 Mar 2007
- Mesajlar
- 1,129
Benim telefonun fiii tarihte hafıza kartına koymak isteyipte bir türlü koyamadığım şifre her nasıl olduysa anlamadım kendi kendine şifre koymuş:silent: şimdide karttaki resimlere vs.ulaşamıyorum.
r:Bu şifreyi nasıl kıracağız bilen varsa söylesin bilmiyorsanız susun.Yorum istemiyorum
Yandım ben tüm tatil fotoları karttaydı:queen:
Yandım ben tüm tatil fotoları karttaydı:queen:

