[Ankara - MT]

Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
az önce ehliyet kursundan geldim.Motosiklet dersi alıyodum.Bayağı bi alıştırmadan sonra,hocayı arkaya atıp yola bile çıktım.Ama geri pazarın içine girdik son bir alıştırma derken dönüyodum ön frene azıcık fazla basınca motor yavaş yavaş yeri buldu:pr:Ben de salak salak depodan benzin dökülüyo onu izliyom.Neyse tuttum kaldırdım.Abi geldi bişey var mı falan yok dedim ama içime çok fena oturdu daha ilk günden düşmek.Nedir bu bi işaret filan mı:silent:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
az önce ehliyet kursundan geldim.Motosiklet dersi alıyodum.Bayağı bi alıştırmadan sonra,hocayı arkaya atıp yola bile çıktım.Ama geri pazarın içine girdik son bir alıştırma derken dönüyodum ön frene azıcık fazla basınca motor yavaş yavaş yeri buldu:pr:Ben de salak salak depodan benzin dökülüyo onu izliyom.Neyse tuttum kaldırdım.Abi geldi bişey var mı falan yok dedim ama içime çok fena oturdu daha ilk günden düşmek.Nedir bu bi işaret filan mı:silent:

üzüldüm bak sende ne artistik yapıyosun ilk günden biraz alış normal gitmeye sonra yaparsın artisliği :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Geçmiş olsun Kaancım, Allah beterinden saklasın, bu düşüş de ilk dersin nazarlığı olsun :rendeer:
 
Katılım
12 Eki 2007
Mesajlar
86
Geçmiş olsun öğrenirken adım adım gitmeni tavsiye ederim. Ama benim görüşüm düşmeden de öğrenemezsin zaten düşmenin ne demek olduğunu ve bundan sonra düşmemek için daha çok uğraşman gerektiğini :)

Süleyman: Tayinim çıktığı yok ama maalesef bir süre buralarda olamayacağım. Toplantıda ayrıntıları anlatırım :king:
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Eyl 2007
Mesajlar
1,686
sağolun abilerim,ablacım
Serdar abi artislik yapmadım adam ne dediyse onu yaptım:)Adam dönerken ön frene basma demişti iyi bi ders oldu bana:)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
sağolun abilerim,ablacım
Serdar abi artislik yapmadım adam ne dediyse onu yaptım:)Adam dönerken ön frene basma demişti iyi bi ders oldu bana:)

bol bol sürüş eğitimi videosu seyret, abilerden ablalardan mutlaka deneyimlerini sor, sana yapma dedikleri şeyi en azından biraz kaşarlanıncaya kadar yapma... yoksa böyle erkenden korkarsan biz köle nasıl yetiştirecez...???


sülümanım su sorun değil bulruz.. yer çok güzel ... ilk planda gidelim...

bu arada yarın akşam umarım herkez iftardan sonraya kadar kalır, yoksa kimseyi göremem...:pale:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
sağolun abilerim,ablacım
Serdar abi artislik yapmadım adam ne dediyse onu yaptım:)Adam dönerken ön frene basma demişti iyi bi ders oldu bana:)

al bakalım kaancık sana bir dünya eğitim videosu dikkatli izle ben izledim faydalı oldu :)

http://www.uzmantv.com/konu/yeni-baslayanlar-icin-motosiklet

bol bol sürüş eğitimi videosu seyret, abilerden ablalardan mutlaka deneyimlerini sor, sana yapma dedikleri şeyi en azından biraz kaşarlanıncaya kadar yapma... yoksa böyle erkenden korkarsan biz köle nasıl yetiştirecez...???


sülümanım su sorun değil bulruz.. yer çok güzel ... ilk planda gidelim...

bu arada yarın akşam umarım herkez iftardan sonraya kadar kalır, yoksa kimseyi göremem...:pale:

abi gel iftarı orda yaparız
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Ara 2006
Mesajlar
337
KLE500 nerde? :cherry:

:) KLE500 ankaraya gelirken yolda patladı. Çöpe attım resmen.
Neyse Semih in skyteam ı aldım, metin usta da duruyordu. Biraz hor kullanmış ama adam edicem inşallah.
Bu arada ankarada kullanmadığınız ikinci el kask varsa alabilirim. Kaskım yok motora binemiyorum. Yanlız söyliyim fazla param yok :salut:
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Şub 2008
Mesajlar
1,374
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
yazılanlara yetişemiyorum. Bayadır uzak kalmışım 13 eylülde Bursa kurşunlu taraflarında bir gece kamp yapmayı düşünüyorum. Yunus balıkları geçiyormuş onları izleyeceğim. Gelmek isteyen olursa haber versin. Öptüm herkesi canlarım :rendeer:

Çağlayan abi geçmiş olsun bu arada Steril Süleyman :p haklı olabilir nazardan korunmak lazım. Kurşun döktür abi
 
Katılım
25 Ağu 2006
Mesajlar
247
noldu çağlayan abi, önemli bişi mi var geçmiş olsun,
meraklandım şimdi.. ?

Kesikköprü gezisinde köpeğe çarpıp düştüm ama pantolon dışındaki korumalar tam olduğu için sol kalçadaki morluk dışında bende birşey yok.Motorda da ciddi bir şey yok
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Buda gezimizin videosu TIKLAYIN
Serdar video değil slayt gösterisi desene:p
Yok be abi ne kıvıracağım? Hakkaten güzel gider hacıbaba baklavası. Sakın unutma yarın buluşmaya gelirken almayı. Tamam mı?.... :cherry::p
Yedin geldin o kadar parayı tabi Ruslarla tatlı alacak paran kalmadı demi seni gidi pastaneci seni:pr:
az önce ehliyet kursundan geldim.Motosiklet dersi alıyodum.Bayağı bi alıştırmadan sonra,hocayı arkaya atıp yola bile çıktım.Ama geri pazarın içine girdik son bir alıştırma derken dönüyodum ön frene azıcık fazla basınca motor yavaş yavaş yeri buldu:pr:Ben de salak salak depodan benzin dökülüyo onu izliyom.Neyse tuttum kaldırdım.Abi geldi bişey var mı falan yok dedim ama içime çok fena oturdu daha ilk günden düşmek.Nedir bu bi işaret filan mı:silent:

Geçmiş olsun Kaan düşe düşe daha iyi hatalarını görürsün.Daha dikkatli,daha iyi sürücü olursun.:cherry:

Geçmiş olsun öğrenirken adım adım gitmeni tavsiye ederim. Ama benim görüşüm düşmeden de öğrenemezsin zaten düşmenin ne demek olduğunu ve bundan sonra düşmemek için daha çok uğraşman gerektiğini :)

Süleyman: Tayinim çıktığı yok ama maalesef bir süre buralarda olamayacağım. Toplantıda ayrıntıları anlatırım :king:
Komutan akşama iftar davetlilerim var toplantıya gelemeyeceğim.Muhtemelen de ramazan boyunca gelemeyeceğim.:pale:
bol bol sürüş eğitimi videosu seyret, abilerden ablalardan mutlaka deneyimlerini sor, sana yapma dedikleri şeyi en azından biraz kaşarlanıncaya kadar yapma... yoksa böyle erkenden korkarsan biz köle nasıl yetiştirecez...???


sülümanım su sorun değil bulruz.. yer çok güzel ... ilk planda gidelim...
bu arada yarın akşam umarım herkez iftardan sonraya kadar kalır, yoksa kimseyi göremem...:pale:
Ramazan dan sonra gideriz Levent abi sorun olmaz yer güzel:cat:

yazılanlara yetişemiyorum. Bayadır uzak kalmışım 13 eylülde Bursa kurşunlu taraflarında bir gece kamp yapmayı düşünüyorum. Yunus balıkları geçiyormuş onları izleyeceğim. Gelmek isteyen olursa haber versin. Öptüm herkesi canlarım :rendeer: Çağlayan abi geçmiş olsun bu arada Steril Süleyman :p haklı olabilir nazardan korunmak lazım. Kurşun döktür abi
Sen kime steril diyon lan pasaklı Murti senin motoru alan adama allah kolaylık versin 1 senede anca temizler:queen::bounce:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst