- Katılım
- 8 Tem 2004
- Mesajlar
- 7,735
- Konu Yazar
- #7,241
Murti, net bağlanmış sanırım
Msn açmadın herhalde, ben yatıyorum malum sabah hastane var.
ale: İyi geceler.
iyi geceler kıymatlım çabucak iyileşiver artıkın :cat:Murti, net bağlanmış sanırımMsn açmadın herhalde, ben yatıyorum malum sabah hastane var.
ale: İyi geceler.
yawww bu arada çiğ böreğimi unutmuş görüyomusun kırıldım![]()
lem beni tek kale alan sen oldum gözlerim doldu :salut: bizim Onuru boş ver zaten adam hoşgeldin bile demedi
hoşgeldin :rendeer: eksiklerini derhal hallederiz. Fırından yeni çıkmış taze kasklarımız montlarımız pantollarımız mevcut![]()
Merhaba ankara mt. Bende şehir değiştirdim. Ankarada skyteam 200 cross aldım. Birkaç eksiğim var kask falan almam lazım. Ondan sonra gezilere katılmak isterim.
lem beni tek kale alan sen oldum gözlerim doldu :salut: bizim Onuru boş ver zaten adam hoşgeldin bile demedi
hoşgeldin :rendeer: eksiklerini derhal hallederiz. Fırından yeni çıkmış taze kasklarımız montlarımız pantollarımız mevcut![]()
Murti, net bağlanmış sanırımMsn açmadın herhalde, ben yatıyorum malum sabah hastane var.
ale: İyi geceler.
iyi geceler kıymatlım çabucak iyileşiver artıkın :cat:
1985: Ne var ne yok Aytaç Bacı...
@ C@LiMeRO
Sinemcim Allah tekerini tekrar düz bastırsın :rendeer:
Sağolasın :rendeer: Cümlemize kazasız belasız sürüşler nasip etsin Allah'ım.
Gürcel: Hoş geldin neler getirdin bize?
Levent abi Ramazan dan sonra ben sizi aşağıdaki yere götüreyimpopomuzun titremesi geçti.. hatta alışmış titremeye bi daha gidelim diyo....
Hoşbulduk.... Abi size bol bol kahkahalı anı getirdim.... :cherry::cherry::cherry:
Çağlayan abi sen nasıl oldun ağrın sızın yoktur umarım.
.
Anı yeniyormu? içiliyormu? nasıl bir şey? Gürselciimmmmm![]()
Levent abi Ramazan dan sonra ben sizi aşağıdaki yere götüreyim
süper ... ramazan sonrası nereye gideceğimiz belli oldu...:cat:
neresi ki burası??:bounce:
Sevindim abi bir kurşun döktür veya kan akıt nazar değiyor sana:cyclopsaniyiyim allaha şükür ağrı sızı yok denecek kadar az
Boşuna kıvırma o kavurmanın üzerine iyi bir hacıbaba baklavası gider:cat:Yemek mi?....
İçmek mi?....
Abi siz onları hafta sonu yapmışsınız zaten içime oturdu o nasıl güzel bir saç kavurmadır öyle?... Onun üstüne ben ne getirsem boş kalacaktı, o yüzden herhangi bir terbiyesizlik yapıp o güzelim ziyafetiniz üzerine bişey getirmedim.
Nasıl ama iyi yapmışım değilmi?....
Burası Ay kayasının batısında karagölün arkasında bir yer.Ama su yok.Bol su almamız lazım yanımıza.Gerçi üşenmezseniz gider köylerden doldurur geliriz.Levent abi Ramazan dan sonra ben sizi aşağıdaki yere götüreyim
süper ... ramazan sonrası nereye gideceğimiz belli oldu...:cat:
neresi ki burası??:bounce:
Boşuna kıvırma o kavurmanın üzerine iyi bir hacıbaba baklavası gider:cat: