[Ankara - MT]

Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Murti, net bağlanmış sanırım :p Msn açmadın herhalde, ben yatıyorum malum sabah hastane var. :pale: İyi geceler.
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
iyi geceler gece kuşları

lem beni tek kale alan sen oldum gözlerim doldu :salut: bizim Onuru boş ver zaten adam hoşgeldin bile demedi :p





hoşgeldin :rendeer: eksiklerini derhal hallederiz. Fırından yeni çıkmış taze kasklarımız montlarımız pantollarımız mevcut :p

kuzen mrb hele hoşgeldın murtı 06 yı unutuyorduk nerdeyse

Merhaba ankara mt. Bende şehir değiştirdim. Ankarada skyteam 200 cross aldım. Birkaç eksiğim var kask falan almam lazım. Ondan sonra gezilere katılmak isterim.

arkadaşım hoşgeldin
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
lem beni tek kale alan sen oldum gözlerim doldu :salut: bizim Onuru boş ver zaten adam hoşgeldin bile demedi :p

hoşgeldin :rendeer: eksiklerini derhal hallederiz. Fırından yeni çıkmış taze kasklarımız montlarımız pantollarımız mevcut :p

dayıcım noldu sağ sağlim eve döndünüzmü mağlum kontör yok arayamadım kusura bakmayın..
şimdiden çok özledim tekrar gelin olurmu bak bu sefer enseme tokat isterim..:p

Murti, net bağlanmış sanırım :p Msn açmadın herhalde, ben yatıyorum malum sabah hastane var. :pale: İyi geceler.

procan tekrar geçmiş olsun sağlık durumun nasıl başına gelenleri duyunca çok üzüldüm şu an sağlıklı yazabiliyorsun diye şimdi hal hatır sorayım dedim geçmiş olsun..:rendeer:

iyi geceler kıymatlım çabucak iyileşiver artıkın :cat:


yirim senin kadayıf datlını hulen noldu fotolar..:p:cat::cat::silent:
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
öğleden sonra durum netleşecek, kancalarımın sökülme ihtimali var bugün
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Onur iyi haberlerini bekliyoruz :rendeer:
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Selam millet hafıza kartının şifresini buldum:bounce: açtım çok şükür ama çok uğraştım.Görüş bildiren tüm arkadaşlara teşekkür ederim.Çoklu alıntı yapmayı bilmiyorum onun için isim yazarak cevap veriyorum.
Gürcel: Hoş geldin neler getirdin bize?
Onur: Son durumun nasıl iyileştinmi? motor ne alemde duruyormu? sattınmı?
Murti: Tükkanın açılışı ne zaman benim malzemeler geldimi?
Kuzen: Ne yapıyon lan yavri nerelerdesin keltoşum...
1985: Ne var ne yok Aytaç Bacı...
Levent abi,Serdar,Kaan kıçlarınızın titremesi geçtimi?
Çağlayan abi sen nasıl oldun ağrın sızın yoktur umarım.
Özgür:Taininmi çıktı İstanbul'amı gidiyorsun?
Yazmadığım unuttuğum oldumu acaba olduysada kusura bakmayın.
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
popomuzun titremesi geçti.. hatta alışmış titremeye bi daha gidelim diyo....
Levent abi Ramazan dan sonra ben sizi aşağıdaki yere götüreyim
resim001ka6.jpg


resim005rs4.jpg


resim004ii8.jpg


Hoşbulduk.... Abi size bol bol kahkahalı anı getirdim.... :cherry::cherry::cherry:

Anı yeniyormu? içiliyormu? nasıl bir şey? Gürselciimmmmm:p
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Anı yeniyormu? içiliyormu? nasıl bir şey? Gürselciimmmmm:p

Yemek mi?....
İçmek mi?....

Abi siz onları hafta sonu yapmışsınız zaten içime oturdu o nasıl güzel bir saç kavurmadır öyle?... Onun üstüne ben ne getirsem boş kalacaktı, o yüzden herhangi bir terbiyesizlik yapıp o güzelim ziyafetiniz üzerine bişey getirmedim.

Nasıl ama iyi yapmışım değilmi?....
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
iyiyim allaha şükür ağrı sızı yok denecek kadar az
Sevindim abi bir kurşun döktür veya kan akıt nazar değiyor sana:cyclopsan
Yemek mi?....
İçmek mi?....

Abi siz onları hafta sonu yapmışsınız zaten içime oturdu o nasıl güzel bir saç kavurmadır öyle?... Onun üstüne ben ne getirsem boş kalacaktı, o yüzden herhangi bir terbiyesizlik yapıp o güzelim ziyafetiniz üzerine bişey getirmedim.

Nasıl ama iyi yapmışım değilmi?....
Boşuna kıvırma o kavurmanın üzerine iyi bir hacıbaba baklavası gider:cat:

Levent abi Ramazan dan sonra ben sizi aşağıdaki yere götüreyim


süper ... ramazan sonrası nereye gideceğimiz belli oldu...:cat:

neresi ki burası??:bounce:
Burası Ay kayasının batısında karagölün arkasında bir yer.Ama su yok.Bol su almamız lazım yanımıza.Gerçi üşenmezseniz gider köylerden doldurur geliriz.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst