- Katılım
- 23 May 2008
- Mesajlar
- 73
genç biri ama...ben de çıkaramadım..
şişit çok gürültü yapma hemen pazar günkü geziye katıllll....deneyelim motoru...
yaw bu kesikköprü yılan hikayesi oldu
genç biri ama...ben de çıkaramadım..
şişit çok gürültü yapma hemen pazar günkü geziye katıllll....deneyelim motoru...
mehmet değil murat bu arada sevindinmi bakalım köle
yaw bu kesikköprü yılan hikayesi oldubusefer kesin gidiliyomu? gidiliyosa kaç kişi? gidilemezse bunun sorumlusu kim olur? sonra ona ne cezası verilir?......?
![]()
yaw bu kesikköprü yılan hikayesi oldubusefer kesin gidiliyomu? gidiliyosa kaç kişi? gidilemezse bunun sorumlusu kim olur? sonra ona ne cezası verilir?......?
![]()
Bu sefer Allah nasip ederse kesin gidiliyor![]()
Senle beraber 5 kişi kesin geliyor...
Gelmeyenlere ceza olarak Davut abinin yaptığı saç kavurmadan vermiyoruz, yüzemiyorlar, bide semaverde çay keyfi yapamıyolar, bide bide diye gidiyor işte...nasıl ama güzel ceza
selam millet nasılsınız bakalım
yaw bu kesikköprü yılan hikayesi oldubusefer kesin gidiliyomu? gidiliyosa kaç kişi? gidilemezse bunun sorumlusu kim olur? sonra ona ne cezası verilir?......?
![]()
@ denizin_kizi
En azından kız kıza görüşebilirdik ama 19:00 otobüsü ile Eskişehire gidiyorumale:
ale:
selam millet nasılsınız bakalım
bu sefer biraz daha kalabalık olacağız levent abi güneş kremi getirmeyi unutma
vay vay sizi gidilernerelere gittiniz bakıyım
işkembe içtik tosunum
afiyet olsun ben sevmem zaten işkemdeyi
terlik, havlu,güneş kremi,şort, buzlu su unutulmayacaklar listesi
aferen sana sen böyle oldukça ben seni nasıl azat edim kölelikten??
pazar 7 de buluşuruz.......benden istediğiniz bişi varsa yazın....
abi su alalım hep sorun oluyor orda su
bide senin motor en fazla kaç yapıyo 9000 devir 9000 devir vites değiştirince merak ettim
kaan sende üstüne mont al tarzan gibi gelme
he bide bikinini al kaan :queen:
@ denizin_kizi
En azından kız kıza görüşebilirdik ama 19:00 otobüsü ile Eskişehire gidiyorumale:
ale:
pazar günü kesikköprü gezimiz var... piknik gezi herşey var içersinde
full service
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/49525-[-31-08-2008-]-[-ankara-mt-]-kesikkopru-gezisi.html
Ankara toplantılarını çarşamba günü yapıyor. Ha ama pazar burdaysan bizim dükkanın temizliğine yardım edebilirsin![]()
Ankara toplantılarını çarşamba günü yapıyor. Ha ama pazar burdaysan bizim dükkanın temizliğine yardım edebilirsin![]()
tükkan ne zaman açılıyor len , ben bu cumartesi biliyodum , uğrarım bi ara![]()
çok iyi olurdu . keşke daha erken ahber verseydim dünden beri ankarada yım
gündüzleri çalışıyorumakşam yediye kadar..
malların gelişi gecikti, pazar temizlik var![]()