[Ankara - MT]

Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
genç biri ama...ben de çıkaramadım..



şişit çok gürültü yapma hemen pazar günkü geziye katıllll....deneyelim motoru...

yaw bu kesikköprü yılan hikayesi oldu:) busefer kesin gidiliyomu? gidiliyosa kaç kişi? gidilemezse bunun sorumlusu kim olur? sonra ona ne cezası verilir?......?:p
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
yaw bu kesikköprü yılan hikayesi oldu:) busefer kesin gidiliyomu? gidiliyosa kaç kişi? gidilemezse bunun sorumlusu kim olur? sonra ona ne cezası verilir?......?:p


bak sen serdarın dediğini okumamışsın.... "levent abi varsa kesin gidiyoz" demişti... hele bir de zaten davut ve genç köle var kiii tadına doyulmaz... sen sıyırmadan geliyor musun gelmiyor musun onu söyle .....çabuk çabukkkkk
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
yaw bu kesikköprü yılan hikayesi oldu:) busefer kesin gidiliyomu? gidiliyosa kaç kişi? gidilemezse bunun sorumlusu kim olur? sonra ona ne cezası verilir?......?:p

Bu sefer Allah nasip ederse kesin gidiliyor :)

Senle beraber 5 kişi kesin geliyor...

Gelmeyenlere ceza olarak Davut abinin yaptığı saç kavurmadan vermiyoruz, yüzemiyorlar, bide semaverde çay keyfi yapamıyolar, bide bide diye gidiyor işte... :) nasıl ama güzel ceza
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
Bu sefer Allah nasip ederse kesin gidiliyor :)

Senle beraber 5 kişi kesin geliyor...

Gelmeyenlere ceza olarak Davut abinin yaptığı saç kavurmadan vermiyoruz, yüzemiyorlar, bide semaverde çay keyfi yapamıyolar, bide bide diye gidiyor işte... :) nasıl ama güzel ceza

selam millet nasılsınız bakalım

bu sefer biraz daha kalabalık olacağız levent abi güneş kremi getirmeyi unutma
 
Son düzenleme:
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
aferen sana sen böyle oldukça ben seni nasıl azat edim kölelikten??

pazar 7 de buluşuruz.......benden istediğiniz bişi varsa yazın....


abi su alalım hep sorun oluyor orda su
bide senin motor en fazla kaç yapıyo 9000 devir 9000 devir vites değiştirince merak ettim

kaan sende üstüne mont al tarzan gibi gelme :)
he bide bikinini al kaan :queen:
 
Katılım
29 May 2008
Mesajlar
179
@ denizin_kizi

En azından kız kıza görüşebilirdik ama 19:00 otobüsü ile Eskişehire gidiyorum :pale: :pale:

:(
çok iyi olurdu . keşke daha erken ahber verseydim dünden beri ankarada yım

pazar günü kesikköprü gezimiz var... piknik gezi herşey var içersinde
full service :)
http://www.motosiklet.net/forum/duyurular/49525-[-31-08-2008-]-[-ankara-mt-]-kesikkopru-gezisi.html

gündüzleri çalışıyorum:( akşam yediye kadar..
 
Son düzenleme:
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
Ankara toplantılarını çarşamba günü yapıyor. Ha ama pazar burdaysan bizim dükkanın temizliğine yardım edebilirsin :p
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
:(
çok iyi olurdu . keşke daha erken ahber verseydim dünden beri ankarada yım

gündüzleri çalışıyorum:( akşam yediye kadar..

hımm gündüzleri çalışman kötü olmuş (istersen arayıp izin isteyelim :)) eğer daha burdaysan çarşamba bekleriz ama sanırım gitceksin

belki geziden sonra gezidekilerle oturabiliriz istersen haber verebiliriz...

malların gelişi gecikti, pazar temizlik var :p

aga eleman lazım mı ben sıkıldım bu bilgisayar işinden yaa 10 senedir o bana bakıyo ben ona :)
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst