[Ankara - MT]

Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
@ baskentli1

Hayırlı olsun bakalım :bounce:

resim4.jpg

Bu fotoğraf çok güzel çıkmış, Kaan daha nice gezilere canım :rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
herkeze slm... arkadaşlar suzuki dl650 v storm' mu yoksa africa twin mi desem murat hocam direk africa diicek ama araştırma ve arayış içindeyim bilgi sahiplerinden yardım istiyorum. şimdiden teşekkürler... :silent:(murat abi artçısıyla ve yeni makinasıyla virajlarda çok yatıyomuş görenler var:) hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ağız tadıyla kilometreler yap)

bir chopper'ım olsaydı kesinlikle Africa alırdım ikinci motor olarak...
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
selam millet. nasılsınız?

Ben kuşadasına geldim ama artık sıkıldım yafuuu tatilden....
Zor iş şu tatil. daha sırada didim var offf offfff....
 
Katılım
8 Tem 2004
Mesajlar
7,735
herkeze slm... arkadaşlar suzuki dl650 v storm' mu yoksa africa twin mi desem murat hocam direk africa diicek ama araştırma ve arayış içindeyim bilgi sahiplerinden yardım istiyorum. şimdiden teşekkürler... :silent:(murat abi artçısıyla ve yeni makinasıyla virajlarda çok yatıyomuş görenler var:) hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ağız tadıyla kilometreler yap)

Enduro arıyorsan v-strom alma. Süspansiyonları enduro olmak için çok sert. Africa da temiz bulmak çok zor, daha güncel olan Transalp düşün derim :cat:
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
herkeze slm... arkadaşlar suzuki dl650 v storm' mu yoksa africa twin mi desem murat hocam direk africa diicek ama araştırma ve arayış içindeyim bilgi sahiplerinden yardım istiyorum. şimdiden teşekkürler... :silent:(murat abi artçısıyla ve yeni makinasıyla virajlarda çok yatıyomuş görenler var:) hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ağız tadıyla kilometreler yap)

proya katılıyorum transalp hatta 2007 model 11000 de satılık bı makına var 14000 ytl ıstıyor motor antalyada

gideriz büyük ihtimalle kesikköprüye öyle diyordu davut abi çarşamba konusuruz

sagol serdar daha ıyı tek tekerlek yapmayı pek beceremem ama olsun bakalım

Enduro arıyorsan v-strom alma. Süspansiyonları enduro olmak için çok sert. Africa da temiz bulmak çok zor, daha güncel olan Transalp düşün derim :cat:

haklısın pro temız afrıca bulmak cok zor
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
proya katılıyorum transalp hatta 2007 model 11000 de satılık bı makına var 14000 ytl ıstıyor motor antalyada



sagol serdar daha ıyı tek tekerlek yapmayı pek beceremem ama olsun bakalım



haklısın pro temız afrıca bulmak cok zor

Sen ne çok biliyon la.... Bide transalp i methetmiş.... :queen::queen::queen:

İstediğin afrika olsun.... İsteyene bulurum temizinden...:cat::cat:

Bide lütfen afrikayle T.A yı kıyaslamayın.... Afrika kızıyor o na göre....:cat:
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
bende afrodit twin istiyom :mrgreen:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
davut abi sanada resim beğendiremedik valla tek teker işte ne güzel :) sonra çekeriz şöyle en yakışıklısından koyarız
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
davut abi sanada resim beğendiremedik valla tek teker işte ne güzel :) sonra çekeriz şöyle en yakışıklısından koyarız

günaydın millet siz çalışın ben yatarım

:queen::queen::queen::queen::queen:

Banuyu getirse iyi.... Müzeyen senar ı getirmesin de.... :queen::queen:

kuzen banuda muzeyyende ona cok

davut abi sanada resim beğendiremedik valla tek teker işte ne güzel :) sonra çekeriz şöyle en yakışıklısından koyarız

serdar bey kes yapıştır dıye aksam bişey söledin hadi durma kim tutar seni
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
Kesinlikle DL derim. İkinci motor için en gözde adayım o :wiinkk:

teşekkür ederim... ama okadar değişik yorumlar varki ilk başta kesinlikle dl diodum ama karışmış durumdayım:silent: sanırım birazda akışına bırakıcam

bir chopper'ım olsaydı kesinlikle Africa alırdım ikinci motor olarak...

teşekkürler...bağlantıyı kuramadım ama :silent: dl arkadaşların dediği gbi daha teknolojik bi makina gerçi afrikada rüştünü ıspatlamış sorunda o...ikisininde kendine göre artıları var :pr:

Enduro arıyorsan v-strom alma. Süspansiyonları enduro olmak için çok sert. Africa da temiz bulmak çok zor, daha güncel olan Transalp düşün derim :cat:

ozaman sevgili pro sizin tükanı açmanızı ve bana şöyle shadowuma kıyabileceğim güzellikte bi makina bulmanızı beklemekten başka yapacak bişey kalmıyo gibi:cat: kaykayımı bırakıp bisiklete binmeye karar verdim camiaya hayırlı ossun:salut:
 
Son düzenleme:
Katılım
15 Mar 2008
Mesajlar
329
teşekkürler...bağlantıyı kuramadım ama :silent: dl arkadaşların dediği gbi daha teknolojik bi makina gerçi afrikada rüştünü ıspatlamış sorunda o...ikisininde kendine göre artıları var :pr:

kendimce kurduğum bağlantı;

"şehiriçinde gezmek için kullandığım bir chopper'ım olsaydı, uzun gezilere, kamplara gitmek ve arazide paldır küldür sürebilmek için bir africa twin alırdım, DL ile bunlar yapılmaz demiyorum ama bu benim kendi seçimim, bana daha uygunmuş gibi geliyor"

şeklindeydi, teknolojik yönden kıyaslanmasa da hiçbir yol koşulunda geri kalmaz herhalde africa twin. bir de görünüşünü DL'den daha çok beğeniyorum...


Not: doğrusu şudur ya da budur anlamında söylemedim ben olsam öyle yapardım. ayrıca sanırım shadow'u satıp alıcaksınız... o vakit karışmam işte
 
Son düzenleme:
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
kendimce kurduğum bağlantı;

"şehiriçinde gezmek için kullandığım bir chopper'ım olsaydı, uzun gezilere, kamplara gitmek ve arazide paldır küldür sürebilmek için bir africa twin alırdım, DL ile bunlar yapılmaz demiyorum ama bu benim kendi seçimim, bana daha uygunmuş gibi geliyor"

şeklindeydi, teknolojik yönden kıyaslanmasa da hiçbir yol koşulunda geri kalmaz herhalde africa twin. bir de görünüşünü DL'den daha çok beğeniyorum...


Not: doğrusu şudur ya da budur anlamında söylemedim ben olsam öyle yapardım.
tarzımı değiştirmemdeki en büyük neden aslında motor sezonunu biraz daha uzatabilmek, daha az nikelaj parlatmak - temizlik yapmak zorunda kalmak, malum Ankara yollarında birazdaha az hırpalanmak ve aslında en önemlisi dediğiniz gibi uzun yolda ve arazide sürüş keyfini arttırmak hal böyle oluncada bana en sıcak gelen makinada dl olmuştu ama kafam fena halde karıştı...:silent:
 
Katılım
25 Tem 2006
Mesajlar
1,471
yakında biraz daha karışcak merak etme :)
kolay gelsin diyorum sana...
bana da kalırsa africa twin derim sankime :)
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
yakında biraz daha karışcak merak etme :)
kolay gelsin diyorum sana...
bana da kalırsa africa twin derim sankime :)

çok fena, metin ustanın orda daha dün hemde ta satılmış kıl payı kaçırdım buda benim bahtsızlığım:pr: sağlam bi africa içinde çok ümitli değilim nekadar gördüysem taksiden çıkma şahin gibiydi (murat abinin motoru tenzih ederim:) onu daha göremedik kısmetse yarına artık)

Africa Murat Abi'nin motor hayatını bitirdi...
Bundan sonra ne alıcam ya ben şimdi diye kara kara düşünüyor...

ben söyleyim Murat Abinin alacağı motor, göbek yapmaya devam ederse 3vakte kadar sağlam bi chopperci olur en azından şekil itibari ile tam formata girer :cherry:
 
Son düzenleme:

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst