- Katılım
- 26 Haz 2008
- Mesajlar
- 178
Evet Ankara yarın kavuşuyorum ilk motoruma 
herkeze slm... arkadaşlar suzuki dl650 v storm' mu yoksa africa twin mi desem murat hocam direk africa diicek ama araştırma ve arayış içindeyim bilgi sahiplerinden yardım istiyorum. şimdiden teşekkürler... :silentmurat abi artçısıyla ve yeni makinasıyla virajlarda çok yatıyomuş görenler var
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ağız tadıyla kilometreler yap)
herkeze slm... arkadaşlar suzuki dl650 v storm' mu yoksa africa twin mi desem murat hocam direk africa diicek ama araştırma ve arayış içindeyim bilgi sahiplerinden yardım istiyorum. şimdiden teşekkürler... :silentmurat abi artçısıyla ve yeni makinasıyla virajlarda çok yatıyomuş görenler var
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ağız tadıyla kilometreler yap)
herkeze slm... arkadaşlar suzuki dl650 v storm' mu yoksa africa twin mi desem murat hocam direk africa diicek ama araştırma ve arayış içindeyim bilgi sahiplerinden yardım istiyorum. şimdiden teşekkürler... :silentmurat abi artçısıyla ve yeni makinasıyla virajlarda çok yatıyomuş görenler var
hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ağız tadıyla kilometreler yap)
gideriz büyük ihtimalle kesikköprüye öyle diyordu davut abi çarşamba konusuruz
Enduro arıyorsan v-strom alma. Süspansiyonları enduro olmak için çok sert. Africa da temiz bulmak çok zor, daha güncel olan Transalp düşün derim :cat:
proya katılıyorum transalp hatta 2007 model 11000 de satılık bı makına var 14000 ytl ıstıyor motor antalyada
sagol serdar daha ıyı tek tekerlek yapmayı pek beceremem ama olsun bakalım
haklısın pro temız afrıca bulmak cok zor
bende afrodit twin istiyom :mrgreen:
Davut a git. O sana afrodit bulur.... Bulamassa beni bulur.... :queen::queen:
ona desem banu alkanı getirirvur desem öldürür
![]()
davut abi sanada resim beğendiremedik valla tek teker işte ne güzelsonra çekeriz şöyle en yakışıklısından koyarız
:queen::queen::queen::queen::queen:
Banuyu getirse iyi.... Müzeyen senar ı getirmesin de.... :queen::queen:
davut abi sanada resim beğendiremedik valla tek teker işte ne güzelsonra çekeriz şöyle en yakışıklısından koyarız
Kesinlikle DL derim. İkinci motor için en gözde adayım o :wiinkk:
bir chopper'ım olsaydı kesinlikle Africa alırdım ikinci motor olarak...
Enduro arıyorsan v-strom alma. Süspansiyonları enduro olmak için çok sert. Africa da temiz bulmak çok zor, daha güncel olan Transalp düşün derim :cat:
teşekkürler...bağlantıyı kuramadım ama :silent: dl arkadaşların dediği gbi daha teknolojik bi makina gerçi afrikada rüştünü ıspatlamış sorunda o...ikisininde kendine göre artıları varr:
tarzımı değiştirmemdeki en büyük neden aslında motor sezonunu biraz daha uzatabilmek, daha az nikelaj parlatmak - temizlik yapmak zorunda kalmak, malum Ankara yollarında birazdaha az hırpalanmak ve aslında en önemlisi dediğiniz gibi uzun yolda ve arazide sürüş keyfini arttırmak hal böyle oluncada bana en sıcak gelen makinada dl olmuştu ama kafam fena halde karıştı...:silent:kendimce kurduğum bağlantı;
"şehiriçinde gezmek için kullandığım bir chopper'ım olsaydı, uzun gezilere, kamplara gitmek ve arazide paldır küldür sürebilmek için bir africa twin alırdım, DL ile bunlar yapılmaz demiyorum ama bu benim kendi seçimim, bana daha uygunmuş gibi geliyor"
şeklindeydi, teknolojik yönden kıyaslanmasa da hiçbir yol koşulunda geri kalmaz herhalde africa twin. bir de görünüşünü DL'den daha çok beğeniyorum...
Not: doğrusu şudur ya da budur anlamında söylemedim ben olsam öyle yapardım.
serdar bey kes yapıştır dıye aksam bişey söledin hadi durma kim tutar seni
yakında biraz daha karışcak merak etme
kolay gelsin diyorum sana...
bana da kalırsa africa twin derim sankime![]()
yakında biraz daha karışcak merak etme
kolay gelsin diyorum sana...
bana da kalırsa africa twin derim sankime![]()
Africa Murat Abi'nin motor hayatını bitirdi...
Bundan sonra ne alıcam ya ben şimdi diye kara kara düşünüyor...