- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 281
günaydın abi nasılsın tatile başladın tabii yat bakalım evdebiz gene her zamanki gibi işteyiz
![]()
şişit nöbetçi köle ?? nerelere gittiniz bakimmm???
bi yazın söyleyin hamam resimlerini özellikle bekliyoruz....
levent abi ne yaptın bugun
neee be???
günaydın sabah sabah cücenin sınavına gittik sınava girdik hepberaber ve çıktık... artık rahatım ve bu hafta sonu kesin kesikköprü için hazırım.....
Son düzenleme: