[Ankara - MT]

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
günaydın abi nasılsın tatile başladın tabii yat bakalım evde :) biz gene her zamanki gibi işteyiz :(

şişit nöbetçi köle ?? nerelere gittiniz bakimmm???
bi yazın söyleyin hamam resimlerini özellikle bekliyoruz....

levent abi ne yaptın bugun


neee be???

günaydın sabah sabah cücenin sınavına gittik sınava girdik hepberaber ve çıktık... artık rahatım ve bu hafta sonu kesin kesikköprü için hazırım.....
 
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
abi resim fazla çekemedik ya valla zaten hamamda çekmiş olsak bile ayıp

bunlar girdi saunaya çıkmadılar ben ölüyodum kaçtım hemen :)

nöbetçi kölelikten terfiye ettim ben artık kaan yapıyo öle işleri :)

gerçi bugüne kadar hiç iş yapmamış ama alıştırıyoruz

resim3.jpg


resim4.jpg


resim5.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
abi resim çekemedik ya valla zaten hamamda çekmiş olsak bile ayıp

bunlar girdi saunaya çıkmadılar ben ölüyodum kaçtım hemen :)

nöbetçi kölelikten terfiye ettim ben artık kaan yapıyo öle işleri :)

gerçi bugüne kadar hiç iş yapmamış ama alıştırıyoruz



yok öyle kölelikten terfi falan... olsan olsan kıdemli köle olursun... kim azat etti seni???:p

ben bilmem resim isterimm... resimsiz gezi mi olur beaa???
nereye gittiniz peki??

bu hafta sonu kesikköprüye hazırlanın ona göre.....
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
yok öyle kölelikten terfi falan... olsan olsan kıdemli köle olursun... kim azat etti seni???:p

ben bilmem resim isterimm... resimsiz gezi mi olur beaa???
nereye gittiniz peki??

bu hafta sonu kesikköprüye hazırlanın ona göre.....

attım 3 tane başkada yok valla davut abi dursaydı yolda manzara çekcektim ama bastık gittik çok güzelmiş orası ya
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
bilmiyorum desem :) karşıkaya mezarlıktan sonra 25 KM falan baraj var orası... geçen gittiğimiz yerden daha güzel burda en azından daha iyi yüzüyosun
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
yayılma öyle tatilde... pazar günü kesikköprü var....

Hocam mavi bayraktan sonra kesikköprü yavan gelir yaaa:queen: şaka bir tarafa biraz önce Davutla görüştüm oda ısrar ediyor gel diye.Pazar günü veli toplantısı var.Malum okullar açılıyor.Çocukların Kıyafetleri,kitapları vs.alınacak okuldan.Hatunu kandırabilirsem gelmeyi çok isterim.Kısmet diyelim bakalım.
Bu arada Gezi yeri ivedik tarafında bir yer olduğunu söyledi davittttt:cherry:
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
bilmiyorum desem :) karşıkaya mezarlıktan sonra 25 KM falan baraj var orası... geçen gittiğimiz yerden daha güzel burda en azından daha iyi yüzüyosun

o davut abine söyle bizi neden o zaman ipsiz sapsız yerlere götürmüş acaba???

böyle güzel yerler biliyordu da neden??? haaaa neden???.:pale::silent::p
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
günaydın abi nasılsın tatile başladın tabii yat bakalım evde :) biz gene her zamanki gibi işteyiz :(

guyaydın kocum

orası neresi beaa hala söylemediniz???

ankaraya 20 km ıvedik köyü diye geçiyor

Hocam mavi bayraktan sonra kesikköprü yavan gelir yaaa:queen: şaka bir tarafa biraz önce Davutla görüştüm oda ısrar ediyor gel diye.Pazar günü veli toplantısı var.Malum okullar açılıyor.Çocukların Kıyafetleri,kitapları vs.alınacak okuldan.Hatunu kandırabilirsem gelmeyi çok isterim.Kısmet diyelim bakalım.
Bu arada Gezi yeri ivedik tarafında bir yer olduğunu söyledi davittttt:cherry:

kuzen oyana buyana kıvırma pazar cok ısımız var tabi rusları gordun sen sımdı gelmekte ıstemessın amaaaaaaaaaaaaaa bıze kaldın yavri

o davut abine söyle bizi neden o zaman ipsiz sapsız yerlere götürmüş acaba???

böyle güzel yerler biliyordu da neden??? haaaa neden???.:pale::silent::p

elma şekerim daha yeni başladık gezilere sırayla her yere gıdecegiz yeterkı kafa dengı ınsanlar olsun yanımızda

bilmiyorum desem :) karşıkaya mezarlıktan sonra 25 KM falan baraj var orası... geçen gittiğimiz yerden daha güzel burda en azından daha iyi yüzüyosun

serdar benı bı ara beklıyorum
 
Son düzenleme:
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
elma şekerim daha yeni başladık gezilere sırayla her yere gıdecegiz yeterkı kafa dengı ınsanlar olsun yanımızda


ee sonuçç gidiyoz mu hafta sonu???
 
Katılım
23 May 2008
Mesajlar
73
herkeze slm... arkadaşlar suzuki dl650 v storm' mu yoksa africa twin mi desem murat hocam direk africa diicek ama araştırma ve arayış içindeyim bilgi sahiplerinden yardım istiyorum. şimdiden teşekkürler... :silent:(murat abi artçısıyla ve yeni makinasıyla virajlarda çok yatıyomuş görenler var:) hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ağız tadıyla kilometreler yap)
 
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
herkeze slm... arkadaşlar suzuki dl650 v storm' mu yoksa africa twin mi desem murat hocam direk africa diicek ama araştırma ve arayış içindeyim bilgi sahiplerinden yardım istiyorum. şimdiden teşekkürler... :silent:(murat abi artçısıyla ve yeni makinasıyla virajlarda çok yatıyomuş görenler var:) hayırlı olsun Allah kaza bela vermesin ağız tadıyla kilometreler yap)

Africa genelde zamanında Afrika'da kullanılıyordu.:cherry:Ama günümüz şartlarında kullanacaksan dl derim.:cat:daha teknolojik bir makina.Enjeksiyon,Abs vs. Bende Transalp ile Dl arasında kalmıştım.Enduro ruhu ağır bastığı için TA yı seçtim.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst