- Katılım
- 18 Ocak 2007
- Mesajlar
- 281
bi dahamı düşünsem ki evlenme olayınıevet evet en iyi bu
bana bak güzel köle... ben iki kere evlendim hiç de mutsuz değilim... ama bazen öncelikleri iyi görmek gerekiyor... yani kısaca evli olup da bekar birine "evli olmak güzel bişi" diyecek çok nadir insanlardan biriyim.....
çekilebilirsin köle........