[Ankara - MT]

Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
bi dahamı düşünsem ki evlenme olayını :) evet evet en iyi bu

bana bak güzel köle... ben iki kere evlendim hiç de mutsuz değilim... ama bazen öncelikleri iyi görmek gerekiyor... yani kısaca evli olup da bekar birine "evli olmak güzel bişi" diyecek çok nadir insanlardan biriyim.....

çekilebilirsin köle........
 
Katılım
1 May 2008
Mesajlar
735
Selam arkadaşlar nasılsınız? Umarım hepiniz iyisinizdir.

Onur sen nasıl oldun?
Süleyman bey tatiliniz bittimi?
Berber senin keyifler nasıl?
Murat abi dükkan ne alemde?
Pek muhterem komutanlarım nasıllar inşallah?
Bart nerelerdesin abi?
aytaç sen hala motorunu getiremedin mi ankaraya?
Merveötesi ne alemde göremiyorum?

Buluşma yeri hala anatolia mı?
Eğer oraya uğrayan olursa sinana bolca selam söylesin.

Beni soran olursa şu anda çeşme tarafındayım. Kısmetse yarın kuşadasına geçmeyi planlıyorum.

Hepinizi çok ama çok özledim kendinize iyi bakınız....
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
26 Haz 2008
Mesajlar
178
merhaba sevimli_kedi! aramızda birkaç bayan var; ama ilk olmayacaksın diye gelmemezlik etme... :)

dilerim en kısa zamanda motruna da kavuşursun...

ama motoruna kavuşmayı beklemene de gerek yok... :)

her zaman bekleriz! :rendeer:

Selamlar eski bir mesaj yakaladım hemen altını çizdim herkes için geçerlimi :)
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
senin kredin var istediğin kadar yapabilirsin..::cheeeeer

levent abi ne yaptın bugun

Hem uzun süreli tatile çıkıyorsun hem kırk yılın başı mesaj yazıyorsun :pr: Onda da yaramı deşiyorsun :pr:

gürsel iyi yapıyor sende getir motorunu

Tut ellerinden.... Gezdir bol bol onları.... :wiinkk::bounce:

kuzen mrb bugun delı eğlendik önce yüzdük sonrada hamama gittik nasıl
 
Son düzenleme:
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
gezilere gelesiceler ne yaptınız gezdinizmi bakalım duyduğuma göre organizasyon kanalizasyon gibi olmuş error vermiş :p
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Son düzenleme:
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
sonradan buluştuk biz baraja gittik yüzdük piknik yaptık :) sonrada bir güzel hamamda kese yaptırdık :) güzeldi valla... ama yol süperdi hayran kaldım yola insan motor sürmekten zevk alıyo
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
sonradan buluştuk biz baraja gittik yüzdük piknik yaptık :) sonrada bir güzel hamamda kese yaptırdık :) güzeldi valla... ama yol süperdi hayran kaldım yola insan motor sürmekten zevk alıyo

günaydın ankara mt

gezilere gelesiceler ne yaptınız gezdinizmi bakalım duyduğuma göre organizasyon kanalizasyon gibi olmuş error vermiş :p

ben ayaklandığım işi yarım bırakmam gıttık ve cokta güzel eğlendik yavri
 
Son düzenleme:
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
1,129
Selam millet, ne var ne yok? burda çok sıcak ve çok Rusdan başka birşey yok.:p Bu gün tatilin 9.günü vay anasına ne çabuk geçmiş 9 gün.:cyclopsan Kısmetse Cumartesi günü dönüyoruz.:cat: Eeee kuzen ne var ne yok hangi baraja gittiniz? Nerde yüzdünüz? Karaoğlanımı çok özledim:salut: Kendinize iyi bakın.
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst