[Ankara - MT]

Katılım
29 Tem 2007
Mesajlar
3,386
selam ankaralıla :)

aytaç yapmaz yaa öle şey :cherry: iyi üyelerimizendir o :cherry:

bu arada geçmiş olsun onur :) ismini viper_1 volkandan öğrenmiştim :) tekrar geçmiş olsun MT'ye kavuştun yine :)
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ara 2007
Mesajlar
1,685
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
ben bilmem valla hakkında şikayetler alıyorum :p

:p :p :p :p

Seda ile yanyana saatlerce sessiz sedasız oturduğumuzu hatırlıyorum ::koop::

aytaç yapmaz yaa öle şey :cherry: iyi üyelerimizendir o :cherry:

Bu nazik savunma için teşekkür ederim hemşerim :cherry: :cherry:

daha geçmedi de geçer inşallah :pale:

Şimdiden böyle laf atıyorsan, iyileşince yandık desene ::ban:: ::blusssh:
 
Son düzenleme:
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
29 Ara 2007
Mesajlar
2,819
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
Pazara gezisinin kalan resimleri

resim7.jpg


resim8.jpg


resim9.jpg


resim10.jpg


resim11.jpg


resim12.jpg


resim13.jpg


resim14.jpg


resim15.jpg


resim16.jpg


resim17.jpg


resim18.jpg


resim19.jpg


resim20.jpg


resim21.jpg


resim22.jpg


resim23.jpg


resim24.jpg


resim25.jpg


resim26.jpg
 
Katılım
16 Tem 2008
Mesajlar
122
selam angaraaaaaaaaaa.
şahane bi yolculuk yaptık ki okadar olur.
agalar sağsalim vede bol hikaye ve acayip fotolarla döndük.
ancak hak verirsinizki bünyeler baya yorgun.
az bi sabredin hele
maceralar ve fotolar çoook yakında.
ammaaaa enn önemlisiiii hayallerime kavuştum:)
darısı herkezin başına
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
:) ankara da motor sürmek intahar gibi bişey...ters yönden girerler devirirsin motoru motor gider sen gidersin bide içinden inenler üstüne çullanır dayak yersin.. bunu görmüş bir insan olaran şehir içinde hız yapmamak lazım temkinli davranmak lazım
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
slm delüğanlılar ben kendime yeni geldim daha :p
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
TeŞeKKüR:)

Arkadaşlar ben SerdarCogen arkadaşımıza yardımlarından ve zahmetlerinden ötürü (ve de bana katlandığı için) teşekkür etmek istiyorum. SağoLL TeKRaR..:rendeer:
 
Katılım
24 Haz 2008
Mesajlar
353
Ne demek her zaman lafımı olur C@LiMeRO

Buyrunnn budda gezimizin fotoğraflarından oluşan videomuz...

Görmek için TIKLAYIN

Sıkıntı abi ne yapacaksın maksat muhabbet olsun :))

yüklenene kadar biraz beklerseniz şimdi bide küçültmeye uğraşmayım :)
 
Katılım
9 Tem 2008
Mesajlar
59
selam angaraaaaaaaaaa.
şahane bi yolculuk yaptık ki okadar olur.
agalar sağsalim vede bol hikaye ve acayip fotolarla döndük.
ancak hak verirsinizki bünyeler baya yorgun.
az bi sabredin hele
maceralar ve fotolar çoook yakında.
ammaaaa enn önemlisiiii hayallerime kavuştum:)
darısı herkezin başına

ola hergele hadi hayırlı uğurlu olsun güle güle kullan
 
Katılım
19 Ağu 2007
Mesajlar
416
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
neydiyonuz delüğanlular sesiiz felam çıkmıyı :)
 
Katılım
18 Ocak 2007
Mesajlar
281
günaydın millet....

hafta sonu gezisine hanımdan yediğim veto sonucunda maalesef katılamayacağımı bildiririm...:salut:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst