[Ankara - MT]

Katılım
29 Haz 2010
Mesajlar
1,426
Bir gün (bu günlerin aksine), düzeltmediğim her imla hatası için bana küfredeceksiniz!!1!
 
Katılım
4 Mar 2012
Mesajlar
2,100
merhaba arkadaşlar.
size bir gezi tavsiyem var ...


Geçen hafta ankaradaydım.beypazarı yolunda "Balıkçı Doğanın Yeri" var her tür taze balık bulursunuz.ben alabalık ve sazan yedim. mükemmeldi.
en önemlisi, Motor gezileri için bulunmaz bir yer. bahçesi süper.yemyeşil. aile işletmesi. ilgili insanlar. Balık çeşidi bol ve taptaze. balık bambaşka lezzetli. yanında mükemmel bir salata.ve domatesi salatalığı biberi kesinlikle dışardan almaz.kendi bahçesi var. görüyorsunuz bahçesini zaten. çok memnun kalacağınıza emninim.. sırf o salataya bile ekmek banım yemek mükemmel birşey. salatası bile çok nefis.

Ankara eski istanbul ( beypazarı ) 55. km de. sağda.

web sitesi http://www.balikcidogan.com/

Fiyatları da gayet normal.

Not: kesinlikle reklam amaçlı yazmıyorum. yanlış anlaşılmasın. Ben 15-16 yaşımdan beri her geçtiğimde mutlaka uğrar yemeğini yerim.

saygılarımla
 
Katılım
10 Nis 2012
Mesajlar
1,571
Laytt noldunuz olm, Eskisehire gittiniz diye, eskisehir grubuna mi gecti herkes, niye kimsenin sesi solugu cikmiyor, bana haber vermeden hepiniz baska bir siteye mi gectiniz, niye boyle yapiyosunuz olm, beni begenmiyor musunuz :cherry:

Dun aksam tatilden geldim, arabanin bagajdan esyalari yukari cikardim ve hemen motorun yanina indim, brandasini actim, baktim, sagini solunu yokladim, sarildim, sevdim, bildigin ozlemisim lan motorumu ben :) Uzerinde branda olmasina ragmen baya tozluydu, dun yikayamadigimdan bugun motora binmedim ama bugun ilk is motoru yikamak olacak, ondan sonra da ozlem gideririz artik :)

Nereye gittiniz olm, geri donun lan ses verin. Tulayyyyyyyyyyyyyyyyyyyy seni cok seviommmmm noolur geri donnnnnnnnnnnnnnnn :)
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
hoşgeldin bro....

az önce ilk defa kanlı canlı bir versys gördüm..daha doğrusu çok göremedim önümden geçti...sesi falan gayet iyi:) sesini merak edenler için söyleyim dedim:)
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Motoru yıkatmaya verecem, ama her oto yıkayıcısı motorda yıkayabiliyor mu? inceliklerini bilirler mi? ben bilmediğim için tarifde veremeyecem..1650 km deyim, bir kez sildim sadece :) :) :)
 
Katılım
12 Ara 2011
Mesajlar
1,064
Motoru yıkatmaya verecem, ama her oto yıkayıcısı motorda yıkayabiliyor mu? inceliklerini bilirler mi? ben bilmediğim için tarifde veremeyecem..1650 km deyim, bir kez sildim sadece :) :) :)

Hiç tavsiye etmem, onlar motordan anlamaz, çok hoyratça davranırlar, zarar verebilirler, ya evinizde hortumla, ya da imkan yoksa 1tl atınca çalışan makinalarla kendiniz yıkayın!!
 
Katılım
12 Haz 2008
Mesajlar
5,549
:) olum aklıma geldi dayanamadım:)

Beyler hadi biz EskişeKir'e gittik, siz ne yaptınız H.sonu ?? Bari korteje felan katılsaydınız...

gezip-gorduklerin-de-sana-girsin-640x228.jpg
 
Katılım
8 Haz 2009
Mesajlar
4,085
Beyler Bayanlar ben parka geçiyorum direk,
bilen bilmeyen gören duymayan herkez gelebilir,
motoru olan olmayan olacak olan bu işleri bırakmış olan ,
"la bu adamlarda kim ki toplaşmışlar yine poh mu var??"
diyen
herkezi küçük cc büyük cc ortasiklet tüysiklet ayrımı yapmadan bekleriz
adresi de ahanda capsli yapayımda tam olsun barime..

p4jo.jpg




Reyiz sen nabıyon la zılmıssın hemen eve?:thumright
Üşenmeyen bir arkadaş da facebookda paylaşırsa ordakilerinde haberi olur..
 
Katılım
6 Mar 2013
Mesajlar
416
Helin bi akşam bizim eve gel bahçede yıkarız beraber hortumla :)
Teşekkürler Calimero..bu bana en büyük destek...yalnız başına yıkamak, çevrenin garip bakışları altında hemde...berbat bir durum...davetin kabulümdür. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------

Hiç tavsiye etmem, onlar motordan anlamaz, çok hoyratça davranırlar, zarar verebilirler, ya evinizde hortumla, ya da imkan yoksa 1tl atınca çalışan makinalarla kendiniz yıkayın!!
iyi ki uyardın koray...nedense bende güvenemiyordum ...
 
Katılım
26 Tem 2010
Mesajlar
1,078
Motosikleti
VFR1200X
4 Tekerlilerin gücüne bir arkadaşımız daha karşı koyamadı ve tomofil severler kervanına katıldı :mrgreen: Hakan daihatsu applause ile yollarda..
 
Katılım
12 Ağu 2008
Mesajlar
870
Teşekkürler Calimero..bu bana en büyük destek...yalnız başına yıkamak, çevrenin garip bakışları altında hemde...berbat bir durum...davetin kabulümdür. :)

---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------


iyi ki uyardın koray...nedense bende güvenemiyordum ...

Haberleşiriz o halde : ) Olmadı Davut'la Selim'i çalıştırırız, biz çekirdeNK çitleriz çardakta :cherry:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst