- Katılım
- 14 Ağu 2010
- Mesajlar
- 2,051
Burada ben yardımcı olayım :mrgreen: "herifedemi(de ayrımıydı burda?)" -de, mi ve mıydı üçlüsünün hepsi de ayrı ozicim :wiinkk:
Hatanı kolluyorum bebe, kuralları doğru uyguladığına emin ol
Burada ben yardımcı olayım :mrgreen: "herifedemi(de ayrımıydı burda?)" -de, mi ve mıydı üçlüsünün hepsi de ayrı ozicim :wiinkk:
Motoru yıkatmaya verecem, ama her oto yıkayıcısı motorda yıkayabiliyor mu? inceliklerini bilirler mi? ben bilmediğim için tarifde veremeyecem..1650 km deyim, bir kez sildim sadece![]()
![]()
![]()
Motoru yıkatmaya verecem, ama her oto yıkayıcısı motorda yıkayabiliyor mu? inceliklerini bilirler mi? ben bilmediğim için tarifde veremeyecem..1650 km deyim, bir kez sildim sadece![]()
![]()
![]()
Helin bi akşam bizim eve gel bahçede yıkarız beraber hortumla![]()
Beyler hadi biz EskişeKir'e gittik, siz ne yaptınız H.sonu ?? Bari korteje felan katılsaydınız...
Hacı sen uyuya kalma sonratamm tamm çok takıldım ben sana, burada bırakıyorum :wiinkk:
haklısın.. ayıp ettim bende : )
Beyler hadi biz EskişeKir'e gittik, siz ne yaptınız H.sonu ?? Bari korteje felan katılsaydınız...
beyler akşama toplaşacağımışız bilodan habersiz::blusssh:::koop::
Teşekkürler Calimero..bu bana en büyük destek...yalnız başına yıkamak, çevrenin garip bakışları altında hemde...berbat bir durum...davetin kabulümdür.Helin bi akşam bizim eve gel bahçede yıkarız beraber hortumla![]()
iyi ki uyardın koray...nedense bende güvenemiyordum ...Hiç tavsiye etmem, onlar motordan anlamaz, çok hoyratça davranırlar, zarar verebilirler, ya evinizde hortumla, ya da imkan yoksa 1tl atınca çalışan makinalarla kendiniz yıkayın!!
Teşekkürler Calimero..bu bana en büyük destek...yalnız başına yıkamak, çevrenin garip bakışları altında hemde...berbat bir durum...davetin kabulümdür.
---------- Mesajlar birleştirildi - 19:04 ---------- bir önceki mesaj zamanı 19:02 ----------
iyi ki uyardın koray...nedense bende güvenemiyordum ...