Geçmiş olsun DA;
Adam hala koruma diyor.Güzel kardeşim 160 la değil de 110 ile gitseydiniz bu kaza olmayacaktı.Şansın yanındaymış ki ağaca yada sert bir cisme çarpmamişsın.Eğer öyle olsaydı değil korumaların, üzerinde zırh olsada helvanı yiyorduk.
Söyleyeceği tek şey şu olmalı bu kazadan sonra kurallara uyun, fazla hız yapmayın.
Ne oldu Barkın bey geçen seni sürüşünden dolayı eleştirenlere, çok da şeyimde diyordun?Bak aklın çıkmış, kuzu gibi olursun işte.Hala da koruma diyorsun.
Olayı tetikleyen şey YÜKSEK HİZ, senin sürüşünle olacak şey sonunda buydu zaten.
Şimdi çıkıp nasıl hala insanlara samimi geleceksin, gerçekten düşünemiyorum.
En kral sürücü de olsanız Yüksek Hız öldürür.Korumadan önce hız kurallarına uyalım.
Yani 110'la giderken arkadan adam çarptığında bu kaza olmayacaktı öyle mi ?