- Katılım
- 16 Eki 2015
- Mesajlar
- 612
Arkadaşlar videonun 25. saniyesine bakın bir. Fuat bey i tanımam ama kazasını duymuştuk geçen aylarda. Yandan gaz verip kaçmak istemiş ama yüksek hızdan dolayı birşey yapamamış anlamamış. Aea bir anda onun şeridinin ortasına geliyor 25. saniye de farkediliyor. Hatanın tek sorumlusu Fuat bey değil. Asıl sıkıntı yüksek hızda yanlış şerit değiştiren Aea da. Aea orda 1 saniye de 1 metre şeridin içine giriyor tam o anda gaz kolunu açan Mt 10 da manevra yapamıyor anlaşılan. Video da Fuat bey in bana arkadan çarpmasıyla demiş. Bu adamdan birşey olmaz beyler çok takmayın bu adamı. Kendi hatalarını kabul ettiğini görmedim şuana kadar.
Son düzenleme: