Altın Elbiseli Adam ve Fuat Domaniç kaza videosu

Katılım
25 Şub 2016
Mesajlar
511
Diğer konuda yayınlamışsın burda tekrar konu açmışsın, neyse geçmiş olur inşallah
 
Katılım
25 Nis 2016
Mesajlar
571
Kel kafalı eğitimcilerin nazarı değdi lan adama, daha geçen paylaştığı Suzuki videosundan sonra patlayacak bu, düşecek vs. dediler sonunda düştü.
 
Katılım
4 May 2016
Mesajlar
476
"kabahat kimde?" muhabbeti yok.
Enteresan...

Asıl ders alınması gereken konu o kadar ciddi kaza geçirmesine rağmen hala yüzünde tebessümle motosikletine bineceği zamanı düşünmesi. AEA gibi adamlar lazım bize.
 
Katılım
3 Eyl 2015
Mesajlar
343
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fıtı fıtı giderken niye açtı gazı anlamadım , acil şifa diliyorum çok şeker adamdır fuat abi
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Kel kafalı eğitimcilerin nazarı değdi lan adama, daha geçen paylaştığı Suzuki videosundan sonra patlayacak bu, düşecek vs. dediler sonunda düştü.

Barkınla alakalı bir durum yok ki, Mt 10 gibi bir mermi gelip adama patlamış, çok daha ciddi sonuçları olabilirdi, ikisi de motordan ayrılabilmiş.
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
Geçmiş olsun DA;

Adam hala koruma diyor.Güzel kardeşim 160 la değil de 110 ile gitseydiniz bu kaza olmayacaktı.Şansın yanındaymış ki ağaca yada sert bir cisme çarpmamişsın.Eğer öyle olsaydı değil korumaların, üzerinde zırh olsada helvanı yiyorduk.

Söyleyeceği tek şey şu olmalı bu kazadan sonra kurallara uyun, fazla hız yapmayın.

Ne oldu Barkın bey geçen seni sürüşünden dolayı eleştirenlere, çok da şeyimde diyordun?Bak aklın çıkmış, kuzu gibi olursun işte.Hala da koruma diyorsun.

Olayı tetikleyen şey YÜKSEK HİZ, senin sürüşünle olacak şey sonunda buydu zaten.

Şimdi çıkıp nasıl hala insanlara samimi geleceksin, gerçekten düşünemiyorum.

En kral sürücü de olsanız Yüksek Hız öldürür.Korumadan önce hız kurallarına uyalım.
 
Katılım
4 Ağu 2016
Mesajlar
37
benim anlamadığım en arkadaki motor neden gaz kesmek yerine göre göre barkın abiye çarpmış? çok ilginç bir kaza olmuş ve ucuz atlatılmış gerçekten
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
5 Kas 2015
Mesajlar
11,464
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
Tekrar gecmis olsun. En kisa zamanda sagliklarina kavusurlar insallah.

Motosiklet tehlikeli sey arkadaslar. Evet zevkli, ama tehlikeli. Az da degil bu tehlike. Gecenlerde profesor bir arkadas bi kolunu ve elini kirdi. 50 km hizla giderken virajda gozu yol disinda bir direge takilmis, direk direge surmus dogal olarak. Tecrubeli, akli basinda, coluk cocuk sahibi, senelerdir bir cok yuksek hacimli motosiklet surmus adam. Oluyor iste...
 
Katılım
8 Mar 2016
Mesajlar
79
Barkın da bir hata göremedim. Adam gelmiş arkadan girmiş özeti bu. Geçmiş olsun her ikisine de.
 
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
71
Geçmiş olsun DA;

Adam hala koruma diyor.Güzel kardeşim 160 la değil de 110 ile gitseydiniz bu kaza olmayacaktı.Şansın yanındaymış ki ağaca yada sert bir cisme çarpmamişsın.Eğer öyle olsaydı değil korumaların, üzerinde zırh olsada helvanı yiyorduk.

Söyleyeceği tek şey şu olmalı bu kazadan sonra kurallara uyun, fazla hız yapmayın.

Ne oldu Barkın bey geçen seni sürüşünden dolayı eleştirenlere, çok da şeyimde diyordun?Bak aklın çıkmış, kuzu gibi olursun işte.Hala da koruma diyorsun.

Olayı tetikleyen şey YÜKSEK HİZ, senin sürüşünle olacak şey sonunda buydu zaten.

Şimdi çıkıp nasıl hala insanlara samimi geleceksin, gerçekten düşünemiyorum.

En kral sürücü de olsanız Yüksek Hız öldürür.Korumadan önce hız kurallarına uyalım.

ya arkdaşım kazayı sen mi yaptın da bukadar laf yapıyosun sankı kazayı yaptıran barkın fuat domanıc devrim sirmen ile şilede gözleme yenişler fuat domanıcın şekerı çıkıp arkadan vurmus senin söyledigin kadar basit değil yavas gidincede arabalar sıkıstıyor dıye zırlıyosunuz.!
 
Katılım
26 Eyl 2015
Mesajlar
956
ya arkdaşım kazayı sen mi yaptın da bukadar laf yapıyosun sankı kazayı yaptıran barkın fuat domanıc devrim sirmen ile şilede gözleme yenişler fuat domanıcın şekerı çıkıp arkadan vurmus senin söyledigin kadar basit değil yavas gidincede arabalar sıkıstıyor dıye zırlıyosunuz.!

1-Yüksek Hız
2-Hatalı şerit değiştirme
3-Hatalı takip mesafesi
4-Apachi mode on


Kaza öncesinde 160 170 gidiyorlar, aniden bir yavaşlama ve hatalı şrit değiştirme var ki, daha 1 hafta önce şerit değiştirme konusuna video çekmişti :) .Kendisi uymuyor, çünkü çok süper sürer, fena gazlar.

Kazayı asıl tetikleyen, yanlış takip mesafesi ve hatalı şerit değiştirme..
 
Katılım
16 Mar 2016
Mesajlar
71
1-Yüksek Hız
2-Hatalı şerit değiştirme
3-Hatalı takip mesafesi
4-Apachi mode on


Kaza öncesinde 160 170 gidiyorlar, aniden bir yavaşlama ve hatalı şrit değiştirme var ki, daha 1 hafta önce şerit değiştirme konusuna video çekmişti :) .Kendisi uymuyor, çünkü çok süper sürer, fena gazlar.

Kazayı asıl tetikleyen, yanlış takip mesafesi ve hatalı şerit değiştirme..

Tamam.At gözlüğüne devamm....
 
Katılım
2 Nis 2006
Mesajlar
69
Fuat abinin benzer kazası yakın zamanda da var.Hatırlayan olacaktır pistte brn motorun sahibine girdiydi aynı bu şekilde.Şeker varsa gerçekten gitsin bir baktırsın bir zahmet hormonlarına.Birini götürecek Allah korusun yazık günah direkten dönmüşler.Çok geçmiş olsun acil şifalar diliyorum.
 
Katılım
27 Mar 2016
Mesajlar
135
Fuat Domaniç'in pistte yaptığı kazada da(bodoslama girdiği) aynı şekilde şekeri düştü denmişti.Kendi hayatını tehlikeye atttığı yetmiyor,başkalarına da zarar veriyor.
 
Katılım
2 Tem 2016
Mesajlar
158
1-Yüksek Hız
2-Hatalı şerit değiştirme
3-Hatalı takip mesafesi
4-Apachi mode on


Kaza öncesinde 160 170 gidiyorlar, aniden bir yavaşlama ve hatalı şrit değiştirme var ki, daha 1 hafta önce şerit değiştirme konusuna video çekmişti :) .Kendisi uymuyor, çünkü çok süper sürer, fena gazlar.

Kazayı asıl tetikleyen, yanlış takip mesafesi ve hatalı şerit değiştirme..

Bahsettiğin kişiler Deneğimli ve Bilgili Kişiler Dikkatsizlikten olmuş Ve At gözlüğünü takmayı bırak
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst