- Katılım
- 14 Mar 2014
- Mesajlar
- 491
:cherry: :
Son düzenleme:
kesinlikle katılıyorum, talihsiz bir durum olmuşBuyutmeyin adam muhtemelen motoru emanet aldığı arkadaşına laf cakmis Barkin da sıkıldı yarıda kesti zaten..
Ayrıca enduro candir scooter heyecan dır![]()
Yukarıda bahsi geçen programdan soyut olarak yazıyorum. Altın elbiseli adam iyidir, hoştur, bilgilendirir vs vs. Ama nihayetinde o da motosiklet üzerinden ekmeğini kazanan, yolunu bulmaya çalışan bir insan oğludur. Motorcu camiasının Barkın'a peygamberin bi tık altındaki insanoğlu muamelesi yapması sizce de baymadı mı artık?!
Altın Elbiseli Adam benim arkadaşım falan değil, onun avukatı da değilim ama şöyle kısa bir yazılanlara baktım hayretler içerisinde kaldım resmen. Ya arkadaş bu adam onlarca video çekti, Onlarca insan bu adam sayesinde gidip 600cc motor ile başlamaktan vazgeçip ufak cc ile başladı kendini imha etmedi. Frenleme nasıl yapılır, kontra nasıl yapılır, trafikte nasıl hayatta kalınır v.b bir çok hayati bilgiyi daha anlaşılır daha inanılır bir şekilde anlattı. Bunu yaparkende anlatım tarzı ile bizi hiç sıkmadı. Adamın onlarca yaptığı olumlu şey varken gelip burda canlı yayın programında bir başkasının söylediği bir söz yüzünden olayı Rezalet boyutuna taşımış, Adam vatana ihanet etmiş gibi imza toplamaktan falan bahsetmişsiniz. Resmen adamın bir açığını yakalıyorsunuz, küçücük bir şey buldunuz mu da şampanya patlatıyorsunuz.
Kasmayın bu kadar, biraz relax olun. Adamın kendi kişisel youtube kanalı. Ne resmi bir kurumu temsil ediyor, ne tüzel bir kişiliği temsil ediyor. Adam kendi youtube kanalından video paylaşıyor. İstediğini istediği şekilde söyler, beğenmiyorsan kanalını takip etmeyi bırakırsın. Kaldı ki adam özür dilemiş zaten.
Ben bu adama laf söyletmem aga. Ben şuan motosiklete biniyorsam Bu adam sayesinde biniyorum. Ben şuan 600cc racing makine alıp kendimi imha etmediysem bu adam sayesinde. Motoru almadan Honda dan eğitim aldıysam da yine bu adam sayesinde. Siz önce alın elinize kamerayı, motorcular için faydalı bir şeyler üretin ondan sonra gelin bu adamı eleştirin. Sizin olumlu eleştiri yapma hakkınız bile yok. Kimsiniz siz? bir motosiklet formunda vakit geçirmek için üye olmuş insanlarsınız. Ne faydanız bana ya da diğer motorculara.
Şimdi bu mesajdan bana tepkiler gelebilir, Size sizin anladığınız dilden sivri dilli bir eleştiri ile cevap verdim. Başkasına yapınca iyi bakalım kendinize böyle eleştiri olunca ne tepki vereceksiniz. Unutmadan Hiç birinizi de tanımıyorum, yazdıklarım kişisel değil, belli bir ideolojiye dir.
Herkesin tekeri düz bassın. Kazasız belasız sürüşler diliyorum.
dikkatinizi çekerim tarza değil. o tarzı seven adamlara 5 para etmez diyor. şimdi ben burda örneğin çapırcılar beş para etmez desem hoş olur mu?
Altın Elbiseli Adam benim arkadaşım falan değil, onun avukatı da değilim ama şöyle kısa bir yazılanlara baktım hayretler içerisinde kaldım resmen. Ya arkadaş bu adam onlarca video çekti, Onlarca insan bu adam sayesinde gidip 600cc motor ile başlamaktan vazgeçip ufak cc ile başladı kendini imha etmedi. Frenleme nasıl yapılır, kontra nasıl yapılır, trafikte nasıl hayatta kalınır v.b bir çok hayati bilgiyi daha anlaşılır daha inanılır bir şekilde anlattı. Bunu yaparkende anlatım tarzı ile bizi hiç sıkmadı. Adamın onlarca yaptığı olumlu şey varken gelip burda canlı yayın programında bir başkasının söylediği bir söz yüzünden olayı Rezalet boyutuna taşımış, Adam vatana ihanet etmiş gibi imza toplamaktan falan bahsetmişsiniz. Resmen adamın bir açığını yakalıyorsunuz, küçücük bir şey buldunuz mu da şampanya patlatıyorsunuz.
Ya çapır motorlar kötüdür desem tamam ama çapırcılar diyemem mesela. Buraya kişisellik giriyor. Her yerde iyisi de vardır kötüsü de. (Sanırım iyi kıvırdım):mrgreen:Racingciler desen neyse, çapırcılara de de mc ler kafa derini yüzsün :queen:
---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------
Bence otosansür yoluna gidilmesi hiç hoş olmamış :farao: