Altın Elbiseli Adam da Rezalet!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491

:cherry: ::eek:hmy::

901153.jpg
 
Son düzenleme:
Katılım
7 Tem 2014
Mesajlar
193
Altın Elbiseli Adam benim arkadaşım falan değil, onun avukatı da değilim ama şöyle kısa bir yazılanlara baktım hayretler içerisinde kaldım resmen. Ya arkadaş bu adam onlarca video çekti, Onlarca insan bu adam sayesinde gidip 600cc motor ile başlamaktan vazgeçip ufak cc ile başladı kendini imha etmedi. Frenleme nasıl yapılır, kontra nasıl yapılır, trafikte nasıl hayatta kalınır v.b bir çok hayati bilgiyi daha anlaşılır daha inanılır bir şekilde anlattı. Bunu yaparkende anlatım tarzı ile bizi hiç sıkmadı. Adamın onlarca yaptığı olumlu şey varken gelip burda canlı yayın programında bir başkasının söylediği bir söz yüzünden olayı Rezalet boyutuna taşımış, Adam vatana ihanet etmiş gibi imza toplamaktan falan bahsetmişsiniz. Resmen adamın bir açığını yakalıyorsunuz, küçücük bir şey buldunuz mu da şampanya patlatıyorsunuz.

Kasmayın bu kadar, biraz relax olun. Adamın kendi kişisel youtube kanalı. Ne resmi bir kurumu temsil ediyor, ne tüzel bir kişiliği temsil ediyor. Adam kendi youtube kanalından video paylaşıyor. İstediğini istediği şekilde söyler, beğenmiyorsan kanalını takip etmeyi bırakırsın. Kaldı ki adam özür dilemiş zaten.

Ben bu adama laf söyletmem aga. Ben şuan motosiklete biniyorsam Bu adam sayesinde biniyorum. Ben şuan 600cc racing makine alıp kendimi imha etmediysem bu adam sayesinde. Motoru almadan Honda dan eğitim aldıysam da yine bu adam sayesinde. Siz önce alın elinize kamerayı, motorcular için faydalı bir şeyler üretin ondan sonra gelin bu adamı eleştirin. Sizin olumlu eleştiri yapma hakkınız bile yok. Kimsiniz siz? bir motosiklet formunda vakit geçirmek için üye olmuş insanlarsınız. Ne faydanız bana ya da diğer motorculara.


Şimdi bu mesajdan bana tepkiler gelebilir, Size sizin anladığınız dilden sivri dilli bir eleştiri ile cevap verdim. Başkasına yapınca iyi bakalım kendinize böyle eleştiri olunca ne tepki vereceksiniz. Unutmadan Hiç birinizi de tanımıyorum, yazdıklarım kişisel değil, belli bir ideolojiye dir.


Herkesin tekeri düz bassın. Kazasız belasız sürüşler diliyorum.
 
Katılım
8 May 2006
Mesajlar
586
Yukarıda bahsi geçen programdan soyut olarak yazıyorum. Altın elbiseli adam iyidir, hoştur, bilgilendirir vs vs. Ama nihayetinde o da motosiklet üzerinden ekmeğini kazanan, yolunu bulmaya çalışan bir insan oğludur. Motorcu camiasının Barkın'a peygamberin bi tık altındaki insanoğlu muamelesi yapması sizce de baymadı mı artık?!

bugüne kadar bu sitede okuduğum yorumlar arasında ilk 5 e girer.
 
Katılım
14 Mar 2007
Mesajlar
104
Bir Motorcunun diğer bir motorcuyu küçümsemesi,kendinden farklı görmesi,dışlaması yada saygı duymaması bizim toplumumuzun tam olarak kişiliğini ortaya koyuyor!

Güçlü,iyi yada üstün zannettiği araca binen insan oğlu diğer insanları hep küçük görüyor.Acaba ne zaman sona erecek bu durum diyeceğim ama olmayacak biliyorum :)

Bu arada Gökhan Eren denen şahsı bende kınıyorum.Motorsiklet camiası adına (enduro-racing-scooter farketmez) özrünü dilemeli.

Bu şekilde dikkatiyle bu önemli noktaları görüp bizi bilgilendiren arkadaşlarada teşekkürler.
 
Katılım
23 Tem 2013
Mesajlar
1,716
Altın Elbiseli Adam benim arkadaşım falan değil, onun avukatı da değilim ama şöyle kısa bir yazılanlara baktım hayretler içerisinde kaldım resmen. Ya arkadaş bu adam onlarca video çekti, Onlarca insan bu adam sayesinde gidip 600cc motor ile başlamaktan vazgeçip ufak cc ile başladı kendini imha etmedi. Frenleme nasıl yapılır, kontra nasıl yapılır, trafikte nasıl hayatta kalınır v.b bir çok hayati bilgiyi daha anlaşılır daha inanılır bir şekilde anlattı. Bunu yaparkende anlatım tarzı ile bizi hiç sıkmadı. Adamın onlarca yaptığı olumlu şey varken gelip burda canlı yayın programında bir başkasının söylediği bir söz yüzünden olayı Rezalet boyutuna taşımış, Adam vatana ihanet etmiş gibi imza toplamaktan falan bahsetmişsiniz. Resmen adamın bir açığını yakalıyorsunuz, küçücük bir şey buldunuz mu da şampanya patlatıyorsunuz.

Kasmayın bu kadar, biraz relax olun. Adamın kendi kişisel youtube kanalı. Ne resmi bir kurumu temsil ediyor, ne tüzel bir kişiliği temsil ediyor. Adam kendi youtube kanalından video paylaşıyor. İstediğini istediği şekilde söyler, beğenmiyorsan kanalını takip etmeyi bırakırsın. Kaldı ki adam özür dilemiş zaten.

Ben bu adama laf söyletmem aga. Ben şuan motosiklete biniyorsam Bu adam sayesinde biniyorum. Ben şuan 600cc racing makine alıp kendimi imha etmediysem bu adam sayesinde. Motoru almadan Honda dan eğitim aldıysam da yine bu adam sayesinde. Siz önce alın elinize kamerayı, motorcular için faydalı bir şeyler üretin ondan sonra gelin bu adamı eleştirin. Sizin olumlu eleştiri yapma hakkınız bile yok. Kimsiniz siz? bir motosiklet formunda vakit geçirmek için üye olmuş insanlarsınız. Ne faydanız bana ya da diğer motorculara.


Şimdi bu mesajdan bana tepkiler gelebilir, Size sizin anladığınız dilden sivri dilli bir eleştiri ile cevap verdim. Başkasına yapınca iyi bakalım kendinize böyle eleştiri olunca ne tepki vereceksiniz. Unutmadan Hiç birinizi de tanımıyorum, yazdıklarım kişisel değil, belli bir ideolojiye dir.


Herkesin tekeri düz bassın. Kazasız belasız sürüşler diliyorum.

düşünceme tercüman olmuşsunuz.
bizim millet yükseleni geri çekmeye bayılır. bu adam bir hata yapsa da giydirsek diye bekleyen birsürü insan var maalesef.

altın elbiseli adam bu işten yolunu bulmaya çalışıyor diyen arkadaşlar ,
ben altın elbiseli adamdan öğrendiklerimi başka birinden satın almaya kalksam acaba ne kadar eder?
tecrübesini ,güvenliğimiz için tonlarca şeyi öğretirken bizden para mı aldı bu adam?
hayır. sadece açıp izledik. 5 kuruş da para vermedik.
ama sayesinde motosiklet sahibi olduk belki de. bu keyife ortak olduk.:)


bu arada , başlıktaki "da" birleşik olacak.
allah rızası için açın 2 satır gazete okuyun da şu işi öğrernin artık.
okurken yoruyorsunuz insanı.
 
Son düzenleme:
Katılım
14 Ocak 2008
Mesajlar
4,154
"zamanında da eğersiz ata binenler kelek elemanlardır" demişlerdi.
onlardan muhtar bile olmaz demişlerdi,

Issyk_Golden_Cataphract_Warrior.jpg
 
Katılım
26 Mar 2006
Mesajlar
4,133
Bence bakanlar kurulu derhal toplanmalı ve kınama açıklaması yapılarak soruşturma başlatılmalı.
 
Katılım
24 May 2014
Mesajlar
182
Bu 2 teker kullanıcılarında ki alınganlık,birbirini çekememe nedir ya ? Bisikletle uğraştığım zamanlarda bile dağ bisikletçisi,yol bisikletçisi diye saçma sapan ayrımlar oluyordu. Burada da aynı durum ve çok komik bence koca koca adamların birbirine sövmesi.. Bırakın kim ne derse desin,he deyin geçin kafaya takıp içerlenmeye ne gerek var. Mesela baştaki totoş da,geriye kalan %50 ye ana bacı yardıracak neredeyse ama ipleyen olmadığı için havladığıyla kalıyor anca..
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
dikkatinizi çekerim tarza değil. o tarzı seven adamlara 5 para etmez diyor. şimdi ben burda örneğin çapırcılar beş para etmez desem hoş olur mu?

Racingciler desen neyse, çapırcılara de de mc ler kafa derini yüzsün :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

Bence otosansür yoluna gidilmesi hiç hoş olmamış :farao:
 
Son düzenleme:
Katılım
10 Eki 2012
Mesajlar
1,152
Altın Elbiseli Adam benim arkadaşım falan değil, onun avukatı da değilim ama şöyle kısa bir yazılanlara baktım hayretler içerisinde kaldım resmen. Ya arkadaş bu adam onlarca video çekti, Onlarca insan bu adam sayesinde gidip 600cc motor ile başlamaktan vazgeçip ufak cc ile başladı kendini imha etmedi. Frenleme nasıl yapılır, kontra nasıl yapılır, trafikte nasıl hayatta kalınır v.b bir çok hayati bilgiyi daha anlaşılır daha inanılır bir şekilde anlattı. Bunu yaparkende anlatım tarzı ile bizi hiç sıkmadı. Adamın onlarca yaptığı olumlu şey varken gelip burda canlı yayın programında bir başkasının söylediği bir söz yüzünden olayı Rezalet boyutuna taşımış, Adam vatana ihanet etmiş gibi imza toplamaktan falan bahsetmişsiniz. Resmen adamın bir açığını yakalıyorsunuz, küçücük bir şey buldunuz mu da şampanya patlatıyorsunuz.

Tipik Türk insanı davranışı. Açık yakalamaya görsün, mal bulmuş mağribi gibi atlarlar hemen. Bunların açıklarını toplasan burdan mars'a gider birde geri gelirsin. Ama onlar kendi açıklarına, yanlışlarına asla bakmaz. Çünkü onlar hata yapmaz, hep haklıdır.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Racingciler desen neyse, çapırcılara de de mc ler kafa derini yüzsün :queen:

---------- Mesajlar birleştirildi - 12:41 ---------- bir önceki mesaj zamanı 12:35 ----------

Bence otosansür yoluna gidilmesi hiç hoş olmamış :farao:
Ya çapır motorlar kötüdür desem tamam ama çapırcılar diyemem mesela. Buraya kişisellik giriyor. Her yerde iyisi de vardır kötüsü de. (Sanırım iyi kıvırdım):mrgreen:
 
Katılım
6 Tem 2013
Mesajlar
165
Motosikleti
cf dual 230/honda crf 300
bunu rezalet olarak gören kişiler artniyetlidir nezdimde. orada kullanılan ifade muhtemeldir ki yakınları-tanıdığı insanlar için söylenmiştir. endurocu değilim lakin öyle olsaydım eğer mmm umrumda olmazdı bu ifade. kendimi biliyorum. neden gocunayım ki? yani afedersiniz de "osuruktan nem kapmak" deyimi tam sizin için söylenmiş.
 
Katılım
11 Şub 2012
Mesajlar
1,477
2 teker sınıfları arasındaki tatlı rekabeti severim bol bolda geyiğini yaparız ama sevmediğim tek şeyde kullandıkları motorların hakkını vermeyenlerin bu rekabete karışmalarıdır.

Bu arada hakkatten hep bizim tekerler taşlara deyiyo :p
 
Katılım
12 Ağu 2013
Mesajlar
601
Bence yarası olan gocunur. Hergün istanbul trafiğinde tanımadığım bi sürü adam arabalarının içinden sövüyor bize. Gram umursamam. Yayındaki kardeş de bi halt etmiş, abuk sabuk konuşmuş. Fikirleri kendini bağlar sonuçta. Programa yada altın çocuğa bu kadar giydirmeye gerek yok.

Sevdiğim bir söz vardır; Köpekler istedi diye atlar ölmez... Lucescu mu demişti acaba yav?? :queen:
 
Katılım
13 Ağu 2013
Mesajlar
1,999
Motosikleti
Triumph Tiger 900GT
pusuya yatmış bekleyen kedicikler gibisiniz, aha bunu dedi aha şunu dedi :D aha rezalet işte bu kesin rezalet
benim honda cb'em için de bizzat kendisi dalga geçmiştir mesela, aha sinyali de var aa bide yanıyo şeklinde,
olur böle şeyler, o yüzden başlığa bak hizaya gel :D
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst