Altın Elbiseli Adam da Rezalet!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
24 Eki 2014
Mesajlar
1,454
Ötekileştirmelere herzaman karşıyım bu ülkede başımıza ne geliyosa ötekileştirmeden geliyo neye göre, kime göre,neden böyle düşüncesizce bi laf etmiş bütün endurocuları zan altında bırakmış ?
Altımızdaki motorun ne önemi var aynı yolun yolcusuyuz zaten herkes altlarımızda ki meretlere düşman gözüyle bakıyo biz birbirimize gerekli özveriyi saygıyı göstermezsek araç sürücüleri felan ne yapar.
 
Katılım
22 Kas 2012
Mesajlar
5,397
Ne konuymuş arkdş kız kimsenin aklına gelmedi :queen: enduroculara laf çarpıtınca ortalık karışmış Gökhan ereni kimse sevmiyo anlaşılan ne dediğini bilmiyo bazen saçmalıyo
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
30 Ağu 2013
Mesajlar
887
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
attachment.php
 
Katılım
16 Şub 2008
Mesajlar
0
Beyler eve gelirken yolda iki Yunus la konuştum olayı sıcağı sıcağına:

''Durumdan haberimiz var, gerçi devlet ne verirse biniyoruz ama bizde endurocu sayılırız, Barkına o konuda çok kırgınız'' dediler.
 
Katılım
25 Mar 2006
Mesajlar
3,978
Şimdi bu geceki programı seyretmedim ama mevzubahis elemanın üslubuna aşinayım. Adam hiciv yapıyor. Ne zaman hicvi kaldıramayacak - kaldırmayı da geçtim- anlayamayıp ortalığı velveleye verecek hale geldik...
 
Katılım
8 Haz 2006
Mesajlar
2,033
Oncelikle Yusuf Gokhan Eren, benim komsum Cuneyt arkadasimin AEA ile maket ucak/helikopter hobi zamanlarindan kalan arkadasidir.

Bu acidan Barkin'in malzeme olarak bu adami cekirdek mahiyetinde ortaya surmesi normal karsilanmasi gerek. Ancak ayni zamanda unutulmamasi gereken bir gercek:

Bu videolardaki adam bir cogumuz gibi cahil, kafasina gore, agzina o anda ne geliyorsa soyleyen amator bir sahsiyet. Cok ustune gitmemek, bir profesyonellik beklememek gerek.

Barkin yayinladi diye adami AEA formatina uydurmaya cabalamanin anlami yok canlar.

Ben simdi racingcilerin alayi tombalaktir desem beni ipler misiniz? Ayni durum. Yormayin kendinizi.

Sevgiler
 
Son düzenleme:
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Oncelikle Yusuf Gokhan Eren, benim komsum Cuneyt arkadasimin AEA ile maket ucak/helikopter hobi zamanlarindan kalan arkadasidir.

Bu acidan Barkin'in malzeme olarak bu adami cekirdek mahiyetinde ortaya surmesi normal karsilanmasi gerek. Ancak ayni zamanda unutulmamasi gereken bir gercek:

Bu videolardaki adam bir cogumuz gibi cahil, kafasina gore, agzina o anda ne geliyorsa soyleyen amator bir sahsiyet. Cok ustune gitmemek, bir profesyonellik beklememek gerek.

Barkin yayinladi diye adami AEA formatina uydurmaya cabalamanin anlami yok canlar.

Ben simdi racingcilerin alayi tombalaktir desem beni ipler misiniz? Ayni durum. Yormayin kendinizi.

Sevgiler

motosiklet ile ilgili bir program yapacaksın ve orada bir motor türü kullanıcılarına hakaret edeceksin???
Bu kabul edilebilecek bir şey değildir.Hangi tür motosiklet kullanıcısı olursa olsun!!!
KTM im yalakalığını yaparlar,sonrada enduroculara 5 para etmez derler.Bu ne perhiz,bu ne lahana turşusu....
 
Katılım
29 Ara 2013
Mesajlar
135
Motosikleti araç değil,amaç olarak gören insanlardan beklenen bir yorum.İlla enduro motor kullanıyoruz diye dağa taşa çıkmamız gerekmiyor.Motor benimse ister işe gidip gelirim,ister piste sokarım.Videodaki adamlardan ziyade burada racingci choppercı,endurocu diye ayrım yapanları uyarmak gerek...
 
Katılım
4 Ocak 2014
Mesajlar
1,462
DİREN ENDURO.. ::alkiis::
susma sustukça sıra neykide gelecek... ::144::
tu kaka AEA yapım. ::blusssh:

ben o arkadaş çıktığında dinlemiyom / izlemiyorum ama eğer gerçekten öyle söyledi ise çok kırıcı bir laf etmiş, hata etmiş demektir.
canlı yayının azizliğine uğramışlar. keşke, videoyu yayınlamadan daha dikkatli izleselerdi. kötü olmuş. ::yanliss:
 
Son düzenleme:

DKN

Katılım
11 Ocak 2013
Mesajlar
4,727
barkın kendi ağızı ile söylemediyse ne bu kızgınlık ?
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Belli bir grup düşünülerek söylenmiştir belki de. İzlemedim..
ama söyleyen kişi umarım genele hitap eden bir 'düşünceyle' söylememiştir.
Hepimiz motoruz, hepimiz enduroyuz
 
Katılım
4 Ağu 2014
Mesajlar
665
Buyutmeyin adam muhtemelen motoru emanet aldığı arkadaşına laf cakmis Barkin da sıkıldı yarıda kesti zaten..
Ayrıca enduro candir scooter heyecan dır :D
 
Katılım
6 Ara 2013
Mesajlar
671
Adamin kendi dusuncesiyse neden soyleyemesin? Dusunce ve konusma ozgurlugu yokmu kardes. Haa incindinse git Turkiye Cumhuriyeti mahkemelerine hakkini ara. Hala su mantiginizi degistiremediniz yav.
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
Yağmur yağınca motora binmeyen tipler ne zamandır enduroya laf atar olmuş. Barkın bayoğlu ile alakası var mevzunun şöyle ki, üç kuruşluk adamları davet etmemeyi öğrenmesi gerekiyor. Ve bizim de öğrenmemiz gereken bişey var üç kuruşluk, hayatında bırak rampayı toprağı çamuru iki tekerin de yerden kesilmesini, bulutlu havada bile motor sürmeyen yeteneksizler gelip tüm tekniklerin dibi olan spora laf atıyor. Ben kaale almıyorum. Üzüldüğüm nokta yapımcıların o bilgisiz cahil adamı niye oraya almışlar. bu tipler 600lük öldürmez 1000lik öldürür diyen tipler :D
 
Katılım
6 May 2014
Mesajlar
348
Ya arkadaşlar işiniz gücünüz yokmu allah aşkına ne saçma sapan mevzulara takılıyorsunuz. Delinin biri kuyuya taş atmış 40 akıllı çıkaramamış :p
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Yeni mesajlar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst