- Katılım
- 27 Tem 2008
- Mesajlar
- 1,367
- Konu Yazar
- #81
Bir motosiklet markasını eleştirebilir ve 5 para etmez diyebilirsiniz.
Bir motosiklet cinsini beğenmeyebilir ve 5 para etmez diyebilirsiniz.
Bunlar zevk meselesidir.
Bir motosiklet sürücüsüne(şahsen tanıyorsanız)de 5 para etmez diyebilirsiniz.
Ancak bir motosiklet cinsine binen insanların tümüne 5 para etmez diyemezsiniz.Hangi motosiklet cinsi olursa olsun!!!
Ben derim diyen insan,terbiyesizdir.
Neticede AEA programı da yaptığı hatanın farkına varmış,o sözler videodan çıkarılmış ve özür dilenmiştir.
Bu konuyu buraya açmasam ve eleştiride bulunmasam,o video o şekilde kalacak ve seyredilecekti.
Yani eleştirimiz yapıcı şekilde olmuş ve tatlıya bağlanmıştır.
Yoksa,bazılarının dediği gibi,programı eleştiri yapmak için seyretmiyoruz.Beğendiğimiz ve hoşlandığımız için seyrediyoruz.Ancak hoşlanmadığımız şeyleri eleştirmek ve yorumlamakta en tabii hakkımızdır.
Bir motosiklet cinsini beğenmeyebilir ve 5 para etmez diyebilirsiniz.
Bunlar zevk meselesidir.
Bir motosiklet sürücüsüne(şahsen tanıyorsanız)de 5 para etmez diyebilirsiniz.
Ancak bir motosiklet cinsine binen insanların tümüne 5 para etmez diyemezsiniz.Hangi motosiklet cinsi olursa olsun!!!
Ben derim diyen insan,terbiyesizdir.
Neticede AEA programı da yaptığı hatanın farkına varmış,o sözler videodan çıkarılmış ve özür dilenmiştir.
Bu konuyu buraya açmasam ve eleştiride bulunmasam,o video o şekilde kalacak ve seyredilecekti.
Yani eleştirimiz yapıcı şekilde olmuş ve tatlıya bağlanmıştır.
Yoksa,bazılarının dediği gibi,programı eleştiri yapmak için seyretmiyoruz.Beğendiğimiz ve hoşlandığımız için seyrediyoruz.Ancak hoşlanmadığımız şeyleri eleştirmek ve yorumlamakta en tabii hakkımızdır.
Bu Konu MT Site Yönetimi Tarafından Kapatılmıştır.
Forum admin ve yöneticileri kurallara uymayan mesajlari degistirme ve silme hakkina sahiplerdir.