Altın Elbiseli Adam da Rezalet!!!!

Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
arkadaşlar,
şişlideki evinden maslaktaki ofisine full çanta seyahat eden endurocular görüyorum.
bu durum size de komik gelmiyor mu trafikte?
bu durumu içeriden bir gözün böyle yorumlaması neden bu kadar rahatsız ediyor siz anlamadım, zira bana da komik geliyor ve gülüyorum.
adam ayda bir gün -o da belki- uzun yola gidiyor, ama günlük rutunda ful takım alüminyum kaba çanta ile geziyor trafikte.
amaç ne? "ben çok çılgınım, her gün dağ tepe geziyorum" imajı vermek gibi geliyor bana.
dışarıdan bakan "vay adam ne kadar serin(cool)" desin, "çılgın ruh" olduğunu zannetsin.
halbuki en iyi ihtimalle diğerlerinden tek farkı steril evinden çıkıp, steril plazasına araba yerine motosikletle ulaşması. serin ya da çılgın ruh değil yani sadece imaj öyle.
bu durum da komik bir durum ve içeriden bir göz de bunu belki kaba şekilde eleştirmiş olan bu.
timfx e katılıyorum pek takılmamak lazım..
olayı imza toplamaya kadar aksiyon haline getirmeye gerek yok sanki...
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
dikkatinizi çekerim tarza değil. o tarzı seven adamlara 5 para etmez diyor. şimdi ben burda örneğin çapırcılar beş para etmez desem hoş olur mu?
 
Katılım
31 Ağu 2013
Mesajlar
95
Videonun kacıncı dakikasında bu sözler geciyor baktımda bulamadım kaldırılmış olabilirmi?
 
Katılım
26 Kas 2014
Mesajlar
1,815
Yayın yaparken AEA nın kimseye ihtiyacı yok.
heleki canlı yayında sohbet ettiği o kişiliklerle hiç yok. tek başına canlı yayın yapsa, daha çok izlenir.
ben yanında ki adamlar konuşunca sıkılıyorum. heleki şişman bıyıklı adamı hiç sevmiyorum. boş konusuyor
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
Söyleyene bi bakacaksın önce sonra canını sıkıp sıkmayacağına karar vereceksin
 
Katılım
2 Mar 2012
Mesajlar
1,861
arkadaşlar,
şişlideki evinden maslaktaki ofisine full çanta seyahat eden endurocular görüyorum.
bu durum size de komik gelmiyor mu trafikte?
bu durumu içeriden bir gözün böyle yorumlaması neden bu kadar rahatsız ediyor siz anlamadım, zira bana da komik geliyor ve gülüyorum.
adam ayda bir gün -o da belki- uzun yola gidiyor, ama günlük rutunda ful takım alüminyum kaba çanta ile geziyor trafikte.
amaç ne? "ben çok çılgınım, her gün dağ tepe geziyorum" imajı vermek gibi geliyor bana.
dışarıdan bakan "vay adam ne kadar serin(cool)" desin, "çılgın ruh" olduğunu zannetsin.
halbuki en iyi ihtimalle diğerlerinden tek farkı steril evinden çıkıp, steril plazasına araba yerine motosikletle ulaşması. serin ya da çılgın ruh değil yani sadece imaj öyle.
bu durum da komik bir durum ve içeriden bir göz de bunu belki kaba şekilde eleştirmiş olan bu.
timfx e katılıyorum pek takılmamak lazım..
olayı imza toplamaya kadar aksiyon haline getirmeye gerek yok sanki...

canım benim sen çok yanlış anlamışsın olayı. endurocular şehrin göbeğinde açılan çukurların üstünden rahatlıkla geçebilmek içni de enduro kullanır. bir gün hiç unutmam eşimle ümraniyede sol şerit açık bir bastım direkt toprağa girdim, sonra tangır tungur kazıldıktan sonra açıkta bırakılan rögar kapağının üstünden geçtim. 17 inç jantım olaydı yamulma ihtimali belki de kaza yüksekti. bu bahsettiğim küçüksu caddesinde oluyor. ara sokaklar yol yapım çalışmaları inşaatlar da cabası. çantalar mevzusu da sizden daha çok koruma ekipmanıyla gezmemizden kaynaklanıyor olabilir, genelliyorum ki öyle :)

ben de mesela sizi komik buluyorum :) trafikte 3 derece dönme açısıyla bileklerinize abana abana nasıl gidiyorsunuz? :):):)

gördün mü? istediğim kadar ofansif olabilirim. ama bu söylediklerimin en ufak bir zeka kırıntısı içermediği gerçeğini değiştirmiyor. bu arkadaş da öyle bir arkadaş demek ki.
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
220
Tartışma "senin anana bacına laf etseler hoşuna gider mi?"ye dönmüş. Hakikaten gereksiz yere kızıyorsunuz arkadaşlar. Adam öyle dedi diye endurocu arkadaşların tekerine taş mı değecek sanki. he deyin geçin.
 
Katılım
4 Eki 2012
Mesajlar
432
O insanlar motosikletin ruhunu anlamamış kimseler,Motosikletçiler Otomobilciler diye bir ayırım var zaten neden birde kendi içinde ayırım yaparsınki

Valla benim param olsun her türden bir tane alırım Enduro Cross Chopper Super Sport yada Commuter ne fark ederki

Enduro: Hem asfalt hem toprak yolda giderim

Cross : Dağlar benimdir

Chopper : Sesi yeter gitmesede olur :)

Super Sport : Hız yapmak isterim

Commuter : Şehir içinde en rahat edeceğim dostumdur gerçi ben şehirler arasıda kullanıyorumda :)

Huyumdur şehirler arası giderkende her motosikletliye bi selektör veya korna yaparım haa onlar selam verir vermez kendileri bilir ama hepsi dosttur bana göre
 
Katılım
3 Şub 2013
Mesajlar
612
canım benim sen çok yanlış anlamışsın olayı. endurocular şehrin göbeğinde açılan çukurların üstünden rahatlıkla geçebilmek içni de enduro kullanır. bir gün hiç unutmam eşimle ümraniyede sol şerit açık bir bastım direkt toprağa girdim, sonra tangır tungur kazıldıktan sonra açıkta bırakılan rögar kapağının üstünden geçtim. 17 inç jantım olaydı yamulma ihtimali belki de kaza yüksekti. bu bahsettiğim küçüksu caddesinde oluyor. ara sokaklar yol yapım çalışmaları inşaatlar da cabası. çantalar mevzusu da sizden daha çok koruma ekipmanıyla gezmemizden kaynaklanıyor olabilir, genelliyorum ki öyle :)

ben de mesela sizi komik buluyorum :) trafikte 3 derece dönme açısıyla bileklerinize abana abana nasıl gidiyorsunuz? :):):)

gördün mü? istediğim kadar ofansif olabilirim. ama bu söylediklerimin en ufak bir zeka kırıntısı içermediği gerçeğini değiştirmiyor. bu arkadaş da öyle bir arkadaş demek ki.

önce uyarmalıyım, hitabınız çok cıvık.

devamında anlatmaya çalıştığımı tekrar edeyim; ben büyük jant boyu veya enduro motora karşı değilim olamam da zira şehirdeki yollar ciddi ciddi kasaba veya köy yolu kıvamında.

benim eleştirdiğim, sanki her allahın günü dağ tepe geziyormuş gibi 3 koca alüminyum çanta ile trafikte tam techizatlı tank gibi gezerek hava yapmaya çalışan enduroculardı.
sanırım sizde de tam takım çanta sürekli takılı ki konuyu şahsileştirip yaşadığınız olumsuzlukları sıraladınız.
umarım daha açık anlatabilmişimdir.
bu arda belli bir tecrübe sonrası ben de bir enduro sayılan versys almayı planlıyorum ama şehir içinde tam techizat gezmeyeceğim.
 
Katılım
14 Mar 2014
Mesajlar
491
Tartışma "senin anana bacına laf etseler hoşuna gider mi?"ye dönmüş. Hakikaten gereksiz yere kızıyorsunuz arkadaşlar. Adam öyle dedi diye endurocu arkadaşların tekerine taş mı değecek sanki. he deyin geçin.

Endurocuların tekerleri hep taşlara değiyor zaten ihih :queen: :santa:
 
Son düzenleme:
Katılım
2 Ağu 2013
Mesajlar
1,381
genç endurocular rahatsız:cherry:

Arkadaşlar bu kadar gerilmeyin yahu. Sonuçta zevk için kullanıyoruz bu aleti.
 
Katılım
24 Şub 2013
Mesajlar
220
Endurocuların tekerleri hep taşlara değiyor zaten ihih :queen: :santa:

Hocam benim taştan kastım şuydu

T3WsqEk.png
 
Katılım
1 Eyl 2014
Mesajlar
537
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
divide et empera!!!


Enduro’cular!!!
Cross’cular!!!
Chopper’cular!!!
Super Sport’cular!!!
Commuter’cular!!!


bolunmeyin, dagilmayin!!!
ortadoguyu dizayn etmek isteyen guclerin oyunlari bunlar!!! :queen:
(simdi bunu da ciddiye alip yazan olur mu????:pr:)
 

COQ

Motosiklet Eğitmeni
Katılım
27 Ocak 2008
Mesajlar
11,727
Paralel motovlog yapı barkının bilgisayarına sızarak arkadaşın kullandığı cümleyi montajlamak suretiyle iftira atmak noktasında belli bir çalışma içerisine girmişlerdir.bu noktada bizim de atacağımız adımlar bellidir.
Ben burdan AEA'a sesleniyorum.
Eyy Barkın!
Ne istedinde vermedik.
[yt]iySyRK7NBt0[/yt]
 
Katılım
27 Tem 2008
Mesajlar
1,367
Neyse ki densiz öğretmenin konuşması,dublaj-montaj yöntemi ile düzeltilmiş.:wiinkk:
 
Durum
Üzgünüz bu konu cevaplar için kapatılmıştır...

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst