- Katılım
- 3 Şub 2013
- Mesajlar
- 612
arkadaşlar,
şişlideki evinden maslaktaki ofisine full çanta seyahat eden endurocular görüyorum.
bu durum size de komik gelmiyor mu trafikte?
bu durumu içeriden bir gözün böyle yorumlaması neden bu kadar rahatsız ediyor siz anlamadım, zira bana da komik geliyor ve gülüyorum.
adam ayda bir gün -o da belki- uzun yola gidiyor, ama günlük rutunda ful takım alüminyum kaba çanta ile geziyor trafikte.
amaç ne? "ben çok çılgınım, her gün dağ tepe geziyorum" imajı vermek gibi geliyor bana.
dışarıdan bakan "vay adam ne kadar serin(cool)" desin, "çılgın ruh" olduğunu zannetsin.
halbuki en iyi ihtimalle diğerlerinden tek farkı steril evinden çıkıp, steril plazasına araba yerine motosikletle ulaşması. serin ya da çılgın ruh değil yani sadece imaj öyle.
bu durum da komik bir durum ve içeriden bir göz de bunu belki kaba şekilde eleştirmiş olan bu.
timfx e katılıyorum pek takılmamak lazım..
olayı imza toplamaya kadar aksiyon haline getirmeye gerek yok sanki...
şişlideki evinden maslaktaki ofisine full çanta seyahat eden endurocular görüyorum.
bu durum size de komik gelmiyor mu trafikte?
bu durumu içeriden bir gözün böyle yorumlaması neden bu kadar rahatsız ediyor siz anlamadım, zira bana da komik geliyor ve gülüyorum.
adam ayda bir gün -o da belki- uzun yola gidiyor, ama günlük rutunda ful takım alüminyum kaba çanta ile geziyor trafikte.
amaç ne? "ben çok çılgınım, her gün dağ tepe geziyorum" imajı vermek gibi geliyor bana.
dışarıdan bakan "vay adam ne kadar serin(cool)" desin, "çılgın ruh" olduğunu zannetsin.
halbuki en iyi ihtimalle diğerlerinden tek farkı steril evinden çıkıp, steril plazasına araba yerine motosikletle ulaşması. serin ya da çılgın ruh değil yani sadece imaj öyle.
bu durum da komik bir durum ve içeriden bir göz de bunu belki kaba şekilde eleştirmiş olan bu.
timfx e katılıyorum pek takılmamak lazım..
olayı imza toplamaya kadar aksiyon haline getirmeye gerek yok sanki...
