- Katılım
- 24 Eki 2014
- Mesajlar
- 1,454
Ötekileştirmelere herzaman karşıyım bu ülkede başımıza ne geliyosa ötekileştirmeden geliyo neye göre, kime göre,neden böyle düşüncesizce bi laf etmiş bütün endurocuları zan altında bırakmış ?
Altımızdaki motorun ne önemi var aynı yolun yolcusuyuz zaten herkes altlarımızda ki meretlere düşman gözüyle bakıyo biz birbirimize gerekli özveriyi saygıyı göstermezsek araç sürücüleri felan ne yapar.
Altımızdaki motorun ne önemi var aynı yolun yolcusuyuz zaten herkes altlarımızda ki meretlere düşman gözüyle bakıyo biz birbirimize gerekli özveriyi saygıyı göstermezsek araç sürücüleri felan ne yapar.