Almanya da ufak bi fuardan

Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Bu arada, Sercan, Senin kaskınla aynı model mi o denediğin?

419 € kask (o da indirimli fiyatı, yoksa 499€), üzerinde ay-yıldız, Bizim gurbetçiler çok rağbet ederler o kaska... Türkiye'ye gelse kaçtan satılır acaba bunlar...
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
Paylaşım için teşekkürler arkadaşlar. Fuar güzele benziyor. Renkli geçmiş belli. Demekki Mannheim. Bende geçen senelere kadar sıkça bulundum oralarda. İş amaçlı. Keşke önceleri olmuş olsaydı ve bilgimiz olsaydı şimdiki gibi. Kask 10 numara beyler. 54 olayı süper. Bende bir Sakaryalı olarak çok beğendim. :))
Selamlar...............
 

asm

Katılım
3 Şub 2007
Mesajlar
2,665
Fotolar için teşekkürler. Ortamın sıcaklığı inanın fotoğraflara yansımış :)
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Arkadaslar dun yani sali aksami vardim İzmire.. ve gercekten de cok guzel anılarla döndüm geriye... tam tamina keyifli 60 gün gecirdim... insallah bi gun baska arkadaslarima da nasip olur ordaki guzel insanlarla tanismak...



Herkese gurbetten selam...
Kardesim Sercan geldi buralarida senlendirdi.
Sayesinde bizde Action yaptik biraz.
Bilinki buradaki bütün arkadaslarimiz en azindan benim kadar misafirperwerdir.
Yolu bu tarafa düsen olursa kapimiz sonuna kadar acik.
Uzaktada olsa sizin gibi sewiyeli , sicakkanli, hossohbetli kardeslerimizin olmasi
bize gurur we sewinc weriyor.

Saygilar Ersin Kocak.
www.gurbetmotorculari.com

vaaaaaaaaay Ersinko, adresı bulmussun, dun gece dondum, cok guzel hatıralarla döndüm.. merak edersin diye soyliyeyım, vıze ile ilgili bi problem olmadi.. kımse bi sey anlamadı. zaten bu pasaport gırıs cıkıslarla doldu yer kalmadı, yenısını cıkarmam gerek. o yuzden rahatladım...

Goterdiginiz misafirperverlik ve kardeslık icin cok cok tesekur ederımmmm... umarim yakında yine ya Turkiye de yada Almanya da tekrardan gorusecegiz.. Kendıne ıyı bak. Ayhan abıye ve de Aılene sevgılerle:rendeer:

gardaşım İzmir senin sayılır...Avrupayada el attın...bu haşin ve karizmatik bünye Amerikayada el atar artık...senlen gurur duyuyoruz şikerim...:p
gel beraber el atalım:) bılıyosun beni ilk sen kesfettin...

Resimler güzel....Fuar ufak gibi ama bayağı bir tanıtım olmuş..:wiinkk:
evet, Ersinko da bana fuar ufak demıstı ama bi cok kaliteli urun ve cok kaliteli tanıtım vardı... keyifli ve guzel gecti:) tesekurler.

fuarın ufaı büyüğü olmaz değilmi keyfini çıkarmak lazım....senin gibi...:mrgreen:
sokakta duran bi motosiklete bile bakmak bazen keyif verir adama, tabii benim olsa daha guzel olur derım yaa olsun:)


güzel bir fuar gezisi olmuş.kapmışsın ninja yıda.hadi yine iyisin:mrgreen:
valla sagolsun gecen sene ılk bulusmamızda ersinkoyla, 3 dakika muhabbetden sonra almistim motoru... cocugun hevesi kacmasin demistir icinden:mrgreen: simdi sanki motor benimmis gibi hissediyom kendimi:p e e e elini veren kolonu kaptirirmis:wiinkk:

Bu arada, Sercan, Senin kaskınla aynı model mi o denediğin?

419 € kask (o da indirimli fiyatı, yoksa 499€), üzerinde ay-yıldız, Bizim gurbetçiler çok rağbet ederler o kaska... Türkiye'ye gelse kaçtan satılır acaba bunlar...

kardesım tr de de var ama sen senin kaski ver bana.ben onu boyarım, ay yildiz 35 yaparım sana:rendeer:

alıp gelseydin BMW yi de be!
motoru diyosan simdilik sadece niyetliyiz, ama arabayı diyosan yazin Turkiye de kalacak:)

Paylaşım için teşekkürler arkadaşlar. Fuar güzele benziyor. Renkli geçmiş belli. Demekki Mannheim. Bende geçen senelere kadar sıkça bulundum oralarda. İş amaçlı. Keşke önceleri olmuş olsaydı ve bilgimiz olsaydı şimdiki gibi. Kask 10 numara beyler. 54 olayı süper. Bende bir Sakaryalı olarak çok beğendim. :))
Selamlar...............

bundan sonra oyle bi niyetin olursa onceden haber verirsin, denk getirirsek orda da gorusuruz, denk gelmez ise orda artik dostlarimiz var... adresi verirsin onlar karsilar seni:cat:

Fotolar için teşekkürler. Ortamın sıcaklığı inanın fotoğraflara yansımış :)

bu guzel mesaj icin tesekurler asm...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
yahu dostum gittin almanyali oldun kaldin oralarda hee..bak burda turk yili bu sene ..23 subatta semazen gosterileri var ,gel misafirim ol..kendine iyi bak..nuvine kuvvet..:)
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
yahu dostum gittin almanyali oldun kaldin oralarda hee..bak burda turk yili bu sene ..23 subatta semazen gosterileri var ,gel misafirim ol..kendine iyi bak..nuvine kuvvet..:)

dostum Rusyada parayla Rus Genclerini tutup (15-20 kişilik gruplar) Türkleri dövdüren kişiler varmış...bunları videoya çekiyorlarmış...özellikle Türkleri seçiyorlarmış...tikat et...istihbiritler alıyorum bu konuda...

gel beraber el atalım:) bılıyosun beni ilk sen kesfettin...

...


Allah herkese senin gibi bir dost...eş...kanka nasip etsin...
 
Son düzenleme:
Katılım
25 May 2006
Mesajlar
737
metehan abey..irkcilik varr burda ,ama ole turkleri dovdurmek yokta karkafalari sevmedikleri dogru..yolun da gidersen kimse sana ilismez abey,,:)
 
Katılım
1 Haz 2007
Mesajlar
421
bundan sonra oyle bi niyetin olursa onceden haber verirsin, denk getirirsek orda da gorusuruz, denk gelmez ise orda artik dostlarimiz var... adresi verirsin onlar karsilar seni:cat:



bu guzel mesaj icin tesekurler asm...[/QUOTE]

Eksik olma. Çok teşekkürler. Kenara not ettim. Selamlar:rendeer:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst