Almanya da ufak bi fuardan

Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Sagolsun www.gurbetmotorculari.com dan tanidigim Ersinko, dun gece bi sms yazarak hadi fuara dedi... uctum uctum bi uctum ki, sevincten sabaha kadar uyuyamadim, sabaha karsi yatinca oglen kalkip bulusacagimiz adrese yol aldim(Deidesheim, Mannheim a yakin bi yerde):mrgreen: tabii Ersinko o saatlerde artik evin yolunu tutmustu bile...

Ben de bizim hatunla daliverdim iceri, bi de ne goreyim ay yildizli shoei, 54 numara;) orda bi motor burda bi motor, cocuk gibi oturdum hepsinin ustune... Nerdeyse aliyoduk bi bmw:wiinkk:


dsc00517kb7.jpg

dsc00518mh4.jpg

dsc00519zp4.jpg

dsc00520jx6.jpg

dsc00521kf4.jpg

dsc00522ny9.jpg

dsc00523ui4.jpg

dsc00526qw3.jpg

dsc00527pb5.jpg

dsc00528vn4.jpg

dsc00529ay2.jpg

dsc00530cp3.jpg

dsc00532zj9.jpg

dsc00536mw1.jpg

dsc00552mx0.jpg

dsc00553em6.jpg




Tam iki ay oldu motora binmedim, artik yoldan gecenlere bi tur versene abi diyecem,,, bisiklet mi lan bu diyecekler diye diyemiyom:mrgreen:

Hava kararmadan Ersinko nun garaja dogru yol aldik, tabi adresi navigasyondan bakarak gittigimden aval aval bakiyorum saga sola... bi de ne goreyim orda birileri yolun kenarinda Turk bayragini salliyor...

Sagolsun Ayhan abiyle ikisi cok sicak karsiladilar bizi... lafi uzatmadan abi bi tur versene dedim, hangisi dedi? iki ninja bi suzuki:cherry: usursun dedi usumem dedim, giyindim hemen gazladim, sonra farkettim ki benim hatunu orda unutmusum, dondum geri benim hatunu da aldim, Ersinko ve Ayhan abi arabada, biz de onlarin motorda, gazladik, asfalt agladi beee:mrgreen: guzel de video cektik....
AYHAN abi-------ERSINKO------------BeN
dsc00554gw6.jpg

dsc00555qs9.jpg

dsc00557js4.jpg


dsc00560tq9.jpg



Aksam yemegi(yengemin ellerine saglik) ve de fazlasiyla ilgi alakayi goren ben Almanya da yasayan Turk gurbetcilerimiz tarafindan simartilmanin mutluluguyla bu hafta icinde tekrar Izmir e donuyorum... ve burdan da Ersinko ya ve de Ayhan abiye bize evlerini actiklari icin cok cok cok tesekur ediyorum...:rendeer:
 
Son düzenleme:
Katılım
6 Nis 2006
Mesajlar
1,174
Gezmiş yine kardeşim benim... Gittiği her yerde kendisi güzel insanları bulur ve anında kaynaşır... Doğasında var afacanın...:queen:

Kardeşim ben ne yapayım fotoyu, dön artık özledim beyaaaa....
 
Katılım
10 Tem 2006
Mesajlar
20,993
Motosikleti
Forza250-cygnusL
Olm bak ali seni özlemiş...Her topic te ağlıyo çocuk.... Dön evine sen.....:cat:

Sana yazdığım mesajı aldınmı?..... Bir 43...Bir 41...
 
Katılım
2 Mar 2007
Mesajlar
870
O kadar özledıysen motor kullanmayı gelsene madem vatanına. hem bak bizde seni özledik gel daha ayvalık yapçaz;)
 
Katılım
27 Ocak 2007
Mesajlar
1,921
motor hasretinide gidermiş 2 ay daha gelmez bu çirkin çocuk :queen:
 
Katılım
29 Ocak 2008
Mesajlar
1,169
Çok güzel bir paylaşım teşekkürler.Yalnız abi çok sigara içiyorsun herhalde, bütün fotolarda elinde sigara.Daha genç bi abimizsin.Sigarayı azalt veya bitirirsen iyi edersin abi.:cherry:
Saygılar...
 
Forumdan Uzaklaştırıldı
Katılım
18 Ocak 2008
Mesajlar
1,231
Bilgiledirme: Bu mesajı yazan kullanıcının üyeliği iptal edilmiştir.
fotolar için teşekkürler..............
 
Katılım
20 Ağu 2007
Mesajlar
1,269
Çok güzel fotolar :) paylaşım için teşekkür ederiz :rendeer:
O Bmw Z4 kimin :p
 
Moderatör (forrap)
Katılım
5 May 2005
Mesajlar
5,132
Sercan,fotoğraflar çok güzel..Sen daha güzelsin :p
Gel artık sende hadi,o kadar gezi yapıcaz (hoş yine yapıyoruz ama) seni bekliyoruz bak:wiinkk:

Shoei replica nın Türkiye ve Almanya satış fiyatları aynı,bu çok güzel:cat:Belki de ürünün milli duygusundandır o fiyat tabi,kar marjını az tutmuş olabilir TR distribütörü.
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gurbetcilere helal olsun...en sıcak misafirperverlik yine onlarda her zamanki gibi...

ugly sende kapağı attın Elemenyeye...hadi yinee iyisinn...:queen:
 
Katılım
30 Eki 2006
Mesajlar
1,257
Gezmiş yine kardeşim benim... Gittiği her yerde kendisi güzel insanları bulur ve anında kaynaşır... Doğasında var afacanın...:queen:



Kardeşim ben ne yapayım fotoyu, dön artık özledim beyaaaa....


Kardesim benim, sen de guzel insansin, seni de ilk ben buldum ve kesfettim:) dogam da var... cok ozledim seni, hepinizi, motosiklet cetemi:rendeer:

Olm bak ali seni özlemiş...Her topic te ağlıyo çocuk.... Dön evine sen.....:cat:

Sana yazdığım mesajı aldınmı?..... Bir 43...Bir 41...

ya birak Alper abi, sen de ozledin iste beni, gittardando yu bahane etme, bu arada mesaj tamam da benim kart numarasini almadin daha:wiinkk:

O kadar özledıysen motor kullanmayı gelsene madem vatanına. hem bak bizde seni özledik gel daha ayvalık yapçaz;)

kolpa bak gelirim ama Ayvalik a gitmezsek donerim geri, haberin olsun...:rendeer:

motor hasretinide gidermiş 2 ay daha gelmez bu çirkin çocuk :queen:

motor hasrestini giderdik, simdi sirada ailem ve sizler varsiniz...:rendeer:

Eywallah ugly... gezdiğin yerleri bizimle paylaşıyorsun. Teşekkürler.
ben tesekur ederim su silahi, paylasim, her zaman paylasim:rendeer:

Çok güzel Fotolar :) saoL dostum :)
sen de sagolasin cakalaz...

Çok güzel bir paylaşım teşekkürler.Yalnız abi çok sigara içiyorsun herhalde, bütün fotolarda elinde sigara.Daha genç bi abimizsin.Sigarayı azalt veya bitirirsen iyi edersin abi.:cherry:
Saygılar...
Ömercik cok haklisin aslinda azaltmam lazim, ama sen de cok dikkatlisin be kardesim... dusundugun icin sagolasin...

fotolar için teşekkürler..............
sagolasin ferotr...

Çok güzel fotolar :) paylaşım için teşekkür ederiz :rendeer:
O Bmw Z4 kimin :p
tesekurler D C R... araba nisanlimin, arada bi tur veriyo iste:)

Sercan,fotoğraflar çok güzel..Sen daha güzelsin :p
Gel artık sende hadi,o kadar gezi yapıcaz (hoş yine yapıyoruz ama) seni bekliyoruz bak:wiinkk:

Shoei replica nın Türkiye ve Almanya satış fiyatları aynı,bu çok güzel:cat:Belki de ürünün milli duygusundandır o fiyat tabi,kar marjını az tutmuş olabilir TR distribütörü.

Kardesim benim, sevgili moderatorum, mudurum, filmler icin sagolasin, cok iyi geldi:)
Az kaldi geliyorum ve anlatacak cok seyle geliyorum...

paylaşım için teşekkür ederiz :)
sagolasin emin...
paylaşım için teşekkürler güzel resimler :rendeer:
tesekurler MoToR...

gurbetcilere helal olsun...en sıcak misafirperverlik yine onlarda her zamanki gibi...

ugly sende kapağı attın Elemenyeye...hadi yinee iyisinn...:queen:

Abi reklam kokacak ama www.gurbetmotorculari.com, uye olsak burdaki guzel bilgileri onlarla paylassan fikir alisverisi yapsak... daha da guzel olur...

Sagolsunlar, inan ki Almanya da kendimi yanliz hissetmedim, sanki Turkiyedeyim de arada Almanlar falan var, bi de tabelalari Almanca yazmislar gibi:)

e e e ben gittim onlar gezdirdi, agirladi, simdi onlar gelecek hep beraber agirlayacagiz Mete Han abicim...:rendeer:
 
Katılım
1 Ağu 2005
Mesajlar
21,819
gardaşım İzmir senin sayılır...Avrupayada el attın...bu haşin ve karizmatik bünye Amerikayada el atar artık...senlen gurur duyuyoruz şikerim...:p
 
Katılım
11 Haz 2007
Mesajlar
206
fuarın ufaı büyüğü olmaz değilmi keyfini çıkarmak lazım....senin gibi...:mrgreen:
 
Katılım
25 Nis 2007
Mesajlar
40
Herkese gurbetten selam...
Kardesim Sercan geldi buralarida senlendirdi.
Sayesinde bizde Action yaptik biraz.
Bilinki buradaki bütün arkadaslarimiz en azindan benim kadar misafirperwerdir.
Yolu bu tarafa düsen olursa kapimiz sonuna kadar acik.
Uzaktada olsa sizin gibi sewiyeli , sicakkanli, hossohbetli kardeslerimizin olmasi
bize gurur we sewinc weriyor.

Saygilar Ersin Kocak.
www.gurbetmotorculari.com
 
Katılım
29 May 2007
Mesajlar
3,302
güzel bir fuar gezisi olmuş.kapmışsın ninja yıda.hadi yine iyisin:mrgreen:
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst