Arkadaslar dun yani sali aksami vardim İzmire.. ve gercekten de cok guzel anılarla döndüm geriye... tam tamina keyifli 60 gün gecirdim... insallah bi gun baska arkadaslarima da nasip olur ordaki guzel insanlarla tanismak...
Herkese gurbetten selam...
Kardesim Sercan geldi buralarida senlendirdi.
Sayesinde bizde Action yaptik biraz.
Bilinki buradaki bütün arkadaslarimiz en azindan benim kadar misafirperwerdir.
Yolu bu tarafa düsen olursa kapimiz sonuna kadar acik.
Uzaktada olsa sizin gibi sewiyeli , sicakkanli, hossohbetli kardeslerimizin olmasi
bize gurur we sewinc weriyor.
Saygilar Ersin Kocak.
www.gurbetmotorculari.com
vaaaaaaaaay Ersinko, adresı bulmussun, dun gece dondum, cok guzel hatıralarla döndüm.. merak edersin diye soyliyeyım, vıze ile ilgili bi problem olmadi.. kımse bi sey anlamadı. zaten bu pasaport gırıs cıkıslarla doldu yer kalmadı, yenısını cıkarmam gerek. o yuzden rahatladım...
Goterdiginiz misafirperverlik ve kardeslık icin cok cok tesekur ederımmmm... umarim yakında yine ya Turkiye de yada Almanya da tekrardan gorusecegiz.. Kendıne ıyı bak. Ayhan abıye ve de Aılene sevgılerle:rendeer:
gardaşım İzmir senin sayılır...Avrupayada el attın...bu haşin ve karizmatik bünye Amerikayada el atar artık...senlen gurur duyuyoruz şikerim...
gel beraber el atalım

bılıyosun beni ilk sen kesfettin...
Resimler güzel....Fuar ufak gibi ama bayağı bir tanıtım olmuş..:wiinkk:
evet, Ersinko da bana fuar ufak demıstı ama bi cok kaliteli urun ve cok kaliteli tanıtım vardı... keyifli ve guzel gecti

tesekurler.
fuarın ufaı büyüğü olmaz değilmi keyfini çıkarmak lazım....senin gibi...:mrgreen:
sokakta duran bi motosiklete bile bakmak bazen keyif verir adama, tabii benim olsa daha guzel olur derım yaa olsun
güzel bir fuar gezisi olmuş.kapmışsın ninja yıda.hadi yine iyisin:mrgreen:
valla sagolsun gecen sene ılk bulusmamızda ersinkoyla, 3 dakika muhabbetden sonra almistim motoru... cocugun hevesi kacmasin demistir icinden:mrgreen: simdi sanki motor benimmis gibi hissediyom kendimi

e e e elini veren kolonu kaptirirmis:wiinkk:
Bu arada, Sercan, Senin kaskınla aynı model mi o denediğin?
419 € kask (o da indirimli fiyatı, yoksa 499€), üzerinde ay-yıldız, Bizim gurbetçiler çok rağbet ederler o kaska... Türkiye'ye gelse kaçtan satılır acaba bunlar...
kardesım tr de de var ama sen senin kaski ver bana.ben onu boyarım, ay yildiz 35 yaparım sana:rendeer:
alıp gelseydin BMW yi de be!
motoru diyosan simdilik sadece niyetliyiz, ama arabayı diyosan yazin Turkiye de kalacak
Paylaşım için teşekkürler arkadaşlar. Fuar güzele benziyor. Renkli geçmiş belli. Demekki Mannheim. Bende geçen senelere kadar sıkça bulundum oralarda. İş amaçlı. Keşke önceleri olmuş olsaydı ve bilgimiz olsaydı şimdiki gibi. Kask 10 numara beyler. 54 olayı süper. Bende bir Sakaryalı olarak çok beğendim.

)
Selamlar...............
bundan sonra oyle bi niyetin olursa onceden haber verirsin, denk getirirsek orda da gorusuruz, denk gelmez ise orda artik dostlarimiz var... adresi verirsin onlar karsilar seni:cat:
Fotolar için teşekkürler. Ortamın sıcaklığı inanın fotoğraflara yansımış
bu guzel mesaj icin tesekurler asm...