Allah'ını Seven Üzerime Süpermoto Atsın !

Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
klx250 alacaksanız bu sınıfta bir motosiklet sm yapılmaz açıkçası benim görüşüm budur. arazide güç yeterli geliyor. şimdi bir de ön dişliyi küçültücem. tadından yenmicek. fakat sm için şöyle minimum 40bg 120-130 hadi en fazla140 kilo bir makina olması lazım ki asfaltta keyfini çıkartabilesin. 1-2 teker yapmak gazı çevirdiğinde arka tekerin boşa sarması, hız olarak da sabit 110 120 kasmadan gidebilmek için falan biraz daha güçlü büyük cc gerekir kanaatindeyim. büyük smler de kullandıktan sonra bu güçteki motorlar asfaltta sm olarak keyifli olmuyor. dediğim gibi arazi için çok iyi ama asfaltta yetersiz.

Tam da bugün Duke390 bakıyordum. Biraz daha uygun fiyatta olsa yapışırım. Evet tamamen ayrı bir sınıfta ama tork,beygir ve kilo tam da istediğim gibi. Ne apaçilik yapılır o motorla :flower:

Supermoto işini Japonlar sallamıyor bayağıdır, umarım naked sınıfına gelen hareket enduro sınıfında da olur.

Temiz Drz beklemekten başka çare yok gibi.
 
Super Moderator
Katılım
12 Mar 2007
Mesajlar
4,360
Şu ilk sayfadaki video da adam frene basmıyor resmen.. Çok hakim.. Oldukça iyi bir sürücü.. Böyle olabileceksen ferhat al bi supermoto derim:)
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
Supermoto oluyo mu bilmiyorum ama şu modele hayranım yav.
Türkiye'de sıfır satışı yok sanırım.

husqvarna-nuda-900r-receives-the-good-design-award-53995_1.jpg
 
Katılım
5 Ağu 2012
Mesajlar
2,890
parasını verdikten sonra getirirler :D

bu arada sokollu hocam duke ile öyle apaçilikten kastınız teker drift ise tamam :D ama bir enduro bir sm kadar olamaz :D acımadan kaldırımlara vuramazsın acırsın amortisör yüksekliği darbe emişi vs. asfalt için bam güm vurmak için değil malesef. malüm videodaki gibi kullanmak sıkıntıdır ufak makinayı. safkan olması lazım namı diğer speyşıl

ki sm nin en keyifli noktalarından birisi viraja yatırdın çıkarken gaz açmaya başlıyorsun ya hani.. tekere geliyor falan :D keyfi orda zaten
 
Son düzenleme:
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Arkadaşlar supermoto benimde hep hayallerimde ama malum ekonomim el vermiyo. Ama çinli bi cross motoru biraz değiştirerek supermoto yapsak nasıl olur ? Yapan arkadaşlar var mı aramızda ?
 
Katılım
13 Mar 2015
Mesajlar
435
Wr125x'in üzerinde gelen lastikler nedir? Benim de ilgi alanımda bu motor :cat:
 
Katılım
3 Mar 2015
Mesajlar
978
Ya şu sahibinden de siyah 2007 bi DRZ400 var nasıldır bakanınız göreniniz var mı hiç? Taktım kafaya 4. motor yapıcam onu :mrgreen:
 
Katılım
17 Eki 2009
Mesajlar
1,090
Drz 400 ler şehir içi motorudur. Açık ve net. Bana takas öneren bir drz sahibi 50-100 km lik bi yolda bile titreşimden yol çekilmiyor demişti. Şehir içi ve arazide hafif ol asının Avantajı var fakat gerek iki kişi güçsüz ve rahatsız kalışı, gerekse 90-100 km be üstündeki titreşimi nedeniyle bana mantıklı gelmiyor. Kısa mesafe düşük hızlarda takılacaksanız olabilir elbette.
 
Katılım
30 Ağu 2014
Mesajlar
5,467
parasını verdikten sonra getirirler :D

bu arada sokollu hocam duke ile öyle apaçilikten kastınız teker drift ise tamam :D ama bir enduro bir sm kadar olamaz :D acımadan kaldırımlara vuramazsın acırsın amortisör yüksekliği darbe emişi vs. asfalt için bam güm vurmak için değil malesef. malüm videodaki gibi kullanmak sıkıntıdır ufak makinayı. safkan olması lazım namı diğer speyşıl

ki sm nin en keyifli noktalarından birisi viraja yatırdın çıkarken gaz açmaya başlıyorsun ya hani.. tekere geliyor falan :D keyfi orda zaten

kaç kuruşa gelir acep :)
 
Katılım
27 Nis 2014
Mesajlar
2,207
Şu ilk sayfadaki video da adam frene basmıyor resmen.. Çok hakim.. Oldukça iyi bir sürücü.. Böyle olabileceksen ferhat al bi supermoto derim:)

Viraj dönmeyi becereyim bir virajda peg sürtme, driftle virajdan çıkma, stopie yapıp arkayı döndürerek park etme bunlar benim için başka gezegen abi :)

parasını verdikten sonra getirirler :D

bu arada sokollu hocam duke ile öyle apaçilikten kastınız teker drift ise tamam :D ama bir enduro bir sm kadar olamaz :D acımadan kaldırımlara vuramazsın acırsın amortisör yüksekliği darbe emişi vs. asfalt için bam güm vurmak için değil malesef. malüm videodaki gibi kullanmak sıkıntıdır ufak makinayı. safkan olması lazım namı diğer speyşıl

ki sm nin en keyifli noktalarından birisi viraja yatırdın çıkarken gaz açmaya başlıyorsun ya hani.. tekere geliyor falan :D keyfi orda zaten

Anlat anlat zevkli oluyor :flower:

Arkadaşlar supermoto benimde hep hayallerimde ama malum ekonomim el vermiyo. Ama çinli bi cross motoru biraz değiştirerek supermoto yapsak nasıl olur ? Yapan arkadaşlar var mı aramızda ?

Hocam tam tadı alamıyoruz malesef telike isimli arkadaşın açıkladığı gibi. Dişli lastiği asfalt lastikle değiştirmek yetmiyor. Tabi bana göre çoğu ss ve naked'dan daha zevkli olur yine de :)

Wr125x'in üzerinde gelen lastikler nedir? Benim de ilgi alanımda bu motor :cat:

Michelin ile geliyor X de R de. R dişli lastik, X asfalt. Tam isimlerini bilmiyorum ama.
 
Katılım
31 May 2015
Mesajlar
134
Yukarda da dendiği gibi zaten hiçbirimiz profesyonel süremeyeceğiz o yüzden profesyonel makinaya gerek yok diye düşünüyorum ,orta halli bi çinli motora güzel jantlar ve lastikler ve arka dişli büyütülüp zevki çıkarılabilir :D
 
Katılım
15 Ağu 2016
Mesajlar
69
Beyler bende güvenli sürüş eğitimi alıp sm ile baslamak istiyorum klx 250 yada honda crf 250 alıp çevirmeyi düşünüyorum wrler çok pahalı
 
Katılım
17 Ağu 2014
Mesajlar
2,662
sen bi 690 smc falan alsana :) sonra zevkten patla ,düz duvara falan tırman yada ne biliyim napcağını artık sen bulursun :)

yada uygun fiyata duke 690 bulabiliyorsan oda olur tam bi spormoto olmasada emin ol ondada çıldırırsın
 
Katılım
4 Mar 2007
Mesajlar
2,414
Motosikleti
BWS 100
Benelli bx250
Fuarda görmüştüm fenaydı. Gelirse güzel olur türkiyeye.:mrgreen:
Bi kaç konuyada koymuştum.
Benelli-BX-250-2.jpg

benelli-bx250-motorad.jpg
 
Katılım
14 Eyl 2013
Mesajlar
276
bizim sanayide usta yamahadan vazgeçme diyor al wr250 bir daha bakma arkana ama alırken 19.200tl lik kol görünüyor :)

ŞU motoru dün konuşuyorduk bizde. Niye bu kadar pahalı yahu ? 250 CC lik cross değil mi bu alet. 19.200 lik ne gibi eder var. 3.000 koy MT 07 al (YBR devri kapandı artık).
 

Bu konuyu görüntüleyen kullanıcılar

Çok Beğenilen Mesajlar

Üst