- Katılım
- 27 Nis 2014
- Mesajlar
- 2,207
- Konu Yazar
- #41
klx250 alacaksanız bu sınıfta bir motosiklet sm yapılmaz açıkçası benim görüşüm budur. arazide güç yeterli geliyor. şimdi bir de ön dişliyi küçültücem. tadından yenmicek. fakat sm için şöyle minimum 40bg 120-130 hadi en fazla140 kilo bir makina olması lazım ki asfaltta keyfini çıkartabilesin. 1-2 teker yapmak gazı çevirdiğinde arka tekerin boşa sarması, hız olarak da sabit 110 120 kasmadan gidebilmek için falan biraz daha güçlü büyük cc gerekir kanaatindeyim. büyük smler de kullandıktan sonra bu güçteki motorlar asfaltta sm olarak keyifli olmuyor. dediğim gibi arazi için çok iyi ama asfaltta yetersiz.
Tam da bugün Duke390 bakıyordum. Biraz daha uygun fiyatta olsa yapışırım. Evet tamamen ayrı bir sınıfta ama tork,beygir ve kilo tam da istediğim gibi. Ne apaçilik yapılır o motorla :flower:
Supermoto işini Japonlar sallamıyor bayağıdır, umarım naked sınıfına gelen hareket enduro sınıfında da olur.
Temiz Drz beklemekten başka çare yok gibi.